cezarypioro Napisano 26 Lipca 2012 Napisano 26 Lipca 2012 Po wielu kolejnych próbach dodzwonienia się nic, potem na drugiego maila Pan Piotr odpisał, i uświadomił mnie, że nie posiadają opon, które były dostępne na sklepie, i będą dopiero w środę. Zrezygnowałem. Szczerze, to nie polecam, bo mam popsute plany na cały week.
czeskikminek Napisano 27 Lipca 2012 Napisano 27 Lipca 2012 Kontakt ze sprzedającym jest bardzo trudny. Towar ok. Zamawiałem opony
Nastar Napisano 27 Lipca 2012 Napisano 27 Lipca 2012 Dostałem 2x taką samą paczkę z moim zamówieniem. Tydzień musiałem pisać maile i czekać żeby się odezwali i kolejne 4 dni żeby raczyli przysłać kuriera. Polecam: http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta-przeczytaj.html#post258217 Pkt. 6 Świadczenia niezamówione.
Matiss Napisano 27 Lipca 2012 Napisano 27 Lipca 2012 Zamawiałem cały napęd SLX, kontakt dobry, wysyłka następnego dnia, wszystko ładnie zabezpieczone. Można popytać o zniżki, mi się udało i byłem bogatszy o te kilkadziesiąt złotych. Ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń.
Brooce Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 Jak jest u Formickiego z reklamacjami, czy robi jakieś większe problemy? Prawie nowy hamulec SLX cieknie przy zacisku, zastanawiam się czy wysłać go na reklamację z ustawy do sprzedawcy, czy na gwarancję do producenta (której warunków nie otrzymałem, można je gdzieś znaleźć?). Proszę o szybką odpowiedź, bo na dniach wyjeżdżam A co do samych zakupów w tym sklepie - wprawdzie wysyłka opóźniła się o jeden dzień (pomimo zapewnień i próśb w związku z moim wyjazdem), ale oprócz tego wszystko OK, żadnych problemów nie miałem.
Sancho Napisano 29 Lipca 2012 Napisano 29 Lipca 2012 Kupowałem w tym sklepie, dostałem inny przedmiot niż na zdjęciu. Kontakt jak na sklep internetowy bardzo słaby. Więcej już tam nie kupię mimo, że ceny całkiem niezłe.
Mod Team safian Napisano 30 Lipca 2012 Mod Team Napisano 30 Lipca 2012 Hmm, wczoraj (niedziela) napisałem do Pana Piotra z pytaniami o reklamację (chodzi o oponę) i takie tam... Odpisał dziś z pytaniami o przebieg i to, kiedy kupiłem, więc kontakt jak na razie ok (chociaż do 1. e-maila wkleiłem dane dot. zamówienia, ale to nic ;P). Zobaczymy co z tego wyniknie, ja tam nie wiem, może do stałych klientów odpisuje najpierw, czy coś, zawsze wysyłałem po 3-4 e-maile i tez sprawnie odpisywał @Brooce: Na stronie sklepu jest info o 12-miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty, ja bym próbował się tam kontaktować, odsyłać i dopiero później do producenta
czeskikminek Napisano 2 Sierpnia 2012 Napisano 2 Sierpnia 2012 Ostatnio kupiłem siodełko wcs. Wysyłka na następny dzień. Towar ok. Kontakt lepszy niź przy pierwszych zakupach Pozdr czeski
Mod Team safian Napisano 2 Sierpnia 2012 Mod Team Napisano 2 Sierpnia 2012 Zobaczymy co z tego wyniknie, ja tam nie wiem, może do stałych klientów odpisuje najpierw, czy coś, zawsze wysyłałem po 3-4 e-maile i tez sprawnie odpisywał Pan Piotr odpisał dość szybko (następnego dnia po moim e-mailu), dostałem adres do hurtownika, do którego mam wysłać oponę + skan rachunku + opis usterki.
Lumperator Napisano 8 Sierpnia 2012 Napisano 8 Sierpnia 2012 Zamawiałem dwie kiery i na przyszło to błyskawicznie. Kontakt mailowy wzorowy (nawet późno wieczorem). Także ode mnie opinia pozytywna na temat tego sklepu.
Synergy Napisano 17 Sierpnia 2012 Napisano 17 Sierpnia 2012 Pan Piotr jest taki miły że codziennie mówi że przesyłka dziś wyjdzie od niego. Na rogi czekam półtora tygodnia.
