Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dobry pomysł! A czy nie uważasz że Twój post byłby pierwszym do kosza? ;)

 

DSC_5988.JPG

 

POZDRo-:ver

Napisano

@@pim, kazdy by sobie zyczyl 100% esencji w kazdym temacie, ale to nie naukowe prace badawcze, a forum - poki nie ma za mocnych odbic w strone rozwazan nt komponentow, albo geometrii, to chyba zle nie jest :)

 

z zalozenia ten temat ma byc nosnikiem emocji, a nie typowo merytoryczny

Napisano

Naprawdę ciekawa konstrukcja. Widok barana i grubych opon terenowych wygląda bardzo nietypowo.

Trzy pytanka:

-błotniki to standard 28", nie było problemu ze zmieszczeniem?

-jak duże opory ma tylna piasta?

-co to za ustrojstwo przy tylnej osi po lewej?

 

Przydałaby się jeszcze jakaś ciekawa lampka z przodu do kompletu. Szkoda marnować elektrownię w kole ;)

Napisano (edytowane)

Dzięki za opinie, Sol i venom2000: ja nie wiem czy doradzić Wam okulistę czy psychologa? ;):):D Nie mam odwagi wprowadzać więcej kolorów...chociaż pomysł z szachownicą całkiem ciekawy a łańcuch jak już to może złoty?!

 

zekker: błotniki są od 26" - nie znalazłem tak szerokich pod 29er'a, dlatego też tył nieco krótkawy, ale z chlapaczem daje radę. Hmm, opory tylnej piasty...szczerze przyznam że w położeniu neutralnym(środkowy bieg 1:1) niewyczuwalne, w pozostałych dwóch nigdy się nad tym nie zastanawiałem co może świadczyć o tym że też są znikome! Ustrojstwo z tyłu po lewej to hak do przyczepki

 

Jeśli o lampkę jeździ to zapodałem okazyjnie jakąś tanią z tajchinu(w zasadzie identyczna jak Magicshine) miałem na oku Exposure Revo, ale ma tylko mocowanie na kierce, a chcę ją zapodać na widelcu(nad błotnikiem), pozostaje Supernova E3 Triple...ale póki co robi się coraz jaśniej, poczekam na promocje ;)

 

POZDRo-:ver

Edytowane przez kazafaza
Napisano

Zielony "Ludwik Ogórek" bardzo mi przypadł. Mimo błotników czy tłustej piasty prezentuje się zwiewnie dzięki

stalowej ramie. Plusem jest też stonowane malowanie, zgrabne tarcze, a wyścigowa kierownica dodaje pazura.

Napisano

wczesne rokokoko ;-)

 

Tak na serio to radziu wygląda dobrze stonowany Fajnie jak czysta forma jest zachowana i i wynika z funkcji.. no wiecie coś jak pocisk V1 albo V2 z całym szacunkiem ;-)

Napisano

rafi76: mógłbyś jakimś linkiem na PM zapodać do tych części? Z góry dzięki! :)

 

dovectra: dzięki, jeździ się na tyle ciekawie że wątpię żebym powrócił do zwykłego kierownika! W planach zmiana baranka na inny kształt(ten jest wyjątkowo długi i ma nieciekawą pozycję dolną), coś bardziej ergo a docelowo chciałbym spróbować dirt drop'a ;)

 

 

POZDRo-:ver

Napisano (edytowane)

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem KROSSA LEVEL B9, w karbonie. Powiem krótko- piękna maszyna, na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż w katalogu. Rama monolit robi naprawdę super wrażenie, dobrze wykonana w nowoczesnym stylu np. mocowanie hamulca post mount czy poszerzana główka ramy. Do tego bardzo lekka (1100 g w rozmiarze M) i stanowi doskonałą bazę do przyszłej rozbudowy. Osprzęt to może nie xtr, ale deore który jest również skuteczny i wytrzymały. Amortyzator to RS XC 32 TK, może trochę cięższy ale za to niezawodny i nie trzeba go długo dostrajać Do tej pory wykonałem kilka jazd B9 i mam bdb, wrażenia, a pierwszy raz na karbonowej ramie. Prowadzenie jak w rasowym 29'erze co do dużo pisać, pewność prowadzenia i łatwość rozpędzania. Na razie w załączeniu jedno zdjęcie w mojej "rowerowni", wkrótce dorzucę więcej zdjęć i wrażeń z kolejnych treningów w akcji ;)

Zdjęcie

post-102458-0-54152000-1360183269_thumb.jpg

 

Specyfikacja

http://www.kross.pl/pl/2013/level-b9-29er

Edytowane przez Maras 79
Napisano (edytowane)

nie wiem, czy ten zachwyt wynika z emocji, ktore jeszcze nie opadly, czy jakiejs silowej propagandy :) rower ma dosc ciezkie kola - nie moze super przyspieszac, rama ma na oko z 300g wiecej

Edytowane przez nabial
Napisano

Masz oko nabial, bo ta rama waży 1410 g dokładnie :thumbsup: Chociaż nie podano w jakim rozmiarze :icon_confused:

Ciężkie koła i ogólnie jak na carbon to masywny jest, bo prawie 12 kg. Mój aluminiowy w rozmiarze L, z gorszym amorkiem i drutowanymi oponami waży 13...

Napisano

rower ma dosc ciezkie kola - nie moze super przyspieszac

To jest akurat dobry przykład na potwierdzenie, że człowiek jest w tym przypadku kiepskim przyrządem pomiarowym.

Suma wydana na dane koła, czy nowy rower może dać większe przyspieszenie niż koła 300 g lżejsze.

A i mógł jechać z wiatrem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...