- 0
Rower do Dirtu. CO ROBIĆ?
-
Podobna zawartość
-
[Który wybrać] Giant Defy 3 2016, Trek one series Tiagra 1.5, Cube Agree Ultegra 1 2
Przez LenaDeMar,
- co wybrać
- jaki na początek
- (i 1 więcej)
- 43 odpowiedzi
- 4 699 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1 559 wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 3 034 wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 1 254 wyświetleń
-
- 6 odpowiedzi
- 6 348 wyświetleń
-
Pytanie
Gość Tymek
Witam!!!
Piszę tutaj z pewnym pytaniem. Jestem początkującym raiderem i z początku za namową kolegów zacząłem składać rower. Posiadam:
- RAMA - Dragstar Leader Fox Dirtparade używana (stan bardzo dobry)
- Mostek I KIEROWNICA - Truvativ Hussefelt (nowa)
- AMORTYZATOR - Duro SR SUNTOR 130 mm skoku (nowy)
- STERY - Jakieś stery kulkowe za 30zł firmy Accent (nowe)
I teraz mam dylemat. Po prostu wcześniej nie wiedziałem, że można kupić gotowy rower na dobrych częściach. Zastanawiam się poważnie nad gotowym rowerem seryjnym Dartmoor Two6Player tylko nie wiem który wybrać:
Czy Starszy model z 2011 roku http://dartmoor.pl/hardware/rowery/two6player-2011
Czy ten nowszy 2012 http://dartmoor.pl/hardware/rowery/two6player
Jeśli chodzi o moje zdanie to ważne różnice to:
- Rama 2011 i Rama 2012 (m.in. geometria ramy itd...)
- Siodełko
- Amortyzator
No są jeszcze pedały, i chyba piasty. Ale może coś przeoczyłem...
Najbardziej mnie interesuje co sądzicie o amortyzatorach u obu tych rowerach, który WASZYM zdaniem najlepiej nadaje się do dirtu, będzie wytrzymały, niezawodny, będzie płynnie chodził... Z zakupem nie mam problemu. Ponieważ mogę go bezpłatnie zamówić w sklepie oddalonym około 10 km od mojego domu. Jeśli chodzi o cenę to Cena tego 2011 jest około 2500 zł. A cena tego 2012 to około 2900. Ze strony sprzedającego mogę liczyć na jakiś mini rabacik :] Ok, podsumowując co mi radzicie kupować cały gotowy rower (jeśli tak to jaki) czy dalej składać tamto. BARDZO PROSZĘ o uzasadnione odpowiedzi :/
Z niecierpliwością czekam na wasze WYCZERPUJĄCE odpowiedzi
Z góry Bardzo dziękuję!!!