Placek Napisano 21 Sierpnia 2012 Napisano 21 Sierpnia 2012 KATEGORYCZNIE ODRADZAM Moja przygoda z Formickim miała miejsce na wiosnę a przeciągnęła się do lata. Zamawiałem sprzętu za ok 2 tyś zł. Specjalnie szukałem sklepu który miał mieć wszystko na stanie co by czekać max tydzień na paczkę. Do momentu zamówienia kontakt był znośny i wystarczały 2 ponaglenia choć i tak nigdy nie dostawałem odpowiedzi na wszystkie pytania (w mailach dostawałem zbiorczo rzuconą odpowiedź i musiałem dopytywać). Jak już do zamówienia doszło to przelałem kasę z góry - no i się zaczęło. Właściwie następnego dnia okazało się że wszystkiego nie mają i pytali czy mają dzielić paczkę - no to poprosiłem co by wysłali co mają. Potem czekałem na drugą partię która miała zostac wysłana w max 3 dni. Nic podobnego - czekałem 2 tyg. Po kilku telefonach w końcu udało się wszystko otrzymać ale tu nie koniec - druga paczka przyszłą niekompletna - zabrakło jednej cześci więc kolejne 4 dni czkałem. W końcu po ponad miesiącu miałem rower poskładany - sezon był już w pełni. Dodatkowo skrócone przewody w hyraulikach były usmarowane płynem podobnie jak całe pudełko wewnątrz - dobrze że chociaż wszystko było szczelne i nie cieknie bo znów bym się bujał. Co z tego ze zaoszczędziłem parę groszy gdy nakląłem się niemiłosiernie - następnym razem pójdę do konkurencji. Panie Piotrze - więcej rzetelności i prawdomówności nie zaszkodzi - klient lubi wiedzieć co go czeka a nie tylko być złapanym na haczyk. No i zmieńcie serwisanta - hample zalewa na od...ol.
lukaszs Napisano 8 Września 2012 Napisano 8 Września 2012 kupiłem u niego już parę rzeczy i nigdy nie było większych problemów.
dymcio111 Napisano 14 Września 2012 Napisano 14 Września 2012 W środę o 10 rano złożyłem zamówienie na siodełko Selle Italia Max Flite Gel Flow czarne z przesyłką pocztą priorytetem za pobraniem, wysłana paczka tego samego dnia, doszła o godz 13 w piątek. Szkoda że sklep nie ma informacji na stronie o statusie zamówienia, ale wysyłając e-mail szybko dostałem odpowiedź, że paczka została już wysłana. Po dostarczeniu odpowiedziałem że już doszła i również bardzo szybka odpowiedź. Do zamówienia dołączony paragon. To moje pierwsze zakupy w tym sklepie i raczej nie ostatnie jeśli będę czegoś potrzebował. Ogólnie jestem zadowolony
kontooo2 Napisano 31 Stycznia 2013 Napisano 31 Stycznia 2013 Uzyskać od nich jakiekolwiek informacje to śmiech na sali.. Pisze do nich wiadomosc... nikt nie odp.. spoko minął dopiero jeden dzień. Dzwonię następnego dnia zeby sie spytać, odbiera jakaś kobieta... juz wiem ze nie bedzie znała odp ale obiecuje ze odpisze tego samego lub następnego dnia. Tydzień pozniej dalej nie dostalem odp i wkoncu kupiłem u konkurencji. Jak bym miał sobie szarpać nerwy to juz wole dopłacić te kilka zł wiecej i miec święty spokoj. Moja opinia: negatywna, za podejście do klienta
krazen Napisano 22 Lutego 2013 Napisano 22 Lutego 2013 Wczoraj zamówiłem, dziś mam już paczkę w rękach. W dodatku niezłe ceny, na przykład komplet linek i pancerzy przerzutkowych Dura-Ace 65 zł. Mogę tylko polecić.
Pavvel Napisano 22 Lutego 2013 Napisano 22 Lutego 2013 Jak najbardziej pozytywnie. Korespondencja przed zakupem, satysfakcjonująca negocjacja cen i sam zakup i przesyłka godne polecenia. P.
charmside Napisano 1 Marca 2013 Napisano 1 Marca 2013 Kupowałem w sklepie kilka rzeczy. Dostawa w tydzień.
focus94 Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 Też nie polecam sklepu, kupiłem czerwone zaciciski MTB KCNC dostalem zupełnie inne innej firmy, kupiłem równiez okulary shimano ce-s70r no i je dostalem ale bez 2 par szkieł które były rzekomo tak było napisane na aukcji. No sprzedający nie przyznał się do błędu, zwróciłem towar i chociaż tu wykazał sie honorem i pokrył obywa koszty przesyłki. Raczej nie polecam wole wyłożyć nie znacznie wiecej i kupic w sklepie bikestacja.pl który nigdy mnie nie zawiódł.
OrzelPiotr Napisano 3 Marca 2013 Napisano 3 Marca 2013 Kupowałem u nich sztyce Ritchey Carbon WCS, - zapytałem mailowo o dostępność i cenę tejże sztycy - i tu zaskoczenie bo cena powędrowała do góry o ponad 100 zł - przedstawiłem temat, że ta sama sztyca jest u nich w sklepie w niższej cenie - na to otrzymałem odpowiedź - że sprawdzili nie tą wersję - ostatecznie zamówiłem po niższej cenie / towar doszedł do dziś wszystko działa. Za drugim razem złożyłem mailowe zapytanie odnośnie dostępności i rabatu na kilka produktów - nigdy nie dostałem odpowiedzi - więc w moim przypadku to "na dwoje babka wróżyła"...
Mario3m Napisano 23 Kwietnia 2013 Napisano 23 Kwietnia 2013 Klika zakupów robiłem, fakt czasami dosyłali cześć zamówienia, ale z jakością czy stanem przedmiotów nigdy nie było problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.