lostek815 Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Witam. Niedawdno odebrałem rower z serwisu. Dałem go na przygotowanie do sezonu ponieważ sam nie znam się aż tak bardzo, żeby wszystko robić samemu, ale nieważne. Po odebraniu z serwisu wszystko było idealnie, tylko tylni hamulec lekko ocierał o koło, w sensie szczęka przylegała do koła. Nie chciało mi się z tym iść ponownie do serwisu bo akurat takie podstawy umiem, czyli ustawić hamulec tak aby nie ocierał, jednak nie wiem od czego zalezy to, jak intensywnie hamulec hamuje. Nie wiem jak w prosty sposób powiedzieć o co mi chodzi... Jak się hamuje to czasami jest tak, że lekko się naciśnie na hamulec, a koło od razu przestaje się kręcić, a innym razem trzeba docisnąć do końca i hamuje stopniowo. Bo w tylnym kole teraz nie mam tak intensywnie, a właśnie bym chciał. Wiem, że napięcie linki odpowiada za to jak bardzo można klamkę hamulca przy kierownicy docisnąć, ale moja dociska się tylko trochę i nie hamuje mocno, natomiast z przodu też mam tak, że leciutko się dociska klamka, a hamuje bardzo mocno. Potrafię uregulować szczęki tymi dwoma śrubkami i napiąć linkę też przy pomocy odkręcenia śruby nad szczękami. Nie wiem natomiast jak działają te śrubki na kierownicy przy hamulcach... Mógłby mi ktoś objaśnic co jak działa i co za co odpowiada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hero9978 Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Jakie masz hamulce ? Według mnie powinieneś podciągnąć linkę . Klocki są w dobrym stanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 21 Kwietnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Sprawdź stan klocków i obręczy (zużyte klocki, zaolejona obręcz). Ja jakoś tak mam że przód zawsze jest bardziej narowisty i to mi pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...