lukik223 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Witam Jestem zupełnym laikiem i liczę na waszą pomoc. O rowerach szosowych wiem, że to te z cieńszymi kółkami i że są szybsze ;p. Właśnie takiego roweru potrzebuje, lecz nie wiem jaki kupić. Rower będzie na codzień służył do jazdy do szkoły (około 7km w jedną stronę) i na weekendowe wypady (około 150km). Głównie mi zależy na tym by był wytrzymały i nie wymagał napraw. Liczy się jakość ale i tym cena niższa tym lepiej. Chodzi mi o rower nowy. Najlepiej jeśli to będzie rower z firm wymienionych w poniższym linku http://www.rojax.pl/o-firmie/partnerzy Ps. mam 175cm wzrostu i jeśli to istotnie 63kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marian600 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Pełno jest takich tematów.. Ile masz na to pieniędzy przeznaczonych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukik223 Napisano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Pełno jest takich tematów.. Ile masz na to pieniędzy przeznaczonych? Tak jak w temacie: do 1500zł Jeszcze powiem, że w sklepie w tej cenie sprzedawca doradził mi Author Horizon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marian600 Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Fakt, gdzie ja miałem głowę jak to pisałem? Sorry za pytanie. 1500 zł to trochę mało jak na nówkę, nie lepiej by było coś używanego? A ten Author Horizon to jest niezbyt szosowy, więc chcesz kupić szosówkę czy bardziej jakiegoś trekkinga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...