restonfrets Napisano 16 Kwietnia 2012 Napisano 16 Kwietnia 2012 Witam. Planuje wymienić amortyzator w rowerze. Mój wybór padł na r7. Zależy mi na zielonej wersji kolorystycznej, którą ciężko zdobyć. Znalazłem nową na ebayu.http://www.ebay.com/itm/2010-Manitou-R7-R-Seven-MTB-Fork-Milo-Disc-Green-100-/280707064765?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item415b71e3bd I mam pytanie. Jaka to jest wersja tego amortyzatora? Czy jest on warty tej ceny, czyli przy obecnym kursie dolara ok. 1140 złotych? Czy można kupić taniej ale wersję czarną w Polsce. Z góry dziękuje i pozdrawiam!
Mod Team durnykot Napisano 16 Kwietnia 2012 Mod Team Napisano 16 Kwietnia 2012 Stawiam ,że to OEMowa wersja R7 PRO ( dla Meridy?) Wersję czarną można kupić w Polsce za jakieś 26 PLN ( z przesyłką) więcej- ale za to pewniej i szybciej. Wiem,że różnica jest szokująca.... http://bikecenter.pl/index.php?p5849,manitou-r7-r-seven-pro-100mm-milo-amortzator
restonfrets Napisano 16 Kwietnia 2012 Autor Napisano 16 Kwietnia 2012 Oj faktycznie, nie ma sensu patrzeć do stanów. W rodzimej Polszy też można kupić w miarę tanio. Nie w zielonym, ale wolę mieć pewność i kupić tutaj A jeszcze mam pytanie. Jaka różnica między http://www.bikestacja.pl/amortyzator-manitou-milo-p-20604.html?cPath=681_295_22_133 a http://www.bikestacja.pl/amortyzator-manitou-seven-absolute-100mm-disc-czarny-p-4594.html?cPath=681_295_22_133 ? I może jeszcze taką http://www.bikestacja.pl/amortyzator-rock-shox-reba-100mm-czarny-manetka-poplock-p-27739.html?cPath=681_295_22_133 . Który będzie najlepiej pracował dla bikera ~75 kg, jazda w większośći po utartych szlakach wyżynnych, kilka razy w roku góry?
Lumperator Napisano 2 Czerwca 2012 Napisano 2 Czerwca 2012 Między R7 a R7 Pro różnice dotyczą zmian w odlewach goleni dolnych, co za tym idzie nieco niższej wagi (ok 1590g vs 1530g) Oba jednak powinny pracować tak samo (posiadają ten sam tłumik ABS+). Reba to amortyzator tej samej klasy, ma bardziej progresywne ugięcie, po dokładnym ustawieniu działa świetnie. Trudno powiedzieć który lepszy. Jeśli jeździsz bardziej siłowo, po trudnym terenie, po większych dziurach to stawiałbym na Rebę.
anys Napisano 2 Czerwca 2012 Napisano 2 Czerwca 2012 Powiem jedno - jesteście zapatrzeni w tą Rebę nie znając możliwości tłumika ABS +, a raczej jego ustawień
Mod Team Puklus Napisano 2 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 2 Czerwca 2012 Left Side: Air Spring System, Adjustable Right Side: Coil Spring System, Speed Lockout, Rebound Adjustment Dość ciekawie to gość ujął z tego wynika ze ma 2 spręzyny powietrzną i stalową ... z tego co rozumiem.
Lumperator Napisano 3 Czerwca 2012 Napisano 3 Czerwca 2012 Powiem jedno - jesteście zapatrzeni w tą Rebę nie znając możliwości tłumika ABS +, a raczej jego ustawień Ee tam. Sam mam R7 z ABS+ i uważam, ze jest świetny, ale nie będę doradzał przez pryzmat swojego forka. Na Rebie miałem możliwość trochę pojeździć i po dokładnym ustawieniu (czy to w ogóle jest możliwe?) działa ładnie.. Choć ja osobiście wolę charakterystykę pracy R7 (zwłaszcza po zabawie z podkładkami w tłumiku) @ Puklus Sprężyna powietrza (pozytywna) i spreżyna stalowa (negatywna).
netta1987 Napisano 3 Czerwca 2012 Napisano 3 Czerwca 2012 tak jak w foxach dzięki czemu praca jest bardziej liniowa
Mod Team Puklus Napisano 3 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 3 Czerwca 2012 Sprężyna powietrza (pozytywna) i spreżyna stalowa (negatywna). Chcesz mi powiedzieć ze sprężyna powietrzna jest w lewej ale jej negatywna cześć jest w golenie z tłumikiem ??
miskov17 Napisano 3 Czerwca 2012 Napisano 3 Czerwca 2012 Obie są w tej samej goleni, to musiał być błąd w opisie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.