pim Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 Moderato powinien wywalić wszystkie posty z tego tematu bez zdjęć. Powoli szkoda tu zaglądać... Cytuj
kazafaza Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 Dobry pomysł! A czy nie uważasz że Twój post byłby pierwszym do kosza? POZDRo-:ver Cytuj
Sol Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 Wiem ze to rzecz gustu, ale czerwony lancuch to byloby to. Cytuj
venom2000 Napisano 28 Stycznia 2013 Napisano 28 Stycznia 2013 (edytowane) Ewentualnie niebieski z niebieskimi błotnikami i białym pasem przez środek błotnika lub malowanie w szachownicę Edytowane 28 Stycznia 2013 przez venom2000 Cytuj
nabial Napisano 29 Stycznia 2013 Napisano 29 Stycznia 2013 @@pim, kazdy by sobie zyczyl 100% esencji w kazdym temacie, ale to nie naukowe prace badawcze, a forum - poki nie ma za mocnych odbic w strone rozwazan nt komponentow, albo geometrii, to chyba zle nie jest z zalozenia ten temat ma byc nosnikiem emocji, a nie typowo merytoryczny Cytuj
LoveBeer Napisano 29 Stycznia 2013 Napisano 29 Stycznia 2013 a jak ktos chce zdjecia poogladac to wchodzic na google images, wpisywac bike 29 etc i voile - cala bateria zdjec do ogladania Cytuj
zekker Napisano 29 Stycznia 2013 Napisano 29 Stycznia 2013 Naprawdę ciekawa konstrukcja. Widok barana i grubych opon terenowych wygląda bardzo nietypowo. Trzy pytanka: -błotniki to standard 28", nie było problemu ze zmieszczeniem? -jak duże opory ma tylna piasta? -co to za ustrojstwo przy tylnej osi po lewej? Przydałaby się jeszcze jakaś ciekawa lampka z przodu do kompletu. Szkoda marnować elektrownię w kole Cytuj
kazafaza Napisano 29 Stycznia 2013 Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Dzięki za opinie, Sol i venom2000: ja nie wiem czy doradzić Wam okulistę czy psychologa? Nie mam odwagi wprowadzać więcej kolorów...chociaż pomysł z szachownicą całkiem ciekawy a łańcuch jak już to może złoty?! zekker: błotniki są od 26" - nie znalazłem tak szerokich pod 29er'a, dlatego też tył nieco krótkawy, ale z chlapaczem daje radę. Hmm, opory tylnej piasty...szczerze przyznam że w położeniu neutralnym(środkowy bieg 1:1) niewyczuwalne, w pozostałych dwóch nigdy się nad tym nie zastanawiałem co może świadczyć o tym że też są znikome! Ustrojstwo z tyłu po lewej to hak do przyczepki Jeśli o lampkę jeździ to zapodałem okazyjnie jakąś tanią z tajchinu(w zasadzie identyczna jak Magicshine) miałem na oku Exposure Revo, ale ma tylko mocowanie na kierce, a chcę ją zapodać na widelcu(nad błotnikiem), pozostaje Supernova E3 Triple...ale póki co robi się coraz jaśniej, poczekam na promocje POZDRo-:ver Edytowane 29 Stycznia 2013 przez kazafaza Cytuj
artoor Napisano 29 Stycznia 2013 Napisano 29 Stycznia 2013 Zielony "Ludwik Ogórek" bardzo mi przypadł. Mimo błotników czy tłustej piasty prezentuje się zwiewnie dzięki stalowej ramie. Plusem jest też stonowane malowanie, zgrabne tarcze, a wyścigowa kierownica dodaje pazura. Cytuj
pim Napisano 30 Stycznia 2013 Napisano 30 Stycznia 2013 Chroni ramę, jakoś wiedziałem, że będzie za mała i dlatego pójdzie pod młotek w zamian za Peaka 29 Cytuj
kubajedlicze Napisano 3 Lutego 2013 Napisano 3 Lutego 2013 Fajny jeszcze czerwone siodło i będzie git Cytuj
