Skocz do zawartości

[rower] do 1500zł

lukik223

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zupełnym laikiem i liczę na waszą pomoc. O rowerach szosowych wiem, że to te z cieńszymi kółkami i że są szybsze ;p. Właśnie takiego roweru potrzebuje, lecz nie wiem jaki kupić.

Rower będzie na codzień służył do jazdy do szkoły (około 7km w jedną stronę) i na weekendowe wypady (około 150km). Głównie mi zależy na tym by był wytrzymały i nie wymagał napraw. Liczy się jakość ale i tym cena niższa tym lepiej. Chodzi mi o rower nowy.

Najlepiej jeśli to będzie rower z firm wymienionych w poniższym linku

http://www.rojax.pl/o-firmie/partnerzy

Ps. mam 175cm wzrostu i jeśli to istotnie 63kg

A ten Author Horizon to jest niezbyt szosowy, więc chcesz kupić szosówkę czy bardziej jakiegoś trekkinga?

Niestety jestem zupełnym laikiem, toteż dowiedziałem się że rower trekkingowy i rower szosowy mają ze sobą to wspólnego, że są przystosowane do asfaltu.

Trekkingowe mają grubsze trochę te koła tak? i na co to się przekłada?

Odrazu takie pytanie, czy ten Author Horizon to rower dobry oraz czy spełnia to co wymieniłem w głównym poscie, czyli wytrzymałość, dobrą prędkość?

Ps. może polecicie jakieś konkretne modele rowerów

Trekkingowe mają grubsze trochę te koła tak? i na co to się przekłada?

Mają też inna geometrię, grubość kół przekłada się na opory toczenia i to w jaki teren tym wjedziesz.

Jeżeli szukasz roweru na dłuższe wyprawy to zależy czy chcesz ten dystans przejechać po asfalcie a potem do domu czy jeszcze jakieś szutry, zwiedzanie itp? Z plecakiem na szosie nie jest aż tak wygodnie. O dobrą prędkość roweru będziesz musiał zadbać sam :D ale o wiele łatwiej się rozpędzać i jeździć z większymi średnimi prędkościami na rowerze szosowym.