ajgor11 Napisano 25 Kwietnia 2012 Napisano 25 Kwietnia 2012 Witam! Znalazłem licytacie z rowerem Giant yukon fx-2/2011. Link : http://allegro.pl/rower-giant-yukon-fx-2-2011-bcm-i2282053758.html Nie znam się na rowerach ,więc pytam was o opinie na ten rower( części itd.) Jeśli rower jest słaby , mało sprawne części itd. ,to proszę dajcie linki do innych dobrych rowerów do 1300zł. Czy kupowanie używanych rowerów jest bezpieczne? .Rama tego roweru to ''15'' ,mam 12 lat 160cm wzrostu ,pojeżdżę na tym rowerze z 5 lat ,czy szybko z niego wyrosnę? Co o tym rowerze myślicie,jest coś lepszego za tą cenę? Szukam dobrego ,sprawnego roweru na pare lat. Pozdrawiam!
krissek Napisano 25 Kwietnia 2012 Napisano 25 Kwietnia 2012 Witam! Znalazłem licytacie z rowerem Giant yukon fx-2/2011. Link : Rower Giant yukon fx-2/2011 BCM (2282053758) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Nie znam się na rowerach ,więc pytam was o opinie na ten rower( części itd.) Jeśli rower jest słaby , mało sprawne części itd. ,to proszę dajcie linki do innych dobrych rowerów do 1300zł. Czy kupowanie używanych rowerów jest bezpieczne? .Rama tego roweru to ''15'' ,mam 12 lat 160cm wzrostu ,pojeżdżę na tym rowerze z 5 lat ,czy szybko z niego wyrosnę? Co o tym rowerze myślicie,jest coś lepszego za tą cenę? Szukam dobrego ,sprawnego roweru na pare lat. Pozdrawiam! na tej ramie kolego 5 lat na pewno nie pojeździsz-szybko z niej wyrośniesz o ile wogóle będzie na teraz dobra szukaj raczej czegoś na sztywnej ramie bo za kwotę jaką możesz wydać, nie kupisz dobrego roweru z damperem