Skocz do zawartości

[koło] lekkie luzy w przednim kole

pldiego

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich serdecznie!!

Od kilku dni jestem posiadaczem Kellys'a viper 6.0

Jeździ mi sie nim naprawdę dobrze, lecz to co zdążyłem zauważyć to gdy wcisnę przedni hamulec to tarcza stoi w miejscu a kolo delikatnie sie porusza do przodu i do tyłu...

W przypadku tylnego koła takich luzów nie stwierdziłem...

Powiedzcie mi proszę czy to jest normalne, czy gdy pojade na przegląd powinienem stwierdzić ta usterkę i mieć coś na swoją obrone :)

poniżej przedstawiam dane jakie są w rowerze:

piasty SRAM MTH-306 Disc (32 holes)

szprychy stainless steel

obręcze KLS Draft Disc 559x19 (32 holes)

opony KENDA Kinetics 54-559 (26x2.10)

Jeżeli w jakiś sposób mało sprecyzowałem mój problem to bardzo przepraszam, lecz jestem wielkim amatorem co do wiedzy budowy rowerów.

Dodam jeszcze, że koło nawet nie drgnie na boki...tylko przód i tył

Napisano

Jezeli ten ruch do przodu/tyłu to ruch obrotowy wzgledem osi piasty to możliwe jest kilka opcji ...

1. Ruch ten może być spowodowany luzem klocków w zacisku (klocki posiadają luz montażowy nie siedzą w zacisku na ciasno) - to nie usterka :)

2. Niedokręcona tarcza - usterka

3. Niedokręcony zacisk - usterka

Pozdro

Napisano

Witam wszystkich serdecznie!!

Od kilku dni jestem posiadaczem Kellys'a viper 6.0

Jeździ mi sie nim naprawdę dobrze, lecz to co zdążyłem zauważyć to gdy wcisnę przedni hamulec to tarcza stoi w miejscu a kolo delikatnie sie porusza do przodu i do tyłu...

W przypadku tylnego koła takich luzów nie stwierdziłem...

Powiedzcie mi proszę czy to jest normalne, czy gdy pojade na przegląd powinienem stwierdzić ta usterkę i mieć coś na swoją obrone :)

poniżej przedstawiam dane jakie są w rowerze:

piasty SRAM MTH-306 Disc (32 holes)

szprychy stainless steel

obręcze KLS Draft Disc 559x19 (32 holes)

opony KENDA Kinetics 54-559 (26x2.10)