pjsz Napisano 13 Maja 2019 Napisano 13 Maja 2019 W dniu 11.05.2019 o 21:46, Sobek82 napisał: Robi się OT ale ta mikruśna zębatka z przodu to jakiś żart 32T póki co zostanie, ale podejrzewam, że nie na długo. W moich okolicach gór nie uświadczysz, podjazdy krótsze/dłuższe jasna sprawa są. Przy 34T/36T bardziej wykorzystam kasetę 11-50. Nawet w normalnej jeździe. Taka zmiana jest w planach. Cytuj
JuraMałopolska Napisano 13 Maja 2019 Napisano 13 Maja 2019 desix twój talon bardziej mi się podoba od talona kolegi poniżej, bo ma ładniejsze malowanie i lepiej pod nią dopasowany osprzęt, przynajmniej wizualnie. Oddaje głos na ciebie! Cytuj
HerrMann Napisano 13 Maja 2019 Napisano 13 Maja 2019 3 godziny temu, JuraMałopolska napisał: lepiej pod nią dopasowany osprzęt, przynajmniej wizualnie Osprzęt dopasowany wizualnie do ramy? Ciekawe podejście. Z tego co widzę osprzęt w obu modelach jest czarny . Tak w ogóle... Potwierdzam fakt, że malowanie, w którym jest mój Talon jest koszmarne. Tyle, że nie ja je wybierałem... To rama, którą Giant mi dał w ramach gwarancji w zastępstwie pękniętej. Niestety takiej ramy jak wcześniej nie byli w stanie mi zorganizować. Dwa plusy: 1. na żywo wygląda to lepiej niż na zdjęciach 2. pojutrze wymiana roweru . Przed złamaniem ramy mój Talonik wyglądał tak: 3 Cytuj
desix Napisano 13 Maja 2019 Napisano 13 Maja 2019 Dzięki JuraMałopolska, z czasem wrzucę tam czarne Deore i będzie jeszcze ładniej 1 Cytuj
HerrMann Napisano 13 Maja 2019 Napisano 13 Maja 2019 Teraz, desix napisał: Dzięki JuraMałopolska, z czasem wrzucę tam czarne Deore i będzie jeszcze ładniej Tylko dobierz odpowiedni odcień czerni . Tak, jak Ci wspominałem, ja idę jeszcze dalej - pod czerń osprzętu mam zamiar dobrać czerń reszty roweru Cytuj
JuraMałopolska Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 Osobiście desix zrobił bym solidnego słabego wyścigowca na klasie deore więc korbę z blatami deore z otworem popieram! Dodał bym, czarnego marzzocchi ze złotymi goleniami i czarne erga bary od authora albo accenta... No tak osprzęt dopasowany wizualnie do ramy, albo na odwrót,tak się robi często nawet firmy rowerowe tak kombinują choć nie zawsze, czemu cie to dziwi HerrMann? Cytuj
desix Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) Wiesz JuraMałopolska, do wyścigowca to trochę mi daleko jeszcze. Chcę mieć fajny, ładny rower do bardziej ambitnego, lecz dalej amatorskiego MTB. Planuję starty w okolicznych maratonach (Mazovia w Olsztynie) lecz głównie dla frajdy i poczucia sportowego ducha Jest plan na pełne Deore 2x10 11-42 i Raidona z przodu, taki zestaw powinien mi wystarczyć na długi czas. Praktycznie pewnie tego nie potrzebuję, ale po przejażdżkach na takim osprzęcie po prostu chce to mieć pozdrówki! Edytowane 14 Maja 2019 przez desix Cytuj
JuraMałopolska Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 Nie zapominaj desix że osprzęty klasy deore są osprzętami najniższej pułki ale xc, do zawodów, są to naprawdę solidne podzespoły! Polecam! A co sądzisz o tym amortyzatorze co zaproponowałem? Cytuj
rambolbambol Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 Dodany przedni bagażnik co by na majowe wyprawy zabierać cały szpejt dzieciaków. Dwa duże Crosso to jednak często za mało. 9 Cytuj
desix Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 Teraz, JuraMałopolska napisał: Nie zapominaj desix że osprzęty klasy deore są osprzętami najniższej pułki ale xc, do zawodów, są to naprawdę solidne podzespoły! Polecam! A co sądzisz o tym amortyzatorze co zaproponowałem? Przejrzałem na szybko, bardzo ładne, ale chyba nie mój budżet i potrzeby, Raidon wystarczy Mam lock-on gripy Sars na kierownicy i bardzo je sobie chwalę, czysty kokpit z licznikiem na wysięgniku Srama. Po przesiadce z Gianta ATX2 27,5 czuję niesamowitą frajdę i radość z jazdy moim nowym budżetowcem, a jak skompletuje w nim planowane części to już w ogóle będzie kosmos Cytuj
