Skocz do zawartości

[Damper] Serwis damperów Specialized AFR Brain Shock

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, wiem że taki temat już był ale nie za dużo wniósł i został zamknięty. Zastanawiam się nad serwisem dampera (zmiana uszczelek, oleju) w swoim epicu ale, że nie mam doświadczenia to chciałbym usłyszeć wskazówki osób które się tego podjęły. Na zagranicznym forum przeczytałem, że oleju w tym damperze się nie zmienia bo jest on pod bardzo wysokim ciśnieniem i jedyny serwis dotyczy komory powietrznej - sam nie wiem co o tym myśleć. Poza tym ten damper to jeszcze produkcja speca - od 2010r. dampery z brainem dla speca robi fox ale jak było wcześniej nie wiem i nie wiem jaki olej/uszczelki stosować do takiego serwisu.

Może wystarczy tylko zestaw foxa jak ze strony:

http://e-nypel.pl/fox-shox-air-sleeve-p-784.html

a może faktycznie nie warto się tego podejmować i płacić 400zł za zrobienie tego przez serwis...

Wszelkie wskazówki miło widziane;) Pozdr.

• 2 tygodnie później...

No więc tak:

Proshox jeszcze się nie odezwało - mają w cenniku 400zł ale w dziale damperów foxa do epica

Vario-bike - dzwonie od 3 dni i nie potrafię się dodzwonić bo nikt nie odbiera

Certyfikowany serwis speca w Pradze odpisał mi dzisiaj że za wymianę uszczelek i oleju liczą sobie 1680 koron czeskich czyli jakieś 280zł i że za wymontowanie go z roweru, pakowanie i wysyłkę jeszcze 600 koron - może podskoczę tam do serwisu w wakacje i pozwiedzam Pragę;)

Airbike liczy sobie mega kosmicznie za serwis tych damperów - 500zł za to że wyślą go do Warszawy do serwisu.

Czekam jeszcze na info z 2 serwisów rowerowych w jakiej cenie by się tego podjeli.

Od proshox dostałem wiadomość, że się nie podejmą naprawy bo nie mają części. Jeszcze spróbuję w tej "centrali" do której Airbike wysyła dampery czy by zrobili ten amor i w jakiej cenie.