Rafff Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Witam wszystkich Bikerów!!! Mam pewien problem ze sklepem wymienionym w temacie, otóż podczas składania zamówienia wszystko wyglądało na to, że wkrótce będę cieszył się z upragnionych przedmiotów, natomiast dzisiaj mam już trochę mniej powodów do radości, bowiem strona sklepu aktualnie nie działa, kontakt telefoniczny niemożliwy (brak takiego numeru lub uruchamia się poczta głosowa) brak odpowiedzi na maila. Czy ktoś miał ostatnio przyjemność nabywania czegoś w tym sklepie i napotkał na podobną sytuację lub jej fragment typu brak kontaktu ze sprzedwacą ? Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
karbeti Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Nic w tym sklepie nie kupowałem ale przed chwilą próbowałem wejść - komunikat - Przepraszamy Strona chwilowo niedostępna. Wstrzymaj się jeszcze, może jakieś problemy techniczne.
tajemniczyjogurt Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Ja kupowałem w styczniu w CTbike i nie było żadnych problemów z kontaktem, co więcej na maila dostałem odpowiedź po 21, a w godzinach pracy odpowiedzi były niemal natychmiastowe.
Salvin Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Zamówiłem u nich tydzień temu sprzęt na 2000 zł i nie było absolutnie żadnych problemów. Pewnie mają jakieś chwilowe kłopoty techniczne.
dymcio111 Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Ale że mają jeszcze konto na allegro zawieszone czy zablokowane...
stream Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 CTbike.pl ul. Fordońska 199 85-739 Bydgoszcz Tel: (0 52) 365-80-24 Mobile: +48 661 422 719 Mobile: +48 535 365 905 Spróbuj się skontaktować na jeden z ww. numerów
iza121 Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 ctbike zmienił ostatnio stronę internetową na http://rowertour.com/, siedzibę też zmienili (wydaje mi się, że doszło do połączenia 2 sklepów w jeden), ja ostatnio z tydzień, może dwa u nich kupowałam i nie było problemów
pawel13 Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Może mają jakieś problemy z serwerem ja też mam ze strona czasowo nie dostępna
karbeti Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Po wejściu na stronie komunikat "Strona o podanym adresie nie istnieje."
iza121 Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 kliknij na jakąś kategorię albo napis kontakt i ten komunikat znika ja popełniłam błąd w linku na końcu dodałam przecinek jakoś niechcący stąd to się pojawia
karbeti Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Też to zauważyłem ale dopiero po napisaniu postu
niezniszczalny Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Robię u nich zakupy dość często i nigdy nie miałem problemów - a po za tym to gdzie się przenieśli? czemu? - a miałem do nich tak blisko edit- a nie - jednak siedziba ta sama ale nazwa zmieniona, a tak to po staremu wszystko znajdziecie na stronce wyżej
claas86 Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Wczoraj kupiłem u nich olej do łańcucha, Rohloff 75ml. Pieniądze przelane - płacę z allegro. Dzisiaj strona aukcji "zablokowana przez pracownika allegro". Konto na allegro "zablokowane". E-mail o zwrot pieniędzy bez odzewu. Zgłosiłem sprawę do allegro. Odpisali mi tak:"Podejrzewamy, że konto zostało skradzione pierwotnemu Użytkownikowi - następnie osoba, która to uczyniła, wystawiła na aukcje szereg przedmiotów. Niestety, na chwilę obecną prawdopodobną drogą odzyskania pieniędzy jest zgłoszenie sprawy policji bądź prokuraturze właściwej dla miejsca zamieszkania osoby poszkodowanej." Także lipa straszna :/ Nie będę się bawił w te 30 zł, bo więcej mi zejdzie na telefony i listy do tej policji i potem pewnie jeszcze dojazd.. Ale współczuje, jak ktoś miał większe zakupy. Może sprawa się wyjaśni. A tak przy okazji, prawda to, żę Rohloff 75 ml to podróba ?
iza121 Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 odezwijcie się pod tą stronę co podałam, tam ma siedzibę ctbike i wszystko powinno się wyjaśnić
daro908 Napisano 17 Kwietnia 2012 Napisano 17 Kwietnia 2012 Też dokonałem wczoraj zakupu w CT-Bike. Dzisiaj nie odpowiadają pod telefonami jakie były na stronie Ct-bike. Telefony dostępne na nowej stronie rowertour.com również są wylączone. Lepiej chwilowo nie kupowac w tym sklepie.
