Skocz do zawartości
  • 0

[rower] Felt Q800 by Andrew - wersja 2012


Andrew

Pytanie

Hej!

 

Chciałbym przedstawić Wam wersję mojego roweru na ten sezon. Sporo się pozmieniało od ostatniej prezentacji, ale rama wciąż ta sama..

 

* Frame (Rama): Felt Q800

* Fork (Widelec): RS SID Race 2011

* Headset (Stery): BBB BHP-0

 

* Cables (Pancerze i linki): Jagwire Ripcord L3

* Cassette (Kaseta): XT 11-32 with XTR lockring

* Chain (Łańcuch): Campagnolo Record C9

* Crankset (Korby + Suport): XT FC-M770

* Derlr Front (Przerzutka przednia): XT FD-M771

* Derlr Rear (Przerzutka tylna): XT RD-772 GS

* Shifters (Manetki): XT SL-M770

* Pedals (Pedały): Accent Helium

 

* Wheel Front (Koło przednie):

- DT XR400

- Novatec NT-711

- Sapim D-light 31 black + 1 red

- Geax Saguaro 2.0

- Maxxis ultralight 95g

- nyple DT mosiężne

* Wheel Rear (Koło tylne):

- DT 4.2d

- Nuke Proof Generator QR (320g)

- DT Competition 32szt.

- Rubena Scylla 2.1

- Maxxis Ultralight

- nyple DT mosiężne

 

* Front Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 180mm

* Rear Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 160mm

 

* Grips (Gripy): jakieś ścierwo skręcane

* Handlebar (Kierownica): Funn Fatboy 710mm

* Stem (Mostek): Ritchey PRO 4-axis 100mm

* Seatpost (Sztyca): PRO Xlt

* Seat (Siodło): Selle Italia Bianchi

 

----------------

Waga - 10,63

 

88074366.jpg

 

97746931.jpg

 

40328533.jpg

 

12602895.jpg

 

95630291.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Rybka33 - amortyzator pracuje świetnie w porównaniu z pięcioma wcześniej posiadanymi Bomberami : MX Comp Eta, Gran Fondo, MX Comp Coil, MX Comp Air, Marathon XC. Charakteryzuje go o wiele wyższa czułość, płynność ugięcia, ogromna wydajność tłumika (nie zatyka się przy szybkiej jeździe).

 

Miałem trochę problemów z ustawieniem dual air, ale finalnie udało się osiągnąć sag 25% na siedząco i 35% na stojąco, świetną czułość na małe i średnie nierówności oraz nieco gorszą na duże. Trochę żałuję, że tak długo szedłem w zaparte i wiecznie inwestowałem we włoszczyznę.

 

tobo - reklamuję tą nalepką Avidy, żeby powiększyć rzeszę potencjalnych klientów :)

 

Koen - zaczęło się od tego, że miałem kompletne heble SLX. Drażniła mnie praca klamki wyposażonej w serwo(wynik 4 letniej przygody z Juicy 7) - nieliniowa charakterystyka ugięcia, moment "przełamania" oporu na początku skoku. Na próbę kupiłem jedną klamką XTR bez serwa i okazało się, że różnica w sile jest minimalna, a kultura pracy XTR o wiele wiele wyższa - brak luzów, płynne ugięcie. Poza tym policzyłem sobie o ile mocniejsza jest klamka Trail od Race - jest to jakieś 8%. Dla takiej wartości nie opłaca się dokładać dodatkowych złotówek i gramów.

 

Kuba521 - rama jest po prostu za mała. Potrzebuję 18,5 lub 19. Może skończy się na jakimś wyższym aluminiowym Cube.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej wiem jak działa SID, byłem ciekawy jak wypada w porównaniu z Bomberami.

Na dużych przeszkodach lepiej działa tłumik BlackBox. Według mnie lepiej od Reby z Motionem(oczywiści puki mają ten sam skok)

Też się trochę męczyłem z ustawieniem tego ustrojstwa, ale się opłaca, naprawdę fajnie to teraz działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...