EdekPastel Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Oto mój pomykacz Brakes: (Hamulce) - Formula RX 180/180 -front incl adapter and bolts: (przód z adapterem i śrubkami) - 285g -rear incl adapter and bolts: (tył z adapterem i śrubkami) - 311g -disc bolts: (śrubki tarczy) - 2x11g -discs: (tarcze) - 2x123g Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR M970 11/34 9speed - 242g Chain: (Łańcuch) - KMC X9SL - 241g Crankset: (Korby) - Truvativ Noir - 690g + suport GXP - 112g Deraileur front: (Przerzutka przednia) - Shimano XTR M960 - 148g Deraileur rear: (Przerzutka tylna) - Shimano XTR Shadow M972 - 180g Fork: (Widelec) - Rock Shox Sid XX with Xlock - 1502g Frame incl headset: (Rama ze sterami) - Rotwild R.R2 2009 carbon - 1428g Grips int bar ends: (Gripy zintegrowane z rogami) - Phorm G230 - 249g Handlebar: (Kierownica) - Controltech Scandium - 136g Pedals: (Pedała) - Ritchey Paradigm V5 - 259g Seat: (Siodło) - Tioga twin Tail - 197g Seatpost: (Sztyca) - Thomson Elite 31,6x410 - 235g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Rotwild - 18g Shifters: (Manetki) - Shimano XTR 970 -front incl cable: (przód z pancerzem i linką) - 131g -rear incl cable: (tył z pancerzem i linką) - 147g Skewers: (Zaciski kół) - KCNC Ti -front: (przód) - 20g -rear: (tył) - 24g Spacers: (Podkładki pod mostek) - FSA carbon - 10g Stem: (Mostek) - Controltech Newton Scandium - 158g Top Cap incl bolt: (top cap ze śrubką) - KCNC - 8g Wheel Front: (Koło przednie) - 1339g -wheel: (Koło) - Reynolds Canyon MTN -tire: (Opona) - Continental Race King 2.0 Supersonic -tube: (Dętka) - Maxxis Ultralight -rimtape: (Opaska) - Michelin Wheel Rear: (Koło tylne) - 1475g -wheel: (Koło) - Reynolds Canyon MTN -tire: (Opona) - Continental Race King 2.0 Supersonic -tube: (Dętka) - Maxxis Ultralight -rimtape: (Opaska) - Michelin Total: 9813g Ponieważ ważę sporo nie stosowałem superlekich komponentów Do wymiany sztyca na Controltech Team Issue 1SC Scandium by zachować homogeniczność hardware'u Z czasem do wymiany pójdą hample na MT8 lub R1 Racing Carbon - czekam na więcej opinii użytkowników MT8 by dokonać wyboru Na pewno nie zmienię gripów mimo ich sporej wagi - zbyt wygodne Amortyzator pasowałby czarny jednak trafiła się biała nóweczka za śmieszne geldy - więc zabawi tu dłużej Konstruktywne opinie mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoshimitsu9 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Fajna maszyna Co do amortyzatora właśnie dobrze że jest biały, jakby było wszystko czarne moim zdaniem byłoby strasznie nudno Powiedziałeś że nie stosowałeś superlekkich komponentów, a jednak waga bardzo ładna 3 lata eksplatowania ramki jak się spisuje carbonik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2012 Fajna maszyna Co do amortyzatora właśnie dobrze że jest biały, jakby było wszystko czarne moim zdaniem byłoby strasznie nudno Powiedziałeś że nie stosowałeś superlekkich komponentów, a jednak waga bardzo ładna 3 lata eksplatowania ramki jak się spisuje carbonik ? Ramkę mam dopiero od tygodnia Jest to moja 1sza carbonowa ramka Długo zastanawiałem się czy jest sens z moją wagą pakować się w plastik Szukałem i czekałem aż w necie pojawi się coś nietuzinkowego w przystępnych pieniążkach No i znalazł się czarny jelonek Jest to mój drugi Rot Design jak na mój gust rewelacyjny z resztą jak każda ramka Rotwild No i ta świadomość, że nie jest to kolejny Scott, Trek, Spec etc etc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2012 Dawno, dawno temu , w niezbyt odległej galaktyce, były zawody DH z cyklu Grundig Cup, gdzie startowały takie maszynki - http://www.google.pl/imgres?q=rotwild+bike+full+retro&um=1&hl=pl&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=D94gWNbRjtp2jM:&imgrefurl=http://www.retrobike.co.uk/forum/viewtopic.php%3Fp%3D1387371&docid=mDVN0YrFXA8CLM&itg=1&imgurl=http://www.retrobike.co.uk/forum/files/rot2_177.jpg&w=640&h=480&ei=FWOOT8x-xu2yBoboybcJ&zoom=1&iact=hc&vpx=978&vpy=387&dur=3685&hovh=194&hovw=259&tx=193&ty=94&sig=101352650435262338174&page=4&tbnh=152&tbnw=196&start=55&ndsp=20&ved=1t:429,r:19,s:55,i:232 od tego czasu, ze nietuzinkowe i rzadko spotykane, pozostał mi do nich sentyment. Bardzo ładna ramka, sam chciał bym taką. Gratuluje wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TuiTam Napisano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2012 Mam pytanie, jak się sprawują Formuła RX ? Piszesz, że chcesz je wymienić ? Z jakiegoś konkretnego powodu ? Czy tylko przez wagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2012 (edytowane) Dawno, dawno temu , w niezbyt odległej galaktyce, były zawody DH z cyklu Grundig Cup, gdzie startowały takie maszynki - http://www.google.pl...r:19,s:55,i:232 od tego czasu, ze nietuzinkowe i rzadko spotykane, pozostał mi do nich sentyment. Bardzo ładna ramka, sam chciał bym taką. Gratuluje wyboru. Chciałem złożyć rowerek z którego od A do Z byłbym zadowolony, w który nie musiałbym już ładować kasy bo tamto jest lepsze a to lżejsze. Rozglądałem się za używanym tytanem jednak wydać 3k na ramę w dodatku używaną było mi trochę szkoda. Szukałem na ebay.co.uk, ebay.com, ebay.de a znalazłem ten cukiereczek 180km ode mnie. Całkiem ciekawą cenę miał ten Rot w linka... Mam pytanie, jak się sprawują Formuła RX ? Piszesz, że chcesz je wymienić ? Z jakiegoś konkretnego powodu ? Czy tylko przez wagę RX działają bardzo poprawnie. Nie zapowietrzają się mimo, że w stanie spoczynku rower wisi na ścianie przednim kołem do góry. Hample wymieniam, gdyż zapożyczyłem je z mojego drugiego roweru, do którego wsadziłem tymczasowo jakieś Strokery Ride'y. W sumie chętnie wymieniłbym się na czarne RX w identycznym stanie czyli wie neu, co by się tak w oczy nie rzucały. Edytowane 18 Kwietnia 2012 przez EdekPastel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomato Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 Powiedz mi ile przejechałeś na tych pedałach Ritcheya ? Posiadam ten sam model i jestem ciekawy czy przy normalnym użytkowaniu mocno wyciera się kolorek ? Druga sprawa czy też musisz mocno wychylać stopę aby się wypiąć ? W porównaniu do XTków i Exustar zakres potrzebny do wypięcia jest jakiś gigantyczny i nie mogę tego ustawić pod siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2012 Powiedz mi ile przejechałeś na tych pedałach Ritcheya ? Posiadam ten sam model i jestem ciekawy czy przy normalnym użytkowaniu mocno wyciera się kolorek ? Anoda zaczęła schodzić już po pierwszej przejażdżce. W pedałach Shimano problem jest zminimalizowany z racji konstrukcji wkręconego w korpus elementu zatrzasku . Uważam, że jest to mało znacząca przypadłość biorąc pod uwagę stosunek cena/waga. W niedługim czasie planuję zakup kolejnej pary do drugiego roweru. Druga sprawa czy też musisz mocno wychylać stopę aby się wypiąć ? W porównaniu do XTków i Exustar zakres potrzebny do wypięcia jest jakiś gigantyczny i nie mogę tego ustawić pod siebie. Nie zauważyłem znaczącej różnicy w kącie wychylenia nogi celem wypięcia się z zatrzasku. W porównaniu do SPD M520 w których napięcie sprężyn mam ustawione na minimum, wypięcie z V5 jest sporo łatwiejsze, zarówno w blokach Ritchey'a jak i Shimano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Mały update: waga 9476g, zysk wagowy 337g Brakes: (Hamulce) - Formula RX 180/180 -front incl adapter and bolts: (przód z adapterem i śrubkami) - 285g -rear incl adapter and bolts: (tył z adapterem i śrubkami) - 311g -disc bolts: (śrubki tarczy) - 2x11g -discs: (tarcze) - 2x123g Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR M970 