Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

 

Biorąc pod uwagę jaka to marka, oczekiwałbym braku takich baboli, ale całość ogólnie niebrzydka i szlachetna. 

 

To był mój babol, a raczej sklepu który mi zapakował nie ten typ co mocowania  co zamówiłem

 

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

Co nie zmienia faktu, że ten otwór montażowy faktycznie wydaje się być umiejscowiony dosyć nisko.

 

Edytowane przez adamos
Napisano

 

Biorąc pod uwagę jaka to marka, oczekiwałbym braku takich baboli, ale całość ogólnie niebrzydka i szlachetna. 

 

Myślę, że po prostu producent nie przewidział, że ktoś będzie chciał tam zamontować 3 rzędową korbę ;)

Napisano

 

 

Myślę, że po prostu producent nie przewidział, że ktoś będzie chciał tam zamontować 3 rzędową korbę

 

Skoro na stronie sprzedają z kompletna grupa srama 3x10  to chyba przewidział 

  • Mod Team
Napisano (edytowane)
Skoro na stronie sprzedają z kompletna grupa srama 3x10  to chyba przewidział 

 

Spokojnie, kolega tylko sobie żartuje. Ale nikomu by chyba nie zaszkodziło, gdyby zrobili te otwory nieco wyżej. Na tym zdjęciu wygląda to tak, jakby zmieniarka  nie miała obejmy (model z 2008 roku).

Edytowane przez adamos
  • Mod Team
Napisano

OK, rozumiem. Ale Ty, to nie wszyscy. I jak ktoś zechciałby sobie włożyć trzyblatową korbę, to powinien mieć taką możliwość. Tym bardziej, że wykartkował na ramę wcale niemały pieniądz, a sam producent sprzedaje te rowery w takiej konfiguracji.

  • Mod Team
Napisano

Chłopcy, chłopcy... Kolega pokazał piękny kawałek tytanu w Ty o trybikach i zębatkach. Może to babol, może przeoczenie ale na szczęście typów przerzutek jest tyle na rynku, że zawsze jakaś się podpasuje.
I może na tym poprzestańmy?
@rithien - ile byś nie usuwał naklejek.. blacha zawsze Cię zdradzi ;)

Napisano

 

 

@adamos, ja nie żartuję, odkąd jeżdżę na dwurzędowej korbie nie widzę sensu pchania tam takiej kobyły, a tym bardziej w 29'erze

Takie miałem manetki to już poszedłem za ciosem. A tak szczerze to przyznaje Tobie racje ze dwurzędowa by wystarczyła

 

 

 

@rithien - ile byś nie usuwał naklejek.. blacha zawsze Cię zdradzi
 

Nie chodziło mi o nierozpoznawalność produktu ale ilość napisów które to producent umieścił na ramie. Hydroformed titanium, original dutch masterpiece, 3d sculpted drop-outs i kuuupa innych. Były na każdej rurce,nawet na wewnętrznej stronie tylnego trójkąta. 

Kolor czystego tytanu cholernie mi się podoba i nie żałuje ze zeskrobałem.

 

 

Napisano

Spokojnie, kolega tylko sobie żartuje. Ale nikomu by chyba nie zaszkodziło, gdyby zrobili te otwory nieco wyżej. Na tym zdjęciu wygląda to tak, jakby zmieniarka  nie miała obejmy (model z 2008 roku).

Podejrzewam, że siedzi tam E-type. W tym wypadku bardzo sensowne rozwiązanie.

Napisano (edytowane)

64a9682f8e4ee4296fe533845669d8c7.jpg

Cannondale flash alloy 1 29"

Lefty pbr

Opi stem

Kierownica Kcnc darkside 710mm

Gripy Esi chunky

Heble elixir 7

Rd x9

Shifter x9

1x10

Blat BANLESS 34

korba sram

Kola stockowe jeszcze

Inferno 25 x9 / lefty

Sztyca boplight pro (kcnc ti pro)

Siodlo tune speedneedle

Opony

P; captain control

T: ground control control

Zakladam p: sworks fast track 22 t: renegade.

Dętki conti light

 

Waga 10,300.

Jak bozia pozwoli wleca nowe koła na ztr arch albo crest i mleczko.-> celuje w 9,8kg

Edytowane przez Varg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...