Bobek011 Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Witam! Jestem amatorem i na rowerach znam się jak zapaśnik na balecie więc pragnę zasięgnąć porady, ale do rzeczy. Połakomiłem się w tym roku zmienić nieco komfort jazdy i po przeszperaniu internetu znalazłem rower za niezbyt wygórowaną cenę z średniej klasy ospzrętem (jak wyczytałem). Padło na rowerek Kross Level A7. Kiedy byłem już dziś zdecydowany go kupić, facet w sklepie zasiał we mnie pewne wątpliwośći jakoby rower na kołach 26" stawał się powoli przeżytkiem i powinienem sobie kupić model z podobnym, choć ze specyfikacji delikatnie innym osprzętem, o kołach 29" - Kross Level B6. Pytanie brzmi - czy faktycznie powinienem zainwestować w "przyszłość" i wziąć większe kółka? Czym różnią się te rowery właściwie i który ma lepszy osprzęt? Czy amortyzator w B6 nie jest bardziej kiepski, niż w A7? Różnica w kwocie to 100 zł droższy Level A7. Prosił bym Was zatem o poradę co powinienem zrobić. Pozdrawiam, Robert. (poniżej rowerki ze strony producenta) http://www.kross.pl/pl/2012/mtb-xc/level-a7 http://www.kross.pl/pl/2012/mtb-29er/level-b6-29er
szewczykluk Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Ja bym bral A7 - i nie sadze ze kolka 26 przechodza do lamusa;), w A7 masz lepszy amor! i lepszy sprzet! to juz klasa srednio wyzsza;) i spokojnie mozesz jechac na takim osprzecie w gory bez obawy ze cos sie rozleci;)
TK3 Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Popieram przedmówce i na korzyść A7 przemawia też niższa waga. ;P
Obes Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 W B6 też nic się nie rozleci tylko amor z goleniami 28 mm przy 29" będzie trochę wiotki ...