mlodymisiu886 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Planuję kupić buty SPD do szosy, myślałem o tych: http://sferabiker.is...le-rozm-43.html i teraz pytanie, jakie muszę kupić do nich bloki żeby wpinały się w pedały Shimano m520? http://sferabiker.is...520-czarne.html Jestem zielony w tym temacie więc proszę o dokładne informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiK Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 w komplecie do pedałów dostajesz bloki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 SM-SH51 (jednokierunkowe wypięcie) lub SM-SH56 (wielokierunkowe wypięcie). A jeśli kupujesz nowe pedały, bloki i tak masz już w komplecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodymisiu886 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Kupiłem rower 4 miesiące temu i te padała pedały dostałem gratis ale niestety bez bloków więc muszę kupić. Czyli te SM-SH51 jak i SM-SH56 będą pasowały do butów (link dałem wyżej) jak i pedałów, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomask7 Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Tak będą pasowały. To Twoja pierwsza przygoda z SPD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodymisiu886 Napisano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Dzięki. Tak pierwsze pedały i buty SPD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...