maxx78 Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 Witam . Przeczytałem co nieco o tym amortyzatorze. Jestem początkujacym uzytkownikiem i amorek ten siedzi w Cuba Acid z 2012 którego jestem właścicielem. Mam takie pytanie i byłbym wdzięczny za odp ; - jest on niby solo air a jednak jest olejowy - to jak to jest naprawde - nie za bardzo rozumiem pojęcie sprężyna powietrzna ? - mam przejechane ponad 200 km i widzę że zaczyna powoli się brudzić ( nie jeźdze w cieżkim terenie). Przeczytalem o czyszczeniu go preparatem brunox a z innych postów totalnie to odradzają tylko przetrzeć czysta szmatką - od momentu jak go kupilem nie byla zmieniana jego charakterystyka - widzę że jest tabelka z waga i jakie powinno to być cisnienie. Mam pytanie jak domyślne jest " napompowany ten amortyzator " ja waże 83 kg . Czy jest sens aby poprawaić ustawienia fabryczne i czy wogołe to często trzeba to pompowac bo zastanawiam się czy kupic pompkę do amorka to tyle maciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 Sprężyna powietrzna to komora w której ściskane jest powietrze i działa podobnie jak zwykła. Olej służy do tłumienia i smarowania. Ja czyszczę Brunoxem i to starczy. To jest soloair więc nie ma potrzeby aby kupować pompkę, pompujesz raz pod wymagany SAG i tyle. Podjedź do jakiegokolwiek serwisu i Ci go ustawią. Fabryczne ustawienie może nie być pod Twoją wagę ale sprawdź jaki masz SAG to się dowiesz bo może akurat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.