Skocz do zawartości
  • 0

Zakładanie tylnego koła


Gość Krzysiek

Pytanie

Gość Krzysiek

Witam mam mały problem.

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o rowery, jeżdżę tanim rowerem kupiłem go tylko po to żeby dojeżdżać do pracy itp. Niedawno złapałem kapcia w tylnym kole i postanowiłem że sam się tym zajmę. Kupiłem dętkę i zabrałem się do roboty. Już przy zdejmowaniu koła natrafiłem na pewne problemy ponieważ siedziało ono w widełkach tak ciasno ze musiałem użyć młotka żeby je zdjąć.

Dętkę wymieniłem i kolejny problem pojawił się przy próbie założenia koła z powrotem.

Widełki są tak ciasne że nie jestem w stanie ich rozciągnąć aby koło weszło na swoje miejsce tu pytanie do was jak się do tego zabrać, czy macie na to jakiś patent i czy to w ogóle normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek

Chyba mnie źle zrozumiałeś, Chodzi o to że widełki (nie wiem czy tak to się nazywa, ta część ramy do której przykręca się koło ;p) są zbyt blisko siebie i żeby udało się włożyć między nie koło musiał bym je dosyć mocno rozciągnąć ale nie jest to łatwe i właśnie z tym mam problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano · Ukryte przez safian, 24 Kwietnia 2012 - Brak powodu
Ukryte przez safian, 24 Kwietnia 2012 - Brak powodu

Zmierz szerokosc piasty i zmierz szerokosc "widelek" - sa rozne rozmiary, mtb maja 135mm, kiedys szosowki mialy 120mm, teraz maja 135mm, torowki chyba nadal pozostaly 120mm...

 

POZDRo-:ver

Odnośnik do komentarza

Zmierz szerokosc piasty i zmierz szerokosc "widelek" - sa rozne rozmiary, mtb maja 135mm, kiedys szosowki mialy 120mm, teraz maja 135mm, torowki chyba nadal pozostaly 120mm...

 

POZDRo-:ver

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano · Ukryte przez safian, 24 Kwietnia 2012 - Brak powodu
Ukryte przez safian, 24 Kwietnia 2012 - Brak powodu