11/34 9speed - 242g Chain: (Łańcuch) - KMC X9SL - 241g Crankset: (Korby) - Truvativ Noir - 690g + suport GXP - 112g Deraileur front: (Przerzutka przednia) - Shimano XTR M960 - 148g Deraileur rear: (Przerzutka tylna) - Shimano XTR Shadow M972 - 180g Fork: (Widelec) - Rock Shox Sid XX with Xlock - 1502g Frame incl headset: (Rama ze sterami) - Rotwild R.R2 2009 carbon - 1428g Grips: (Gripy) - Velo wood - 17g -232g Handlebar: (Kierownica) - Controltech Scandium - 136g Pedals: (Pedała) - Ritchey Paradigm V5 - 259g Seat: (Siodło) - Carbon - 92g -105g Seatpost: (Sztyca) - Thomson Elite 31,6x410 - 235g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Rotwild - 18g Shifters: (Manetki) - Shimano XTR 970 -front incl cable: (przód z pancerzem i linką) - 131g -rear incl cable: (tył z pancerzem i linką) - 147g Skewers: (Zaciski kół) - KCNC Ti -front: (przód) - 20g -rear: (tył) - 24g Spacers: (Podkładki pod mostek) - FSA carbon - 10g Stem: (Mostek) - Controltech Newton Scandium - 158g Top Cap incl bolt: (top cap ze śrubką) - KCNC - 8g Wheel Front: (Koło przednie) -wheel: (Koło) - Reynolds Canyon MTN - 764g -tire: (Opona) - Continental Race King 2.0 Supersonic - 423g -tube: (Dętka) - Maxxis Ultralight - 125g -rimtape: (Opaska) - Michelin - 27g Wheel Rear: (Koło tylne) -wheel: (Koło) - Reynolds Canyon MTN - 895g -tire: (Opona) - Continental Race King 2.0 Supersonic - 424g -tube: (Dętka) - Maxxis Ultralight - 130g -rimtape: (Opaska) - Michelin - 26g Total: 9476g Foto w garażu Edytowane 7 Czerwca 2012 przez EdekPastel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Kolejne zmiany: waga 9281g, zysk wagowy wobec początkowego zestawienia 532g Brakes: (Hamulce) - Magura MT8 180/180 total - 718g -146g -front: (przód) - 181g -rear: (tył) - 202g -disc bolts 12pcs: (śrubki tarczy 12szt) - 25g -discs 180: (tarcze 180) - 2x118g -front adapter incl bolts: (adapter przód ze śrubami) - 36g -rear adapter incl bolts: (adapter tył ze śrubami) - 38g Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR M970 11/34 9speed - 242g Chain: (Łańcuch) - KMC X9SL - 241g Crankset: (Korby) - Truvativ Noir - 690g + suport GXP - 112g Deraileur front: (Przerzutka przednia) - Shimano XTR M960 - 148g Deraileur rear: (Przerzutka tylna) - Shimano XTR Shadow M972 - 180g Fork: (Widelec) - Rock Shox Sid XX with Xlock - 1502g Frame incl headset: (Rama ze sterami) - Rotwild R.R2 2009 carbon - 1428g Grips: (Gripy) - Velo wood - 17g -232g Handlebar: (Kierownica) - Controltech Scandium - 136g Pedals: (Pedała) - Ritchey Paradigm V5 - 259g Seat: (Siodło) - Carbon - 92g -105g Seatpost: (Sztyca) - Thomson Elite 31,6x410 - 235g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Rotwild - 18g Shifters: (Manetki) - Shimano XTR 970 -front incl cable: (przód z pancerzem i linką) - 131g -rear incl cable: (tył z pancerzem i linką) - 147g Skewers: (Zaciski kół) - KCNC Ti -front: (przód) - 20g -rear: (tył) - 24g Spacers: (Podkładki pod mostek) - FSA carbon - 10g Stem: (Mostek) - Ritchey WCS Wet Black C260 90mm - 109g -49g Top Cap incl bolt: (top cap ze śrubką) - KCNC - 8g Wheel Front: (Koło przednie) -wheel: (Koło) - Reynolds Canyon MTN - 764g -tire: (Opona) - Continental Race King 2.0 Supersonic - 423g -tube: (Dętka) - Maxxis Ultralight - 125g -rimtape: (Opaska) - Michelin - 27g Wheel Rear: (Koło tylne) -wheel: (Koło) - Reynolds Canyon MTN - 895g -tire: (Opona) - Continental Race King 2.0 Supersonic - 424g -tube: (Dętka) - Maxxis Ultralight - 130g -rimtape: (Opaska) - Michelin - 26g Total: 9281g Admin jest proszony o update wagi w nazwie tematu na 9281g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2012 mały update: skrócenie przewodów hamulcowych obecnie hample ważą równe 700g; -18g zamiana opasek na szarą taśmę zysk wagowy 41g zmiana sztycy na carbon 168g - zysk 