Andrew Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Hej! Chciałbym przedstawić Wam wersję mojego roweru na ten sezon. Sporo się pozmieniało od ostatniej prezentacji, ale rama wciąż ta sama.. * Frame (Rama): Felt Q800 * Fork (Widelec): RS SID Race 2011 * Headset (Stery): BBB BHP-0 * Cables (Pancerze i linki): Jagwire Ripcord L3 * Cassette (Kaseta): XT 11-32 with XTR lockring * Chain (Łańcuch): Campagnolo Record C9 * Crankset (Korby + Suport): XT FC-M770 * Derlr Front (Przerzutka przednia): XT FD-M771 * Derlr Rear (Przerzutka tylna): XT RD-772 GS * Shifters (Manetki): XT SL-M770 * Pedals (Pedały): Accent Helium * Wheel Front (Koło przednie): - DT XR400 - Novatec NT-711 - Sapim D-light 31 black + 1 red - Geax Saguaro 2.0 - Maxxis ultralight 95g - nyple DT mosiężne * Wheel Rear (Koło tylne): - DT 4.2d - Nuke Proof Generator QR (320g) - DT Competition 32szt. - Rubena Scylla 2.1 - Maxxis Ultralight - nyple DT mosiężne * Front Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 180mm * Rear Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 160mm * Grips (Gripy): jakieś ścierwo skręcane * Handlebar (Kierownica): Funn Fatboy 710mm * Stem (Mostek): Ritchey PRO 4-axis 100mm * Seatpost (Sztyca): PRO Xlt * Seat (Siodło): Selle Italia Bianchi ---------------- Waga - 10,63 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Moja rama Dlaczego nie SPD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Fajny bajk. Waga też całkiem fajna no i hamulce jak to u Andrewa inne niż wszystkie. Chyba też muszę pomyśleć o szerszej kierze bo trochę mi wąsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 będzie SPD jak będzie nowa, większa rama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Jak te tarcze się sprawują, rzeczywiście dużo ciekawsze od wcześniejszych modeli? Mam obecnie G3SC, ale problemu z wibracjami nie mam, myślę czy jest sens zmieniać dla samej zmiany, raczej nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Mocniej hamują od HS1. I bardzo płynnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Mnie ciekawi jak działa SID w porównaniu do Twojego wcześniejszego Bombera, szepniesz słówkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jokulus25 Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 łoooł , rower naprawdę robi wrażenie , ale no właśnie do perfekcji brakuje SPD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Zerwij naklejkę Avida, zdrajco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koen Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Co skłoniło Cię do wyboru klamek XTR bez servo-wave? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 W tych klamkach już (chyba) jest servo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba521 Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Wszyscy o hamulcach a ja troche z innej beczki- na jaką rame chcesz tą wymienić i dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Rybka33 - amortyzator pracuje świetnie w porównaniu z pięcioma wcześniej posiadanymi Bomberami : MX Comp Eta, Gran Fondo, MX Comp Coil, MX Comp Air, Marathon XC. Charakteryzuje go o wiele wyższa czułość, płynność ugięcia, ogromna wydajność tłumika (nie zatyka się przy szybkiej jeździe). Miałem trochę problemów z ustawieniem dual air, ale finalnie udało się osiągnąć sag 25% na siedząco i 35% na stojąco, świetną czułość na małe i średnie nierówności oraz nieco gorszą na duże. Trochę żałuję, że tak długo szedłem w zaparte i wiecznie inwestowałem we włoszczyznę. tobo - reklamuję tą nalepką Avidy, żeby powiększyć rzeszę potencjalnych klientów Koen - zaczęło się od tego, że miałem kompletne heble SLX. Drażniła mnie praca klamki wyposażonej w serwo(wynik 4 letniej przygody z Juicy 7) - nieliniowa charakterystyka ugięcia, moment "przełamania" oporu na początku skoku. Na próbę kupiłem jedną klamką XTR bez serwa i okazało się, że różnica w sile jest minimalna, a kultura pracy XTR o wiele wiele wyższa - brak luzów, płynne ugięcie. Poza tym policzyłem sobie o ile mocniejsza jest klamka Trail od Race - jest to jakieś 8%. Dla takiej wartości nie opłaca się dokładać dodatkowych złotówek i gramów. Kuba521 - rama jest po prostu za mała. Potrzebuję 18,5 lub 19. Może skończy się na jakimś wyższym aluminiowym Cube. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2012 Mniej więcej wiem jak działa SID, byłem ciekawy jak wypada w porównaniu z Bomberami. Na dużych przeszkodach lepiej działa tłumik BlackBox. Według mnie lepiej od Reby z Motionem(oczywiści puki mają ten sam skok) Też się trochę męczyłem z ustawieniem tego ustrojstwa, ale się opłaca, naprawdę fajnie to teraz działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MonoVan Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 a mi się bardzo podobają Twoje zdjęcia i całe szczęście że wreszcie pozbyłeś się tych marcoków, szajs nie z tej ziemi ! )))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 koniec projektu - rama idzie na sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProCombat Napisano 4 Maja 2012 Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 Rower robi wrażenie . Hamulce też spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kawior Napisano 3 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 A ja z innej beczki o jakim wzniosie masz tego Fatboya. Bo sam poluje i nie wiem czy brać 30 czy 15?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
Andrew
Hej!
Chciałbym przedstawić Wam wersję mojego roweru na ten sezon. Sporo się pozmieniało od ostatniej prezentacji, ale rama wciąż ta sama..
* Frame (Rama): Felt Q800
* Fork (Widelec): RS SID Race 2011
* Headset (Stery): BBB BHP-0
* Cables (Pancerze i linki): Jagwire Ripcord L3
* Cassette (Kaseta): XT 11-32 with XTR lockring
* Chain (Łańcuch): Campagnolo Record C9
* Crankset (Korby + Suport): XT FC-M770
* Derlr Front (Przerzutka przednia): XT FD-M771
* Derlr Rear (Przerzutka tylna): XT RD-772 GS
* Shifters (Manetki): XT SL-M770
* Pedals (Pedały): Accent Helium
* Wheel Front (Koło przednie):
- DT XR400
- Novatec NT-711
- Sapim D-light 31 black + 1 red
- Geax Saguaro 2.0
- Maxxis ultralight 95g
- nyple DT mosiężne
* Wheel Rear (Koło tylne):
- DT 4.2d
- Nuke Proof Generator QR (320g)
- DT Competition 32szt.
- Rubena Scylla 2.1
- Maxxis Ultralight
- nyple DT mosiężne
* Front Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 180mm
* Rear Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 160mm
* Grips (Gripy): jakieś ścierwo skręcane
* Handlebar (Kierownica): Funn Fatboy 710mm
* Stem (Mostek): Ritchey PRO 4-axis 100mm
* Seatpost (Sztyca): PRO Xlt
* Seat (Siodło): Selle Italia Bianchi
----------------
Waga - 10,63
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.