Skocz do zawartości

[rower] Mbike renegade czy corratec superbow race?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. To chyba moj pierwszy post wiec wypada sie przywitac ;)

Pytanko do uzytkownikow mbike. Wiem, ze to chyba hit sprzedazy - producent sprzedal wszystkie 19", obecnie trwa dodatkowa produkcja, ktora bedzie dostepna w czerwcu, na ktora trzeba sie zapisac i wplacic zaliczke ;) Napiszcie jak tam sie wam te renegady sprawuja? Jak z ergonomia ramy? Z geometrii na stronie producenta wychodzi mi, ze pozycja jest bardziej rekreacyjna, mam racje? Czy kola sa w miare mocne? Waze ze 102kg wiec rower musi byc solidny.

Zastanawialem sie nad tez nad superbow race

superbow

Ma ktos takie cudo? Podobne pytanie o pozycje na rowerze i ogolne wrazenia z uzytkowania. Niestety zeby usiasc na takowym musialbym jechac do Poznania (raptem 250km w jedna strone) wiec srednio mi sie chce. Jest tanszy niz renegade, co prawda na stronie jest blad, bo superbow race ma manetki deore a nie xt, ale za roznice w cenie mozna je zmienic.

Generalnie mam do wydania 5 tysi (moze z niewielka gorka), szukam roweru na juz, niekoniecznie model 2012 ale koniecznie z przyzwoitym amorem i reszta gratow. Moze ktos ma jakis pomysl, co ewentualnie w zamian za embajka?

Napisano

Zauważyłeś że Corratec kosztuje prawie 6 x tyle co "Twoje" 5 000 ?

Corratec Super Bow Race kosztuje 4499 PLN, nie wiem gdzie tam widzisz 6x tyle ;) Prawdopodobnie patrzysz na pierwszego od gory X-bow.

Napisano

cfaniaki nie podaja dlugosci ogona corrateca, jesli ma dalej 455mm, to nawet na niego nie patrz

No dobra. Lajkonik ze mnie straszny wiec podpowiedz - czy 455 to malo czy duzo?

Napisano (edytowane)

Szkoda :(

Taka oferta jak Bulls Copperhead 29 tez wydaje sie byc nieglupia patrzac na osprzet, ale z tylu jest 455.

No wlasnie... A czym bedzie sie charakteryzowal rower z takim widelcem tylnim, ze jest to niedobre?

Tak jak pisalem wczesniej, rower sluzy mi do raczej rekreacyjnego poruszania sie po lesie, bez wielkiego hardkoru, bez ganiania xc.

Edytowane przez kapec07
Napisano

Pewnie w rekreacyjnym poruszaniu w niczym, a w normalnym użytkowaniu trudno by go było utrzymać w zakręcie, na podjazdach tylne koło będzie miało słabą przyczepność.

Napisano

a nie zastanawia cie czemu niemieckie firmy/instytucje twierdza, ze najmniej awaryjne samochody to vw, audi i fordy, a nie hondy i lexusy?:)

 

merida tez wygrywa inne 'internacjonalistyczne' testy, a uwierz mi na slowo - nie miala prawa

Napisano

Taa, sam na jeden test rowerów z niemieckiej gazety się naciąłem, nic tam nie było napisane, że linka przerzutki biegnie za blisko tylnego koła przy pełnym ugięciu wahacza, że przy pełnym ugięciu łańcuch ociera o prowadnik przerzutki oraz o tym, że rama jest mało sztywna bocznie, a rower był oceniony całkiem dobrze :bye2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...