Skocz do zawartości

[rower] Merida Matts 20-MD-N2 2012 czy Rockrider 5.3


1bruce

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

zastanawiam się nad kupnem roweru w granicach 1500-1700 zł. Mój wybór ograniczył się do dwóch rowerów MERIDA MATTS 20-MD-N2 oraz Rockrider 5.3 z Decathlonu (rozpatruję te dwa modele z roku 2011 oraz 2012). Który z tych rowerów polecacie? Który z nich ma lepszy osprzęt? Bardzo proszę o pomoc.

 

Merida Matts 20-MD-N2:

http://allegro.pl/rower-merida-matts-20-md-n2-2012-r-20-sportsales-i2290140393.html

Specyfikacja:

 

 

RAMA- Matts DT-D

Rozmiar- 14.5"-16"-18"-20"-22"

Kolor- Black (White)

Widelec- RST GILA 100 ML

Hamulec P/T- Tektro Novela 160/ 160 mm

Korby- Shimano M131 42-34-24 CG

Przerzutka P/T- Shimano M190 low 31.8-42/ ACERA X

Kaseta- Shimano CS-HG30-8 11-32

Kierownica- XM Speed CEN R30 620

Mostek- XM Speed CEN 15

Piasta P/T- Disc Alloy

Pedały- XC Steel

Obręcze- Matts D

Siodło- XM Cross comfort

Sztyca- XM Speed D SB20 27.2

Manetka P/T- Shimano ST-EF51 3/ 8

Opona P/T- Merida 2.1

Przełożenia- 24s

 

Rockrider 5.3 z Decathlonu:

http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-5-3-2011-180212323/#

Specyfikacja:

  • Zawieszenie / amortyzator - widelec Rockrider XCR 100mm Lockout by SR Suntour; widelec hydrauliczny lekki i solidny. Regulacja napręzenia wstępnego i blokada skoku. Skok 100 mm, golenie dolne z magnezu. Wykończenie goleni górnych zapewnia ich trwałość
  • Napęd - mechanizm korbowy Suntour XCM 302 aluminiowe 22x32x42; manetki SRAM X5 9V; przerzutka przednia Shimano C050; przerzutka tylna SRAM X-5; łańcuch SRAM PC951; kaseta SRAM. 9 dodatkowe przełożenie pozwala rzadziej je zmieniać i nie tracić czasu. Manetki SRAM zapewniają doskonałą ergonomię i idealną precyzję.
  • hamulce - Tarczowe hamulce mechaniczne tektro IO ; klamki Tektro TS360.
  • Kierownica / wspornik kierownicy - kierownica Rockrider oversize 600 mm by JD; wspornik oversize Rockrider 6° by JD. Stery Aheadset VP A71; podwyższona i szeroka kierownica zapewnia kontrolę nad rowerem przy każdej prędkości. Wygodne i wąskie siodełko zapewnia swobodę podczas przejazdów "technicznych".
  • Siodło / Sztyca podsiodłowa - sztyca podsiodłowa Rockrider by JD ; siodło Rockrider VIPER by Selle Royal.
  • Koła - obręcze RIGIDA SPHINX 32 otwory, piasty Formula DC19/DC22 disk ready; szprychy Mach 1 ze stali nierdzewnej 2 mm; piasty i łożyska szczelne i przystosowane do montażu hamulców tarczowych. Obręcze dwukomorowe, solidne.
  • Opony - Hutchinson Scorpion Airlight 2.0; szerokie opony zapewniają dobry kompromis pomiędzy przyczepnością a osiągami.
  • Pedały - pedały platformowe Wellgo.
  • Akcesoria / wyposażenie -
  • Rozmiary - S, M, L i XL
  • Waga - 14,200 kg w rozmiarze L bez pedałów
  • Rama - aluminium 6061 T4 T6; 1,90 kg w rozmiarze L; obniżona ; wzmocnione rury; rama sportowa, lekka i sztywna. Obniżona rama: górna rura pochylona, co zwiększa zwrotność i sztywność. Geometria taka sama, jak w ramach serii 8. Możliwe zamontowanie bagażnika.

Napisano
Rockrider 5.3 z Decathlonu:

Niezaprzeczalnie ten ma lepszy osprzęt.

Jednak osprzęt to nie wszystko,rama też jeżdzi i należy się do niej dobrze dopasować.W przeciwnym razie da w kość i nie pomogą przerzutki XTR.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...