YgreK Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Cześć. Na początku powiem, że jestem zielony w kwestii hydraulików. Nie bedę opowiadał całej historii związanej z tymi hamulcami, tylko przejdę do sedna sprawy. Czy tak powinien wygladać hamulec po zdjęciu klocków? Czy ten tłoczek nie powinien być na płasko w środku (jak ten z drugiej strony)? Zdjęcia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Druid Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Pytanie czy dotykałeś klamki po wyciągnięciu okładziny, oraz jak wygląda klocek i tarcza? Bardzo mocno się wysunął prawie wypadł jeśli się dostał piasek a klocek był wytarty to mogło dojść do zapiaszczenia a potem nie chciał wrócić na swoje właściwe miejsce. Odpowiadając na twoje pytanie: nie powinno to tak wyglądać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YgreK Napisano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 BM Wrocław, błoto, brak klocka. z jednej strony, takie metalowe coś między klockami zniszczone. Prawdopodobnie jest jak mówisz. Jak doprowadzić to do stanu normalnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Wciśnij i przytrzymaj tłoczek aby wysunąć ten drugi(pompując klamką). No i przede wszystkim umyj zacisk, bo w syfie nic nie będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simonello Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 BM Wrocław, błoto, brak klocka. z jednej strony, takie metalowe coś między klockami zniszczone. Jakbyś opisywał mój zacisk po tym samym wyścigu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...