JuraMałopolska Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 Jaki to rower rambolbambol, nie widzę napisu na ramie? Minus za brak amortyzatora, plus za grube koła! Cytuj
rambolbambol Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) @JuraMałopolska Rama to stalowe Genesis High Latitide SS z 2013 roku. Od kilku lat pomykam tylko na sztywno. Przerzutka to potwór składak: korpus od Shimano ZEE, hak i sprzęgło od XT, wózek to OneUp Rad-Cage a kółeczka to TACX. @Rysz Jeden bieg powróci wraz z końcem sezonu. Na razie tak musi zostać, żeby móc dopasować prędkość i kadencję pod dziatwy swoje. Edytowane 14 Maja 2019 przez rambolbambol Cytuj
dovectra Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 genio vel Genesis 1 minutę temu, JuraMałopolska napisał: Jaki to rower Cytuj
JuraMałopolska Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 Wagowo chyba jest grubo rambolbambol? Czemu aż stalowa rama czego się obawiasz? Cytuj
wkg Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) Stal to stan umysłu - spróbuj, zrozumiesz : ) Pamiętam jak pierwszy raz wsiadłem na aluminiowy, zachwalany rower - wtedy nowalijka - bez amortyzatora. Coś okropnego, myślałem, że mi nadgarstki pękną : ) Rama zresztą też nie pracuje w alu - może troszkę ale bidnie ... Edytowane 14 Maja 2019 przez wkg Cytuj
JuraMałopolska Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 Ja źle wspominam ramy stalowe, miałem onegdaj taki rower i topór taki jak Ural był. No wiadomo w 90tych osprzęt nie był zbyt milutki i jezdny Cytuj
Gość Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 Jak przeszedlem z prastarej Univegi na rurach Tange /pekla/ na Univege w alu, to pierwsza jazda i wrazenie, ze rama jest zalana betonem. Cytuj
JuraMałopolska Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) No to ja miałem zupełnie odwrotnie wrażenie przeszedłem ze starego Jaguara który ważył jakieś 18 kilo na stali na nowego Authora Basica wagowo 14,5 to poczułem że płynę na rowerze a nie ciąże na nim jak na jakimś kafarze co do ziemi mnie ściąga. Naprawdę wrażenie było jak byś się z malucha przesiadł na dobrego merca Edytowane 14 Maja 2019 przez JuraMałopolska Cytuj
rambolbambol Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) To co widać na obrazku ma poniżej 13kg w stanie surowym (bez bagażnika, bez haka do holowania WeeRide). 13kg mimo tych wielgachnych opon i siodełka o wadze prawie kilogram . Rama to niecałe 2400g a widelec 1050g. Pokaż mi tak komfortowy frameset aluminiowy z widelcem w wadze poniżej 3,5kg. W konfiguracji zimowej (single speed), waga spada poniżej 12kg. A dlaczego stal... to ciężko opisać, ale to rzeczywiście inaczej jeździ. Po wypróbowaniu roweru stalowego nie ma już powrotu do ALU. Jest mięciutko i komfortowo. Miłością do stali zarazili mnie koledzy z forum (głównie Maciejas i Kazafaza). Edytowane 14 Maja 2019 przez rambolbambol 1 Cytuj
JuraMałopolska Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 A no jak taka waga, to przepraszam pana...to lekka stal musi być, lekka rama. A co powiesz o tytanowych ramach? Cytuj
wkg Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) Author Basic od zawsze miał amortyzator. Jaguar ważył około 11 kg. Edytowane 14 Maja 2019 przez wkg Cytuj
yakuza79 Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 Steel is real i tyle w temacie Ja tez nie wrócę do glinu, no way! 1 Cytuj
wkg Napisano 14 Maja 2019 Napisano 14 Maja 2019 (edytowane) http://www.singlebe.com/en/produkt/singlebe-ti-a-29er/ - kawał kloca, powyżej 11 kg ale tu: http://www.singlebe.com/en/produkt/singlebe-enve-29er/ 9,5 kg z napędem 3x10 A i z amortyzatorem potrafi mało ważyć - taki dla dziewczyny ... poniżej 11 kg http://www.singlebe.com/en/produkt/singlebe-qom-29er/ Edytowane 14 Maja 2019 przez wkg Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.