lukik223 Napisano 18 Kwietnia 2012 Napisano 18 Kwietnia 2012 Zależy mi na wytrzymałości i jakości, tym niższa cena tym lepiej. Rower będę zostawiał więc fajnie gdyby nie było szybkozamykaczów jak w rometach albo żeby można je chociaż było zamienić na śrubę lub zacisk imbusowy. Kilka rowerów, którymi jestem zainteresowany to: Romet Orkan 2.0 2011 http://cokupic.pl/produkt/Romet-Orkan-20-Meski-2011/informacje_o_produkcie#productNav Kellys Coach 2011 http://cokupic.pl/produkt/Kellys-Coach-2011/informacje_o_produkcie#productNav Author horizon 2011 http://cokupic.pl/produkt/Author-Horizon-2011 Merida Matts 100-v 2010 http://cokupic.pl/produkt/Merida-Matts-TFS-Xc-100-V-2010/informacje_o_produkcie#productNav Merida Matts 10-v 2011 cokupic.pl/produkt/Merida-Matts-10-V-2011 Nie znam się zupełnie, ale jak pisałem interesuje mnie wytrzymałość no i żeby było co ma być dobre, a nie że od razu najlepsze. Jak byście mi zrobili podium z tym rowerów, ew. swoich propozycji był bym niezmiernie wdzięczny. Pewien Pan raz mi odradzał ogółem Romety, nie wiem czemu więc moglibyście mi powiedzieć i raz pewien użytkownik odradził mi konkretny model Rometa Orkana 1.0 2012 (tutaj wymieniłem Orkana 2.0 2011 i sam mimo że się nie znam to mogę stwierdzić, że osprzęt wyższej klasy i że ma kasetę a nie wolnobieg). Mogę powiedzieć że daje malutki plus w stronę rometa za wygląd (chociaż tak naprawdę jest nieważny) i za to, że ma śruby a nie szybkozamykacze.