pabelitto Napisano 18 Kwietnia 2012 Napisano 18 Kwietnia 2012 Witam, zamierzam kupić rower-cross na kołach 28, znalazłem 2 modele co mnie interesują tylko nie wiem jaki wybrać prosze o porade. Jeżdze 70% asfalt i 30% szutry. Nie Nie znam sie zbytnio, ale ostatnio troche czytam i cięzko mi wybierać. Moje upatrzone to: UNIBIKE VIPER GTS 2012 UNIBIKE-NAJLEPSZE ROWERY BYDGOSZCZ oraz GIANT ROAM 2 2012 Roam 2 (2012) - rowery | Rowery Giant - szosowe, górskie, damskie, rekreacyjne, dziecięce, ramy rowerowe, akcesoria rowerowe. | Polska JAKI BYŚCIE WYBRALI? A może inne macie propozycje?
sqr Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Witam. Obie propozycje są dobre, jednak ja bym skłaniał się w stronę unibika. Według mnie na plus unibika: Amortyzator (wg. producenta jest to wyższa klasa, ale działa jak działa no może faktycznie trochę lepiej, wydaje mi się że jak jeździsz 30% po szutrach to ci się przyda i skok o 12mm większy) Przerzutki, manetki i dźwignie hamulca o klasę lepsze Kaseta o dwie klasy lepsza. Co do obręczy i piast wiem że te z vipera mają dobrą opinie a z Gianta nie wiem. Grubsza kiera (subiektywnie ale dla mnie plus ) Opony Jednak jeżeli to ma być rower nie eksploatowany "nie wiadomo jak" to Giant to też dobra propozycja. W sumie wygrywa tylko firmą (i zapewne wagą ale na ten temat nie mam inf). Na papierze też hamulcami ale wydaje mi się że to błąd i są tak naprawdę takie same. Ale trzeba też się zastanowić gdzie zostawiasz rower bo dobra firma jest bardziej podatna na zmiany właściciela. Jeżeli uważasz że rower będzie miał z tobą ciężkie życie bież Unibika. A jak nie to sprawdź geometrię, przymierz się i wybierz tego co lepiej "leży". Jak oba są wygodne to weź Unibika. Pozdrawiam
gderaczu Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Ja jestem świeżo upieczonym właścicielem Viperka 2012. Dużo jeszcze nie pojeździłem. Ze sklepu miałem 10km i dojeżdżałem do domu susząc zęby i zgarniając wszystko co już zaczęło latać... (do tej pory jeździłem na poczciwym 7 letnim MTB ze sztywnym widelcem na jakimś podstawowym osprzęcie shimano) W sklepie pojeździłem na jeszcze kilku innych propozycjach sprzedawcy i ten był dla mnie najwygodniejszy. Wydaje mi się, że to kwestia wysokiego amortyzatora i długiego (w stosunku do innych testowanych) wspornika kierownicy. Ponieważ 99% jazdy będzie "spokojna" (80% - wątpliwej jakości - ścieżki rowerowe 20% drogi utwardzone) myślę że regulowany mostek, amortyzator i V-ki sprawdzą się na moje potrzeby. Resztę czas pokaże. Większość utyskiwania na unibike jest na gwarancje. Problem w tym, że dobrze jest kupować w sklepie stacjonarnym. Przegląd "0" jest wykonane przed sprzedażą i musi być wstemplowany w gwarancję. Znaczy to tyle, że rower został złożony i ustawiony przez osobę, do której Unibike ma zaufanie, że robi to z godnie z ich wytycznymi. Ponadto zostałem zaproszony przez sklep na darmowy przegląd regulacyjny po 3 mieś. lub 300 km. Dodatkowo należy pamiętać, że gwarancją objęty jest na rower, jako całość a nie poszczególne podzespoły. .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.