Skocz do zawartości

[Galeria] Pokaż Twojego 29era


ZbyszekP

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiejszy debiut.:-)

 

367_img_20130816_142329.jpg

 

772_img_20130816_135529.jpg

 

237_img_20130816_164307.jpg

 

Po przesiadce z 26 czuje się na JABIE jak pilot bombowca, ale zwrotnego i czułego bombowca. :-) Zaskoczył mnie zrywnością, dobrze branymi zakrętami i pewnością jazdy.

 

Do zmiany z pewnością pedała na spd, chociaż te śmiesznie wyglądające fabryczne z noskami stabilizują stopę i na rekrację w sam raz. Amortyzator kowadełko, i tak zaskoczył mnie na plus w terenie, ale będę chciał z czasem wymienić na powietrzny, przyzwyczaiłem się do działania Reby w 26`. Dołożę jeszcze rogi i jakiś lepsiejszy koszyk na bidon, bo ten nijak mi do tej ramy nie pasuje. I śmigać. :-) Dziękuję wszystkim za porady przy wyborze.:-) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec krotki opis. Braklo przelozen na prostej....podjazd pod przelecz przegibek poszla jak zloto ze srednia w okolicach 20kmh.

 

Niestety odwkekanie wizyty u lekarza doprowadzilo do tego, ze sezon juz skonczylem. Nie zmienia to jednak faktu, ze nie zaluje zakupu. Oponki w sam raz na takie wypady do atakowania kilku przeleczy. Nie lubie jezdzic po asfaltach ale raz na miesiac mozna i asfaltem pojezdzic.

 

Nabial

Zakrety mozna brac z niezlym przechylem, mialem wieksze obawy o to ale niepotrzebnie.

 

http://www.bikemap.net/pl/route/2288842-beskidy-trip/

 

Trasa bez zaznaczonego bladzenia i jazdy po wisle. Wyszlo 245km i 3200m w pionie

 

 

pykniete z moto defy

 

Edytowane przez demek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puryści terenowi są proszeni o zamknięcie oczu, bo materiał z rodzaju "Trekking z elementami frirajdu", czyli 29er dorobił się garba.

 

P1110198.JPG

 

P1110199.JPG

 

Kiedyś ktoś wspominał, że Author ma geometrię trekkinga - może tak, ale projektanci nie popisali się umiejscowieniem otworów do przykręcenia bagażnika. Są tak blisko zacisku koła, że trzeba było szlifować bagażnik (na szczęście było z czego).

Bagażnik to Topeak Explorer 29er. Z minusów to słaby lakier, który obtarł się już po kilkunastu km przez las. Górne mocowanie mogłoby mieć szerszy rozstaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puryści terenowi są proszeni o zamknięcie oczu, bo materiał z rodzaju "Trekking z elementami frirajdu", czyli 29er dorobił się garba.

 

P1110198.JPG

 

P1110199.JPG

 

Kiedyś ktoś wspominał, że Author ma geometrię trekkinga - może tak, ale projektanci nie popisali się umiejscowieniem otworów do przykręcenia bagażnika. Są tak blisko zacisku koła, że trzeba było szlifować bagażnik (na szczęście było z czego).

Bagażnik to Topeak Explorer 29er. Z minusów to słaby lakier, który obtarł się już po kilkunastu km przez las. Górne mocowanie mogłoby mieć szerszy rozstaw.

Bardzo fajnie wyglada twoj pojazd z bagaznikiem podoba mi sie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puryści terenowi są proszeni o zamknięcie oczu, bo materiał z rodzaju "Trekking z elementami frirajdu", czyli 29er dorobił się garba.

 

 

 

Olej ich ciepłym mocze... isostarem :D

Ja właśnie wróciłem z prawie 600 km wyprawy po województwie Świętokrzyskim. Jak sobie pomyślę że miałbym cały szpej wieźć w plecaku, to wolałbym spędzić urlop w domu.

zpp3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej ich ciepłym mocze... isostarem :D

Ja właśnie wróciłem z prawie 600 km wyprawy po województwie Świętokrzyskim. Jak sobie pomyślę że miałbym cały szpej wieźć w plecaku, to wolałbym spędzić urlop w domu.

zpp3.jpg

 

No i prawidłowo!! Sakwa to podstawa i super wygląda! Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej ich ciepłym mocze... isostarem :D

Ja właśnie wróciłem z prawie 600 km wyprawy po województwie Świętokrzyskim. Jak sobie pomyślę że miałbym cały szpej wieźć w plecaku, to wolałbym spędzić urlop w domu.

zpp3.jpg

Super wyglad naprawde i jaka wygoda . Wozenie gratow w plecaku to zadna frajda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W Beskidach sie bylo i troche pojezdzilo :)

Kiera w Ragley Big Wig docieta na 750mm. 

Z przodu, do pary z tylem, Hans Dampf, tyle ze na miekkiej Trail Star - trakcja bardzo dobra. Opony na niskim cisnieniu dodatkowo swietnie wytlumiaja. Musze jednak przyznac, ze w glebszym blocie nie radza sobie dobrze - zapychaja sie szybko i kolekcjonuja kilogramy.

 

Wiecej fotosow (4 dni jazdy, w tym bike park Palenica) dla zainteresowanych tutaj.

 

Pozdrawiam milosnikow wielkiego kola.

kvl

 

P10505090027.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...