Didimos Napisano 26 Czerwca 2015 Napisano 26 Czerwca 2015 Orbea Alma 29er h50 (2011) L W drodze do pracy. Zdjęcie zrobione przed Grand Hotelem w Sopocie. Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 26 Czerwca 2015 Mod Team Napisano 26 Czerwca 2015 Trochę poklikałem i jest od razu milej,nie? Przypominam,że tytuł Tematu brzmi: Pokaż Twojego 29era z naciskiem na Pokaż. Jakieś problemy ze zrozumieniem ? Cytuj
adriansocho Napisano 26 Czerwca 2015 Napisano 26 Czerwca 2015 Jest i moje "maleństwo". Nie bijcie za te linki i sztycę, poprawię niebawem! Cytuj
maciej83 Napisano 26 Czerwca 2015 Napisano 26 Czerwca 2015 wow co to za rama?? i jak sie spisuje:P Cytuj
adriansocho Napisano 27 Czerwca 2015 Napisano 27 Czerwca 2015 Chyba jakiś Giant NRS Właśnie właśnie, moim zdaniem posiadacz praw do tej konstrukcji robi wielki błąd, że na rynku nie ma jeszcze wersji 29":) Cytuj
SixFeetDeep Napisano 27 Czerwca 2015 Napisano 27 Czerwca 2015 Łooo zajawa! Chętnie zamieniłbym swojego karbonowego hardtaila na stalowego full'a. Jakie prześwity z tyłu? Cytuj
Melman1980 Napisano 27 Czerwca 2015 Napisano 27 Czerwca 2015 Po zmianie kółek, siodełka, amora, pedałów oraz hampli Cytuj
rmn1 Napisano 27 Czerwca 2015 Napisano 27 Czerwca 2015 O, fajny, to teraz tylko zrobić mu jakieś ładne zdjęcie:) Cytuj
qb41 Napisano 28 Czerwca 2015 Napisano 28 Czerwca 2015 Przełęcz Borek - Turbacz Przepraszam za jakość ale robione tym co miałem pod ręką czyli tele. Cytuj
motiks Napisano 28 Czerwca 2015 Napisano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Projekt prawie na ukoczeniu... zostały drobne poprawki... Edytowane 28 Czerwca 2015 przez motiks Cytuj
.PaVLo. Napisano 28 Czerwca 2015 Napisano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Gran Canyon CF SL 6.9 Od razu zmienione hamulce z Formula C1 na Deore XT, oraz tarcze na Avid G3CS 180/160. Licznik tymczasowy Ciclo CM 2.2, docelowo będzie VDO M6 WL. Przewód tylnego hamulca poprawiony, nie obyło się bez improwizacji Edytowane 28 Czerwca 2015 przez .PaVLo. Cytuj
rmn1 Napisano 28 Czerwca 2015 Napisano 28 Czerwca 2015 Dziwnie te grupy mają, obejma od zewnątrz... Cytuj
Accento29 Napisano 28 Czerwca 2015 Napisano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Witam! Prezentowany rower to custom jak niemal każdy Accent Peak 29 Rocznik modelowy 2014 - wykonany przez me ręce w tym że 2015tym roku. Rama spisuje się świetnie, bardzo zauważalna jest sztywność i zwrotność tej konstrukcji. Lakier nie robi najlepszego wrażenia ponieważ linie nie są proste i równe - aż niewiarygodny jest fakt jak bardzo źle to wygląda z bliska. Przejścia są takie jakby wuja Zdzichu po czterech żubrach okleił bazę taśmą malarską po czym pomalował ją wałkiem. Mimo wszystko jest w tym trochę osobliwości, ma to swój klimat. Niedoróbki malarskie dają wolność w użytkowaniu upewniając nas oprócz dołączonej faktury że, nie kosztowało to miliona i można "spokojnie" użytkować. Jak na ten moment w moim zasobie wiedzy jest to jedyna sensowna rama 29er do ścigania w budżecie <1000zł Dane Techniczne: Rama Accent Peak 29" 2014r rozmiar L Amortyzator Fox Float 100mm Kashima Fit z manetką CTD Stery Neco maszynowe Koła Mavic Crossride 29" Opony Shwalbe Furious Fred 2,0" EVO Dętki Shwalbe Ultra Light 140 gram Tarcze Hamulcowe Dartmoor Nano 160mm Sztyca Ritchey WCS aluminium 400mm Mostek Ritchey WCS aluminium 90mm Kierownica Ritchey Comp 720mm Chwyty Velo Hamulce XT BR M785 Manetki XT I-spec M780 Korba XT M782 175mm Suport XT Przerzutka Tylna XTR M986 SGS Kaseta XT 11-32 Łańcuch KMC SL 10 GOLD Siodełko Selle Itala C2 - Gel Flow Zacisk sztycy KCNC Pedały SPD XT WAGA: 11,2 kg POLECAM ewentualnym wahaczom. Edytowane 28 Czerwca 2015 przez Accento29 Cytuj
rmn1 Napisano 28 Czerwca 2015 Napisano 28 Czerwca 2015 Co ta rama ma w sobie, że nie wybieracie czegoś mniej popularnego do władowania tam foxów, xt i reszty top sprzętu? Cytuj
qsik Napisano 28 Czerwca 2015 Napisano 28 Czerwca 2015 To, że da się ją lupić. Generalnie w tej cenie za bardzo nie ma konkurencji. Cytuj
maciej83 Napisano 29 Czerwca 2015 Napisano 29 Czerwca 2015 heheh fox, ritchey i full xt to też raczej nie jest dolna półka cenowa czemu zatem taka rama ? troche nie kumam (to nie jest wpis jątrzący) Cytuj
NowyUser99 Napisano 29 Czerwca 2015 Napisano 29 Czerwca 2015 (edytowane) Bo nam nic więcej nie trzeba DT Swiss amor i koła, full XT, XLC u mnie. Rama po prostu spełnia swoje zadanie. Daje radę. Jest sztywna i lekka. Pozwala oszczędzić 2000 lub więcej na ramie. Jak kolega pisze da się ją lubić Edytowane 29 Czerwca 2015 przez NowyUser99 Cytuj
venom2000 Napisano 29 Czerwca 2015 Napisano 29 Czerwca 2015 Bo to sprawdzona i dobra rama,tania,wytrzymała i fajnie skrojona z całkiem niezłą kolorystyką,jako baza do rozbudowy jest idealna Cytuj
mardzin Napisano 29 Czerwca 2015 Napisano 29 Czerwca 2015 Jako, że dyskusja się nieco rozwinęła, wrzucam coś w tematyce wątku: Cytuj
SixFeetDeep Napisano 29 Czerwca 2015 Napisano 29 Czerwca 2015 Gran Canyon CF SL 6.9 Od razu zmienione hamulce z Formula C1 na Deore XT, oraz tarcze na Avid G3CS 180/160. Też mam Formule C1 i mam w planach zmianę bo tył już cieknie przy klamce. Brałeś wersje Deore XT z radiatorem czy zwykłe też dadzą radę bo nie widzę na zdjęciu ;} Cytuj
.PaVLo. Napisano 29 Czerwca 2015 Napisano 29 Czerwca 2015 Ja przerzuciłem heble z poprzedniego sprzętu i jest to wersja bez kloców z radiatorami, moim zdaniem drogi i zbędny bajer do MTB/XC. Bierz zwykłe bo siła hamowania ta sama. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.