Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dętka 26 cali napompowana mocno, robi się nawet większa (średnica), niż dętki 28/29 cali. Już kiedyś dawałem foty.

Ja do opon 28x1,75 dawałem dętki Maxxisa ultralight 35-45 mm, ale już na oponach 29x2,1 był problem ... bo najmniej się poszerza przy wentylu i opona bije.

Więc dobre są dętki 26 cali, gdzie górna rozmiarkówka kończy się na 2,25 lub więcej.

 

Ja z ciekawości zamówiłem teraz dętki typowo do 29er, które mają wazyć niby 140 g - ktoś już sprawdzał ile real ważą?

Schwalbe 28 x 1,5 - 2,35

  • 3 miesiące temu...
Napisano

dosyć ciekawy system warto by wypróbować go ale naprawa za pomocą zapalniczki?? :sick: albo ta zgrzewarka do dętki? trochę to naciągane jest ale kto wie,jak ktoś używa tego systemu to poproszę o opisanie

Napisano

najłatwiej łatkami, bo z zapalniczką to trzeba mieć wyczucie, ale jak jest sytuacja podbramkowa, to można próbować według instrukcji na stronie ;)

Napisano

Dętka 26 cali napompowana mocno, robi się nawet większa (średnica), niż dętki 28/29 cali. Już kiedyś dawałem foty.

Ja do opon 28x1,75 dawałem dętki Maxxisa ultralight 35-45 mm, ale już na oponach 29x2,1 był problem ... bo najmniej się poszerza przy wentylu i opona bije.

Więc dobre są dętki 26 cali, gdzie górna rozmiarkówka kończy się na 2,25 lub więcej.

 

Ja z ciekawości zamówiłem teraz dętki typowo do 29er, które mają wazyć niby 140 g - ktoś już sprawdzał ile real ważą?

    Schwalbe 28 x 1,5 - 2,35

 

Miałem je i trzymają wagę +/- 10%

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...