Skocz do zawartości

[problem] Sklep internetowy CTbike.pl


Rafff

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich Bikerów!!!

 

Mam pewien problem ze sklepem wymienionym w temacie, otóż podczas składania zamówienia wszystko wyglądało na to, że wkrótce będę cieszył się z upragnionych przedmiotów, natomiast dzisiaj mam już trochę mniej powodów do radości, bowiem strona sklepu aktualnie nie działa, kontakt telefoniczny niemożliwy (brak takiego numeru lub uruchamia się poczta głosowa) brak odpowiedzi na maila. Czy ktoś miał ostatnio przyjemność nabywania czegoś w tym sklepie i napotkał na podobną sytuację lub jej fragment typu brak kontaktu ze sprzedwacą ?

 

Dziękuję za odpowiedzi,

pozdrawiam

Napisano

Nic w tym sklepie nie kupowałem ale przed chwilą próbowałem wejść - komunikat - Przepraszamy Strona chwilowo niedostępna. Wstrzymaj się jeszcze, może jakieś problemy techniczne.

Napisano

Zamówiłem u nich tydzień temu sprzęt na 2000 zł i nie było absolutnie żadnych problemów.

Pewnie mają jakieś chwilowe kłopoty techniczne.

Napisano
CTbike.pl

 

ul. Fordońska 199

85-739 Bydgoszcz

Tel: (0 52) 365-80-24

Mobile: +48 661 422 719

Mobile: +48 535 365 905

 

Spróbuj się skontaktować na jeden z ww. numerów ;)

Napisano

kliknij na jakąś kategorię albo napis kontakt i ten komunikat znika ;) ja popełniłam błąd w linku na końcu dodałam przecinek jakoś niechcący stąd to się pojawia

Napisano

Robię u nich zakupy dość często i nigdy nie miałem problemów - a po za tym to gdzie się przenieśli? czemu? - a miałem do nich tak blisko :verymad:

 

edit- a nie - jednak siedziba ta sama ale nazwa zmieniona, a tak to po staremu

wszystko znajdziecie na stronce wyżej

Napisano

Wczoraj kupiłem u nich olej do łańcucha, Rohloff 75ml. Pieniądze przelane - płacę z allegro. Dzisiaj strona aukcji "zablokowana przez pracownika allegro". Konto na allegro "zablokowane". E-mail o zwrot pieniędzy bez odzewu. Zgłosiłem sprawę do allegro.

 

Odpisali mi tak:"Podejrzewamy, że konto zostało skradzione pierwotnemu Użytkownikowi - następnie osoba, która to uczyniła, wystawiła na aukcje szereg przedmiotów.

 

Niestety, na chwilę obecną prawdopodobną drogą odzyskania pieniędzy jest zgłoszenie sprawy policji bądź prokuraturze właściwej dla miejsca zamieszkania osoby poszkodowanej."

 

Także lipa straszna :/ Nie będę się bawił w te 30 zł, bo więcej mi zejdzie na telefony i listy do tej policji i potem pewnie jeszcze dojazd.. Ale współczuje, jak ktoś miał większe zakupy. Może sprawa się wyjaśni.

 

A tak przy okazji, prawda to, żę Rohloff 75 ml to podróba ? :P

Napisano

Też dokonałem wczoraj zakupu w CT-Bike. Dzisiaj nie odpowiadają pod telefonami jakie były na stronie Ct-bike.

Telefony dostępne na nowej stronie rowertour.com również są wylączone.

 

Lepiej chwilowo nie kupowac w tym sklepie.

Napisano

Napisałem maila co się u nich dzieje i czy mam się obawiać o gwarancję na zakupione przeze mnie części:

Oto odpowiedź: "Witam. Nie, mamy po prostu awarię serwera i poczty, nie musi się Pan nic martwić. Wkrótce wszystko będzie w porządku".

Napisano

Też mam problem z tym sklepem, tydzień temu w środę zamawiałem kasetę i od tamtego czasu cisza. Na e-mail ani na telefony nie odpowiadają.

Napisano

Ja też zrobiłem zakupy w poprzednim tygodniu i powoli zaczynam się martwić o swoje pieniądze. Ale poczekam jeszcze trochę. Może to faktycznie tylko awaria systemu. Próbował się ktoś z Was kontaktować z nimi?

Napisano

A tak przy okazji, prawda to, żę Rohloff 75 ml to podróba ? :P

Mam właśnie od nich 75 i jeśli to podróbka to bardzo dobra. Kupiłem ponad rok temu i jeszcze prawie pół buteleczki zostało, a smaruje dwa rowery.

Co do sklepu to miesiąc temu robiłem zakupy i wszystko bardzo szybko załatwione. Na pewno mają kłopoty techniczne.

Napisano

Witam wszystkich Bikerów!!!

 

Mam pewien problem ze sklepem wymienionym w temacie, otóż podczas składania zamówienia wszystko wyglądało na to, że wkrótce będę cieszył się z upragnionych przedmiotów, natomiast dzisiaj mam już trochę mniej powodów do radości, bowiem strona sklepu aktualnie nie działa, kontakt telefoniczny niemożliwy (brak takiego numeru lub uruchamia się poczta głosowa) brak odpowiedzi na maila. Czy ktoś miał ostatnio przyjemność nabywania czegoś w tym sklepie i napotkał na podobną sytuację lub jej fragment typu brak kontaktu ze sprzedwacą ?

 

Dziękuję za odpowiedzi,

pozdrawiam

 

Około miesiąca temu dokonałem zakupu narzędzi do roweru. Wybrałem inrteresujące mnie tematy, wypełniłem zamówienie i wysłałem.

Na drugi dzień odpisali że 50% zamówienia nie może być zrealizowane gdyż towaru brak na stanie.

Zakupiłem reszte i tyle. Kontak nie był utrudniony, pieniądze wysłałem na konto - tu też wszystko poszło tak jak należy.

Poza kwestią że towar na stronie dostępny a w realu nie... nie miałem się do czego przyczepić...

Napisano

Ja czekam na korbę z rowertour-com, wpłaciłem kasę w wielką sobotę, przesyłki nie było w czwartek tydzień temu choć powinna zostać wysłana we wtorek kurierem. No to piszę maila. W piątek telefon, że przesyłka zaginęła na sortowni i mogę dostać deore fc-m590 2012 za dopłatą 30zł... no cóż zadowolony nie byłem ale kase dopłaciłem bo już nie będę płakał o te 3 dychy... dzisiaj jest czwartek, prawie tydzień po tamtej rozmowie... po korbie ani śladu :| zaczynam się niepokoić.

Napisano

Zakupiłem towar w ctbike już prawie tydzień temu wysyłka kurierem dostałem nawet maila że nastepnego dnia będzie wysłany po 5 dniach paczki nadal u mnie nie ma Dzwoniłem ctbike nie ma możliwości kontaktu ,mail to samo zero odzewu dzwoniłem tez do rowertour nie maja nic wspólnego z ctbike tak mi powiedzieli.Coś mi się wydaję że lipa stracona kasa i nerwy.

Napisano

rowertour i ctbike - ich strony internetowe wyglądają identycznie a sklep stacjonarny mieści się w tym samym budynku.. czekam na kontakt od nich do końca tygodnia a w poniedziałek wybieram się z dowodem przelewu na Policję.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...