Joytas Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 Na wstępie, jako iż jest to mój 1 post na forum chciałbym się przywitać. Nad zmianą roweru myślałem już od dłuższego czasu. Niestety z pewnych względów nie mogłem tego zrobić w zeszłym roku ani poprzednich. Dopiero teraz mam na to czas or zapał aby jeszcze raz porządnie zabrać się za kręcenie. Dużo postów przeglądałem na forum, sporo rowerów obejrzałem a jako iż jestem w tych sprawach laikiem stwierdziłem, że tutaj będę w stanie uzyskać fachową pomoc. Do czego będę go głównie używać. Na pewno nie do niedzielnych przejażdżek po bulwarze nad Wisła. Bardziej zamierzam na nim wypuszczać się do Lasu Kabackiego, Puszczy Kampinoskiej i tym podobnych lesistych miejsc. W tym momencie moją uwagę przykuł ten oto rower (a ja lubię wspierać nasz rodzinny biznes ): Mbike Renegade EVO: rama MBIKE PERFORMANCE ALU rozmiar 17", 19", 21" widelec ROCK SHOX RECON GOLD SOLO AIR POP LOCK przerzutka tył SRAM X-9 RED 10 SPEED przerzutka przód SRAM X-7 3 SPEED manetki SRAM X-7 3/10 SPEED korby SRAM X-7 44-33-22 GPX kaseta SRAM PG-1050 11-36 łańcuch SRAM 1051 hamulce AVID ELIXIR 3 180/160 klamki AVID ELIXIR 3 kable JAGWIRE piasty SRAM X-7 DISC obręcze MBIKE PERFORMANCE DSC szprychy CN BLACK opony SCHWALBE ROCKET RON mostek UNO LITE kierownica UNO RB 13 660/15 sztyca UNO LITE SP376 siodło MBIKE PERFORMANCE przełożenia 3/10 waga 11,8 Parametry mojego wzrostu oraz wagi to odpowiednio: 191/90 tak więc sensownym rozwiązaniem jest wybór ramy 21". Bardzo bym prosił o opinie na temat osprzętu, ewentualnie jeśli ktoś posiada ten rower to o parę słów na jego temat. Jestem w stanie także rozważyć inne propozycję do mniej więcej 4500 zł. no chyba, że pojawi się coś naprawdę wartego dopłacenia nawet do 5000 zł. Pozdrawiam w ten piękny kwietniowy dzień. Wojtek.
Obes Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 Do czego będę go głównie używać. Na pewno nie do niedzielnych przejażdżek po bulwarze nad Wisła. Bardziej zamierzam na nim wypuszczać się do Lasu Kabackiego, Puszczy Kampinoskiej i tym podobnych lesistych miejsc. To nie całkiem jest rower do takich zastosowań, jest to rower typowo do wyścigów XC i maratonów. i wymusza bardzo wyciągniętą i pochyloną pozycję, nie jestem przekonany, że takiego potrzebujesz.
jasskulainen Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 przemysl te rowery http://bike-arena.pl/index.php?p2576,viper-x-team-xt-slx-fox-rlc-32-fit-100-dyna-sys-3x10-hit-2011-okazja-22 http://bike-arena.pl/index.php?p2838,poison-zyankali-team-rock-shox-reba-sl-sram-x9-xt-mavic-crossride-controltech
Obes Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 Poison ale na pewno nie na tej chorej ramie jeśli już to poprawiony nowy model z normalną geometrią. Ten : http://bike-arena.pl/index.php?p2651,poison-zyankali-team-sram-2012
Joytas Napisano 26 Kwietnia 2012 Autor Napisano 26 Kwietnia 2012 Oba bardzo ciekawe, aczkolwiek nigdzie w Warszawie nie idzie się do nich w żaden sposób przymierzyć. Wpadły mi w oko jeszcze 2 modele CUBE'a z tego roku a mianowicie: LTD SL oraz LTD CC (odpowiednio 4500zł oraz 4000zł po rabatach) Z tego co wyczytałem to CC jest cięższy oraz posiada bardziej turystyczną geometrie. Z tym akurat nie ma problemu gdyż na obu miałem okazję chwilę pojeździć i oba wypadają znakomicie. Jedyne co mnie ciekawi to różnice w osprzęcie. Jeślimoże cokolwiek napisać o hamulcach, korbach oraz manetkach w tych rowerach to byłbym wdzięczny, gdyż tylko takie różnice w osprzęcie zauważyłem.
Endriu888 Napisano 1 Maja 2012 Napisano 1 Maja 2012 Siemka Sam chcialem zakupić początkowo LTD CC bądź LTD SL "MODEL CC" ma rame ACIDA więc jest gorszy wystarczy popatrzeć na geometrie modeli acid LTD CC to ACID opakowany w dobry osprzęt. Model LTD SL w cenie do 5000zł jest niemal idealny dobre hamulce xt amor reba korba nie jest xt ale ma lepsza rame niz cc z tych dwóch brałbym ltd sl. Ja mogłem go miec za ok 4200-4300zł po rabacie. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.