67g siodło - powrót do Tioga Twin Tail - 105g w górę suma sumarum aż 21g do przodu :-D obecna waga to: 9260g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koser Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Doczekamy się zdjęcia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Doczekamy się zdjęcia ? Dwa zdjęcia są w tym właśnie ostatnim poście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medik Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Kolego jak oceniasz swoje zaciski kół ? Ile kg muszą udźwignąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Kolego jak oceniasz swoje zaciski kół ? Ile kg muszą udźwignąć ? dźwigają 93kg Z racji mojej masy nie jestem wyznawcą jakichkolwiek zacisków tego typu W moim drugim biku mniej zorientowanym na wagę piórkową siedzą qr15 oraz X-12 Nie ukrywam, że kryterium wyboru KCNC była możliwie niska masa przy "w miarę" rozsądnych pieniążkach Przebieg 300-500km Zero wyścigów, minimum asfaltu, głównie leśne i polne drogi, szutry, zero deszczu i błota, śr tempo 20-23km/h Ocena - zawieść do tej pory nie zawiodły, choć filigranowe kołnierze mogą nie wzbudzać zaufania. Trzymanie i sztywność - nie zdarzyło mi się by ocierała którakolwiek tarcza o klocki Nie jestem pewien ale bodajże raz poprawiłem naciąg tylnego zacisku Bardziej obawiam się o sztycę i mostek - to dopiero jest kołysanka - póki co są w całości i oby jak najdłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koser Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Oryginalny rower, nie jakaś masówka widziana wszędzie gdzie popadnie. Idealne zestawienie kolorystyczne. Jeszcze jakieś odchudzanie w planie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Dziękuję za słowa uznania pod adresem roweru Moim zdaniem nie pasuje tu amor - czarny wideł uczyniłby rowerek z piekła rodem Chodził mi po głowie właśnie czarny Durin R 2011-12 ale nowego w lepszych pieniądzach niż SID jakoś ciężko dostać więc nie warto zawracać sobie głowy - wtedy total ok 9110g Może wróciłoby carbonowe siodełko pręty a'la Fizik - wtedy 9005g - problem z adapterem do tej sztycy Gdybym był lżejszy to na pewno kółka DT XRC1250 - wtedy byłoby coś koło 8,6kg Na razie nie planuję jednak dalszych modyfikacji, ale jeśli miałbym urwać gdzieś trochę gramów to na pewno kółka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cox Napisano 24 Września 2012 Udostępnij Napisano 24 Września 2012 to nie jest przypadkiem rama projektowana pod widelec 80mm? , bo masz według mnie za mały kąt widelca, powinno być (69- 72 stopnie) a może to po prostu tak wygląda na zdjęciach... rower cudo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2012 R.R2 z lat 2008-09 w zależności od wypasu miały seryjnie montowane widelce DT bądź Fox32 o skoku 100mm. Zapewne zdjęcie od strony hampli przekłamuje trochę geo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 12 Października 2012 Udostępnij Napisano 12 Października 2012 Bardzo zacna maszyna, ale biały amor wygląda tu dość dziwnie. Żebyś może trafił w srebrny, albo jak kolega wyżej napisał po prostu czarny. A jeśli biały Ci się podoba to może spróbuj to skontrować białymi chwytami i białym siodłem. Tak czy inaczej oryginalny rower i świetna waga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redbull1 Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 (edytowane) e maszynka fajna Edytowane 13 Października 2012 przez redbull1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2012 Jeśli w grę miałaby wchodzić zmiana koloru amorka to tylko na czarny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EdekPastel Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Rowerek rozmontowany. Rurki, hample i napęd poszły do drugiego. Radon Skeen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi