grzesiek1986 Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Witam Was wszystkich na forum. Jest to mój pierwszy post, który mam nadzieję pomoże mi w zakupie wymarzonego roweru. A więc do sedna. Po pierwsze do czego ma służyć mi rower? Głównie do odstresowania się po pracy do wyskoczenia do lasu w lekki teren ale również do jazdy po asfalcie. Budżet jaki mam na ten cel to 2000 zł. Największym problem jest mój wzrost 197 cm waga to 95 kg. Jako że jestem laikiem w tej kwestii rowerów pisze na forum w celu pomocy. Proszę o jakieś propozycję roweków w tej cenie i z odpowiednią ramą. Patrzyłem też kilka rowerów 29er np Kross b3 ale wyczytałem że osprzęt jest nieadekwatny do ceny? Z góry dzięki za odpowiedzi
Obes Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Problem w tym, że gdybyś trochę dołożył miał byś niezły 29er (wyposażenie jak najbardziej adekwatne do ceny) : UNIBIKE-NAJLEPSZE ROWERY BYDGOSZCZ Kross B3 zewzględu na swoją geometrię w największym rozmiarze L może być na Ciebie za mały ....
grzesiek1986 Napisano 19 Kwietnia 2012 Autor Napisano 19 Kwietnia 2012 Problem w tym, że gdybyś trochę dołożył miał byś niezły 29er (wyposażenie jak najbardziej adekwatne do ceny) : UNIBIKE-NAJLEPSZE ROWERY BYDGOSZCZ Kross B3 zewzględu na swoją geometrię w największym rozmiarze L może być na Ciebie za mały .... Fajny rowerek ale niestety cena 2.5 tys :/ Raczej staram się zmieścić w 2 tys ewentualnie później go rozbudować na lepsze podzespoły. A co myślicie o nowych hexagonach 2012 są w ramie XL. Jak cena/osprzęt?
Obes Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Hexagon ma krótką ramę, w rozmiarze XL jest taka jak Kross B3 w rozmiarze L, dla Ciebie może być za krótka, musisz się po prostu przymierzyć ... kierownica 600 mm może być dla Ciebie za wąska ...
grzesiek1986 Napisano 19 Kwietnia 2012 Autor Napisano 19 Kwietnia 2012 A jeszcze jakieś inne propozycje ?