Skocz do zawartości

[do 1500zł] uniwersalny do jazdy po mieście

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Jestem zainteresowany kupnem roweru, który będzie mi służył do jazdy do szkoły (około 7km) oraz do weekendowych przejażdżek (około 150km), po lesie i górach nie będę jeździł, ewentualnie rzadko trafi się troche terenu. Jako iż jestem całkowitym laikiem liczę na waszą pomoc. Chciałbym aby rower mieścił się w cenie do 1500zł, aby był szybki, wygodny na długie dystanse i przede wszystkim wytrzymały, abym nie musiał go naprawiać.

Najlepiej gdyby był to rower z firm wymienionych w niżej przedstawionym linku:

http://www.rojax.pl/o-firmie/partnerzy

Jak napisałem przede wszystkim liczy się jakość, wytrzymałość i wygoda ale również im niższa cena tym lepiej.

Napisano
Chciałbym aby rower mieścił się w cenie do 1500zł, aby był szybki, wygodny na długie dystanse i przede wszystkim wytrzymały, abym nie musiał go naprawiać.

Przejdź do alternatywnej rzeczywistości...;)

A poważnie, musisz przedewszystkim poszukać na forum taki temat wałkowany był w tamtym tygodniu codziennie !

Rower muszisz dobrać do tych wycieczek, bo wtegy będzie najintensywniej eksploatowany.

Napisano

A czy możecie mi polecić jakieś konkretne modele rowerów do 1500zł? Tak jak mówiłem rower mam zamiar kupić nowy, najelpiej z firm wymienionych pod linkiem w pierwszym poście.

Niestety się nie znam, toteż możecie polecić i MTB i szosowy i trekkingowy a na 100% mi pomożecie.

Napisano

Witam.

Z własnego doświadczenia mogę polecić Kross`a Level A2. Do 1500 znajdziesz spokojnie nowy. Można nim pojeździć szybko, a w teren też się świetnie nadaje :)

Napisano

Można nim pojeździć szybko, a w teren też się świetnie nadaje

przecież napisał:
...służył do jazdy do szkoły (około 7km) oraz do weekendowych przejażdżek (około 150km), po lesie i górach nie będę jeździł...

Po jaką cholerę polecasz mu rower MTB? W dodatku przepłaca ok 500 zł w stosunku do innych firm polskich.