Salvin Napisano 18 Kwietnia 2012 Napisano 18 Kwietnia 2012 Napisałem maila co się u nich dzieje i czy mam się obawiać o gwarancję na zakupione przeze mnie części: Oto odpowiedź: "Witam. Nie, mamy po prostu awarię serwera i poczty, nie musi się Pan nic martwić. Wkrótce wszystko będzie w porządku".
Benny Napisano 18 Kwietnia 2012 Napisano 18 Kwietnia 2012 Tego sklepu nie znam, ale bym lekko zdygał po wpłacie. Ciekawe co dalej.
claas86 Napisano 18 Kwietnia 2012 Napisano 18 Kwietnia 2012 Ja już dostałem e-malia, że paczka została wysłana Także, wszystko już w porządku w tym temacie.
bysio58 Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Też mam problem z tym sklepem, tydzień temu w środę zamawiałem kasetę i od tamtego czasu cisza. Na e-mail ani na telefony nie odpowiadają.
RX84 Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Ja też zrobiłem zakupy w poprzednim tygodniu i powoli zaczynam się martwić o swoje pieniądze. Ale poczekam jeszcze trochę. Może to faktycznie tylko awaria systemu. Próbował się ktoś z Was kontaktować z nimi?
Luk33 Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 A tak przy okazji, prawda to, żę Rohloff 75 ml to podróba ? Mam właśnie od nich 75 i jeśli to podróbka to bardzo dobra. Kupiłem ponad rok temu i jeszcze prawie pół buteleczki zostało, a smaruje dwa rowery. Co do sklepu to miesiąc temu robiłem zakupy i wszystko bardzo szybko załatwione. Na pewno mają kłopoty techniczne.
GustawGTR Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Witam wszystkich Bikerów!!! Mam pewien problem ze sklepem wymienionym w temacie, otóż podczas składania zamówienia wszystko wyglądało na to, że wkrótce będę cieszył się z upragnionych przedmiotów, natomiast dzisiaj mam już trochę mniej powodów do radości, bowiem strona sklepu aktualnie nie działa, kontakt telefoniczny niemożliwy (brak takiego numeru lub uruchamia się poczta głosowa) brak odpowiedzi na maila. Czy ktoś miał ostatnio przyjemność nabywania czegoś w tym sklepie i napotkał na podobną sytuację lub jej fragment typu brak kontaktu ze sprzedwacą ? Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam Około miesiąca temu dokonałem zakupu narzędzi do roweru. Wybrałem inrteresujące mnie tematy, wypełniłem zamówienie i wysłałem. Na drugi dzień odpisali że 50% zamówienia nie może być zrealizowane gdyż towaru brak na stanie. Zakupiłem reszte i tyle. Kontak nie był utrudniony, pieniądze wysłałem na konto - tu też wszystko poszło tak jak należy. Poza kwestią że towar na stronie dostępny a w realu nie... nie miałem się do czego przyczepić...
fraczi Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Ja czekam na korbę z rowertour-com, wpłaciłem kasę w wielką sobotę, przesyłki nie było w czwartek tydzień temu choć powinna zostać wysłana we wtorek kurierem. No to piszę maila. W piątek telefon, że przesyłka zaginęła na sortowni i mogę dostać deore fc-m590 2012 za dopłatą 30zł... no cóż zadowolony nie byłem ale kase dopłaciłem bo już nie będę płakał o te 3 dychy... dzisiaj jest czwartek, prawie tydzień po tamtej rozmowie... po korbie ani śladu :| zaczynam się niepokoić.
anuszirwan Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Zakupiłem towar w ctbike już prawie tydzień temu wysyłka kurierem dostałem nawet maila że nastepnego dnia będzie wysłany po 5 dniach paczki nadal u mnie nie ma Dzwoniłem ctbike nie ma możliwości kontaktu ,mail to samo zero odzewu dzwoniłem tez do rowertour nie maja nic wspólnego z ctbike tak mi powiedzieli.Coś mi się wydaję że lipa stracona kasa i nerwy.
RX84 Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 rowertour i ctbike - ich strony internetowe wyglądają identycznie a sklep stacjonarny mieści się w tym samym budynku.. czekam na kontakt od nich do końca tygodnia a w poniedziałek wybieram się z dowodem przelewu na Policję.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.