Skocz do zawartości

[sklep] Ski Team w Katowicach


karpik75

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.04.2012 (piątek ;)) sfinalizowałem zakup roweru. Niby nic, a jednak. Śmiało mogę polecić ten sklep, a zwłaszcza obsługę, zarówno sprzedawców jak i serwisantów. Zanim sfinalizowałem transakcję kilkukrotnie odwiedzałem sklep, testowałem kolejne modele rowerów, zamęczałem setkami pytań (sam miałem poczucie że jestem męczący) i wszystko bez problemu i z uśmiechem. Przy tym wszystkim fachowe doradztwo oraz brak wciskania sprzętu na siłę i pełen komfort w podejmowaniu decyzji. Zapomniałbym, kontakt telefoniczny również bez problemu. Ktoś powie, że to oczywiste i tak właśnie powinno być - to prawda, jednak wszyscy wiemy, że nie zawsze tak jest - stąd ten temat. Spokojnie wynegocjowałem rabat (choć czytałem i słyszałem, że to podobno problem). Gdy podjąłem finalny wyrób, poprosiłem aby ściągnięto mi nowy model (a nie jest to rower który sprzedaje się każdego dnia) - bez problemu i z uśmiechem. Rower ściągnięto i przygotowano do jazdy dokładnie na dzień i godzinę na jaką się umówiłem. Rewelacja! Szczerze zachęcam do zakupów.

 

Korzystając z okazji pozdrawiam całą ekipę ze Ski Team z Katowic. Współpraca z Państwem to czysta przyjemność.

 

PS.: Aby była jasność, wielokrotnie obserwowałem obsługę innych klientów, wszyscy byli obsługiwani w sposób o jakim pisałem powyżej. To tylko potwierdza, że standard obsługi jest na rewelacyjnym poziomie i jest normą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kiedy byłeś tam ostatni raz, ale chyba dawno. Ekspozycja zmienia się sezonowo (ale to pewnie wiesz). Ja bywałem tam od ok. miesiąca i przy każdej wizycie ilość modeli rowerów wzrastała. Wczoraj ilość wynosiła ok 50-60 modeli - moim zdaniem to dużo. Oczywiście większość to Cube (właśnie o tą markę mi chodziło), ale były też Meridy, Ghosty i Kony, oraz dwie inne marki. W zasadzie już za bardzo nie ma ich gdzie ustawiać, a obok serwisu leżało ok 10 kartonów z kolejnymi rowerami.

Nie mniej cieszę się, że potwierdzasz moje spostrzeżenia co do obsługi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie to o czym wspominałem w pierwszym poście - kultura i fachowość powinna być normą... a jednak nie zawsze jest. Pamiętam jak czytałem różne opinie na rożnych forach i w większości nie należały do pozytywnych. Stąd miałem wahania gdy szedłem pierwszy raz do Ski Team. Na szczęście w Katowicach jest inaczej. Życzę aby we wszystkich sklepach tej sieci było tak jak w Katowicach.

 

Odnośnie serwisu, to jak na razie tylko składali i ustawiali, a na koniec zanim wyjechałem ze sklepu dostałem szczegółowe instrukcje jak dbać o rower itd. - co mi jako amatorowi który po latach wrócił na koła, bardzo się przydało. Tak że rewelacja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wczoraj byłem :)Czy było tego 50-60 modeli?Nie liczyłem ale wątpię.Chciałem się przymierzyć do 29 Cube'a ale mieli rozmiar tylko dla olbrzymów.Ale zasadniczo polowałem na jakieś fajne szosówki.Mieli jedną fajną za 8 tysi,ale to nie mój budżet.Przespacerowałem się te 50 metrów do GoSportu i tam mieli aż cztery szosy,trzy Meridy i jednego Kellysa.W dodatku w moim rozmiarze,nic tylko brać :)

Biorąc pod uwagę powierzchnię tego sklepu,to mogliby sensowniej zaaranżować wnętrze i sprowadzić więcej sprzętu w popularnych rozmiarach .No,chyba że w Skiteam sezon jeszcze się nie rozpoczął ;) Ja daję tej placówce rekomendację neutralną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie jechałem do sklepu na rowerze. Natomiast jak wracałem przedwczoraj, to jechałem obok Leroy Merlin do drogi, potem w prawo i wzdłuż lotniska i w lewo do parku. Tyle tylko że to tym skręcie to już średnio byłoby Ci do Rudy, choć z drugiej strony w miarę blisko aby się spotkać i obalić jedno zimne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jakieś 2 tygodnie temu zamówiłem rower dla syna http://www.cube.eu/pl/kids/kid-260/kid-260-green/ Jak to przed komunią były braki w magazynach, więc poprosiłem o kontakt jak będzie dostępny. W sobotę 12.05 otrzymałem informację, że sklepu, że rower przyszedł i czeka na mnie zarezerwowany. Nie wiem jak wygląda to w innych sklepach, ale miło że jeśli ktoś mówi że zadzwoni to pamięta o tym i dzwoni, nie czekając na to czy ja się zainteresuję - cenię to, że jeśli ktoś mówi że coś zrobi - to robi. Dzisiaj odbierałem zamówiony rower i kolejny raz wyszedłem z uśmiechem na twarzy i z zaoszczędzonymi pieniędzmi dzięki złotej karcie :).

W między czasie (jakieś 2 tygodnie temu), musiałem skorzystać z serwisu - musiałem zrobić obowiązkowy przegląd i przy okazji wymienić oponę, którą rozdarłem na trasie. Oczywiście wszystko załatwione szybko, bez problemowo i z uśmiechem. Dla mnie rewelacja! Co do asortymentu, nie patrzałem dzisiaj specjalnie na buty SPD, ale mnogość rowerów powala... nie liczyłem ile rowerów aktualnie jest na stanie, ale na moje oko jest ponad 100 sztuk. Każdy powinien coś znaleźć dla siebie. Generalnie sklep w ciągu kilku ostaniach tygodni przeszedł zmianę aranżacji, co przyczyniło się do wygodniejszych zakupów lub zwykłego obejrzenia asortymentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyłączam się do pochwał, jestem pod dużym wrażeniem cierpliwości, pomysłowości i chęci pomocy. Chociaż w efekcie nie kupiłam tam roweru obsługa rewelacyjna i do tego z poczuciem humoru (polecam przesympatycznego chłopaka z bródką :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W sobotę (09.06) ok godz 10 finalizowałem zakup roweru dla syna. Problem polegał an tym, iż w Ski Team w Katowicach nie było porządanego sprzetu, ale był w Warszawie. Bez problemu udało się załatwić, aby rower został wysłany PKP i ok. 18 był w Katowicach, o 19 spełniły się marzenia mojego syna.

Kolejny raz ekipa Ski Team w Katowicach stanęła na wysokości zadania i wykonała kawał dobrej roboty. Dodam, że mimo iż chciałem zapłacić za ten expres, nie skasowanao mnie nawet na 1 zł!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ale chłopaki z Ski-Teama się przeceniają i to bardzo dużo, tą samą rzecz można o wiele taniej dostać gdzie indziej i to zdecydowanie taniej. A co do fachowości i znajomości sprzętu to im daleko też jest. Coś się znają, ale trochę mało, powinni się doszkolić trochę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie ta uwaga, ja tak to widać trafiłem na gościa który nie umiał na nasze pytania odpowiedzieć, a kumpel wprost mu powiedział, że bzdury gada i tyle w temacie. Więc nie zgadzam się z twoją opinią widać, że ty nie wiesz wszystkiego. Później jak byłem tego gościa już nie było dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...