Joytas Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 Na wstępie, jako iż jest to mój 1 post na forum chciałbym się przywitać. Nad zmianą roweru myślałem już od dłuższego czasu. Niestety z pewnych względów nie mogłem tego zrobić w zeszłym roku ani poprzednich. Dopiero teraz mam na to czas or zapał aby jeszcze raz porządnie zabrać się za kręcenie. Dużo postów przeglądałem na forum, sporo rowerów obejrzałem a jako iż jestem w tych sprawach laikiem stwierdziłem, że tutaj będę w stanie uzyskać fachową pomoc. Do czego będę go głównie używać. Na pewno nie do niedzielnych przejażdżek po bulwarze nad Wisła. Bardziej zamierzam na nim wypuszczać się do Lasu Kabackiego, Puszczy Kampinoskiej i tym podobnych lesistych miejsc. W tym momencie moją uwagę przykuł ten oto rower (a ja lubię wspierać nasz rodzinny biznes ): Mbike Renegade EVO: rama MBIKE PERFORMANCE ALU rozmiar 17", 19", 21" widelec ROCK SHOX RECON GOLD SOLO AIR POP LOCK przerzutka tył SRAM X-9 RED 10 SPEED przerzutka przód SRAM X-7 3 SPEED manetki SRAM X-7 3/10 SPEED korby SRAM X-7 44-33-22 GPX kaseta SRAM PG-1050 11-36 łańcuch SRAM 1051 hamulce AVID ELIXIR 3 180/160 klamki AVID ELIXIR 3 kable JAGWIRE piasty SRAM X-7 DISC obręcze MBIKE PERFORMANCE DSC szprychy CN BLACK opony SCHWALBE ROCKET RON mostek UNO LITE kierownica UNO RB 13 660/15 sztyca UNO LITE SP376 siodło MBIKE PERFORMANCE przełożenia 3/10 waga 11,8 Parametry mojego wzrostu oraz wagi to odpowiednio: 191/90 tak więc sensownym rozwiązaniem jest wybór ramy 21". Bardzo bym prosił o opinie na temat osprzętu, ewentualnie jeśli ktoś posiada ten rower to o parę słów na jego temat. Jestem w stanie także rozważyć inne propozycję do mniej więcej 4500 zł. no chyba, że pojawi się coś naprawdę wartego dopłacenia nawet do 5000 zł. Pozdrawiam w ten piękny kwietniowy dzień. Wojtek.