Lesnypodroznik Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Witam wszystkich! Czytam sobie forum od jakiegoś czasu bo chcę kupić dobry rower do jazdy po lesie + jazda miejska. Dobre opinie posiadają rowery Unibike dlatego też zdecydowałem się postawić na jeden z tych rowerów. Na początku uznałem że Evolution 2011 byłby dla mnie wystarczający, ale niestety nie widzę już w sprzedaży tego modelu, który po obniżce kosztował 1599zł. Za to mam możliwość kupić Flite 2011 za niecałe 2200zł z wysyłką, który według wcześniejszych opini forumowiczów posiada znacznie lepsze części niż Evolution 2011. Do tego posiada tarcze - przyznam że trochę dezorientują mnie tu różne opinie na temat hamulców tarczowych, tym bardziej że nie znam się na rowerach i będzie to w zasadzie mój pierwszy w żcyiu rower , nie licząc pseudo górala którego dostałem na komunię w latach 90 tych I już byłbym zdecydowany na Flite 2011, ale chcę jeszcze się upewnić czy to dobry wybór, ponieważ jest jeszcze do wyboru Evolution 2012. Ten nowszy model posiada również tarcze (które pewnie nie są mi potrzebne do normalnej jazdy po lesie) - generalnie nie znam się na częściach i chciałbym prosić was o porównanie tych dwóch rowerów, który lepiej brać. Rowery są w identycznej cenie. Unibike Evolution 2012 Unibike Flite 2011 Dodam jeszcze że mam 176 cm wzrost. Waga (zamierzam trochę teraz zrzucić) będzie 75kg - stawiam na ramę 19' mam rację? pozdrawiam i proszę o szybkieo odpowiedzi bo rower chciałbym kupić jak najszybciej ; - ))
paweloko Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Bierz flite 2011 i się nie zastanawiaj bo pobija tego evolutiona na głowę. Co do ramy te najlepiej przymierzyć ja mam evolution 2011 mam 177cm i na wysokość dobra ale trochę za długa jak dla mnie.
redbull1 Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 ja bym brał unibike flite 2011 ponieważ lekko lepszy osprzęt niektóry