rafi76 Napisano 4 Lutego 2013 Napisano 4 Lutego 2013 Kierownica ,mostek ,stery i sztyca w kolorach czerwony i biały sa w planie. cos w tym stylu by bylo dobre Cytuj
madluki Napisano 4 Lutego 2013 Napisano 4 Lutego 2013 wczesne rokokoko ;-) Tak na serio to radziu wygląda dobrze stonowany Fajnie jak czysta forma jest zachowana i i wynika z funkcji.. no wiecie coś jak pocisk V1 albo V2 z całym szacunkiem ;-) Cytuj
dovectra Napisano 4 Lutego 2013 Napisano 4 Lutego 2013 ale to nie naukowe prace badawcze he he tam też z esencją trudno rafi76 ładny kazafaza - no paluchy lizać, jak się jeździ z tą kierą?? Cytuj
nabial Napisano 4 Lutego 2013 Napisano 4 Lutego 2013 @@dovectra, nie mialem na mysli nauk opowiadanych, bo te sie nie lapia do tak powaznego okreslenia co do radona, to ja bym niczego juz nie zmienial, ostatecznie czerwony koszyk Cytuj
kazafaza Napisano 4 Lutego 2013 Napisano 4 Lutego 2013 rafi76: mógłbyś jakimś linkiem na PM zapodać do tych części? Z góry dzięki! dovectra: dzięki, jeździ się na tyle ciekawie że wątpię żebym powrócił do zwykłego kierownika! W planach zmiana baranka na inny kształt(ten jest wyjątkowo długi i ma nieciekawą pozycję dolną), coś bardziej ergo a docelowo chciałbym spróbować dirt drop'a POZDRo-:ver Cytuj
Maras 79 Napisano 6 Lutego 2013 Napisano 6 Lutego 2013 (edytowane) Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem KROSSA LEVEL B9, w karbonie. Powiem krótko- piękna maszyna, na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż w katalogu. Rama monolit robi naprawdę super wrażenie, dobrze wykonana w nowoczesnym stylu np. mocowanie hamulca post mount czy poszerzana główka ramy. Do tego bardzo lekka (1100 g w rozmiarze M) i stanowi doskonałą bazę do przyszłej rozbudowy. Osprzęt to może nie xtr, ale deore który jest również skuteczny i wytrzymały. Amortyzator to RS XC 32 TK, może trochę cięższy ale za to niezawodny i nie trzeba go długo dostrajać Do tej pory wykonałem kilka jazd B9 i mam bdb, wrażenia, a pierwszy raz na karbonowej ramie. Prowadzenie jak w rasowym 29'erze co do dużo pisać, pewność prowadzenia i łatwość rozpędzania. Na razie w załączeniu jedno zdjęcie w mojej "rowerowni", wkrótce dorzucę więcej zdjęć i wrażeń z kolejnych treningów w akcji Zdjęcie Specyfikacja http://www.kross.pl/pl/2013/level-b9-29er Edytowane 6 Lutego 2013 przez Maras 79 Cytuj
nabial Napisano 6 Lutego 2013 Napisano 6 Lutego 2013 (edytowane) nie wiem, czy ten zachwyt wynika z emocji, ktore jeszcze nie opadly, czy jakiejs silowej propagandy rower ma dosc ciezkie kola - nie moze super przyspieszac, rama ma na oko z 300g wiecej Edytowane 6 Lutego 2013 przez nabial Cytuj
seraph Napisano 6 Lutego 2013 Napisano 6 Lutego 2013 Masz oko nabial, bo ta rama waży 1410 g dokładnie Chociaż nie podano w jakim rozmiarze Ciężkie koła i ogólnie jak na carbon to masywny jest, bo prawie 12 kg. Mój aluminiowy w rozmiarze L, z gorszym amorkiem i drutowanymi oponami waży 13... Cytuj
Luk33 Napisano 6 Lutego 2013 Napisano 6 Lutego 2013 rower ma dosc ciezkie kola - nie moze super przyspieszac To jest akurat dobry przykład na potwierdzenie, że człowiek jest w tym przypadku kiepskim przyrządem pomiarowym. Suma wydana na dane koła, czy nowy rower może dać większe przyspieszenie niż koła 300 g lżejsze. A i mógł jechać z wiatrem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.