Skocz do zawartości
  • 0

[rower] Felt Q800 by Andrew - wersja 2012


Andrew

Pytanie

Napisano

Hej!

 

Chciałbym przedstawić Wam wersję mojego roweru na ten sezon. Sporo się pozmieniało od ostatniej prezentacji, ale rama wciąż ta sama..

 

* Frame (Rama): Felt Q800

* Fork (Widelec): RS SID Race 2011

* Headset (Stery): BBB BHP-0

 

* Cables (Pancerze i linki): Jagwire Ripcord L3

* Cassette (Kaseta): XT 11-32 with XTR lockring

* Chain (Łańcuch): Campagnolo Record C9

* Crankset (Korby + Suport): XT FC-M770

* Derlr Front (Przerzutka przednia): XT FD-M771

* Derlr Rear (Przerzutka tylna): XT RD-772 GS

* Shifters (Manetki): XT SL-M770

* Pedals (Pedały): Accent Helium

 

* Wheel Front (Koło przednie):

- DT XR400

- Novatec NT-711

- Sapim D-light 31 black + 1 red

- Geax Saguaro 2.0

- Maxxis ultralight 95g

- nyple DT mosiężne

* Wheel Rear (Koło tylne):

- DT 4.2d

- Nuke Proof Generator QR (320g)

- DT Competition 32szt.

- Rubena Scylla 2.1

- Maxxis Ultralight

- nyple DT mosiężne

 

* Front Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 180mm

* Rear Brake : XTR 985 + SLX 666 + Avid HS1 160mm

 

* Grips (Gripy): jakieś ścierwo skręcane

* Handlebar (Kierownica): Funn Fatboy 710mm

* Stem (Mostek): Ritchey PRO 4-axis 100mm

* Seatpost (Sztyca): PRO Xlt

* Seat (Siodło): Selle Italia Bianchi

 

----------------

Waga - 10,63

 

88074366.jpg

 

97746931.jpg

 

40328533.jpg

 

12602895.jpg

 

95630291.jpg

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Fajny bajk. Waga też całkiem fajna no i hamulce jak to u Andrewa inne niż wszystkie. ;) Chyba też muszę pomyśleć o szerszej kierze bo trochę mi wąsko.

Napisano

Jak te tarcze się sprawują, rzeczywiście dużo ciekawsze od wcześniejszych modeli? Mam obecnie G3SC, ale problemu z wibracjami nie mam, myślę czy jest sens zmieniać dla samej zmiany, raczej nie...

Napisano

Rybka33 - amortyzator pracuje świetnie w porównaniu z pięcioma wcześniej posiadanymi Bomberami : MX Comp Eta, Gran Fondo, MX Comp Coil, MX Comp Air, Marathon XC. Charakteryzuje go o wiele wyższa czułość, płynność ugięcia, ogromna wydajność tłumika (nie zatyka się przy szybkiej jeździe).

 

Miałem trochę problemów z ustawieniem dual air, ale finalnie udało się osiągnąć sag 25% na siedząco i 35% na stojąco, świetną czułość na małe i średnie nierówności oraz nieco gorszą na duże. Trochę żałuję, że tak długo szedłem w zaparte i wiecznie inwestowałem we włoszczyznę.

 

tobo - reklamuję tą nalepką Avidy, żeby powiększyć rzeszę potencjalnych klientów :)

 

Koen - zaczęło się od tego, że miałem kompletne heble SLX. Drażniła mnie praca klamki wyposażonej w serwo(wynik 4 letniej przygody z Juicy 7) - nieliniowa charakterystyka ugięcia, moment "przełamania" oporu na początku skoku. Na próbę kupiłem jedną klamką XTR bez serwa i okazało się, że różnica w sile jest minimalna, a kultura pracy XTR o wiele wiele wyższa - brak luzów, płynne ugięcie. Poza tym policzyłem sobie o ile mocniejsza jest klamka Trail od Race - jest to jakieś 8%. Dla takiej wartości nie opłaca się dokładać dodatkowych złotówek i gramów.

 

Kuba521 - rama jest po prostu za mała. Potrzebuję 18,5 lub 19. Może skończy się na jakimś wyższym aluminiowym Cube.

Napisano

Mniej więcej wiem jak działa SID, byłem ciekawy jak wypada w porównaniu z Bomberami.

Na dużych przeszkodach lepiej działa tłumik BlackBox. Według mnie lepiej od Reby z Motionem(oczywiści puki mają ten sam skok)

Też się trochę męczyłem z ustawieniem tego ustrojstwa, ale się opłaca, naprawdę fajnie to teraz działa.

Napisano

a mi się bardzo podobają Twoje zdjęcia :) i całe szczęście że wreszcie pozbyłeś się tych marcoków, szajs nie z tej ziemi ! :)))))

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...