Skocz do zawartości

[do 1200] Rower trekkingowy dla wysokiej dziewczyny – Romet?

justaa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Rower ma mi służyć głównie do jazdy po mieście (dojazdy do pracy) czasem gdzieś za miasto. Zależy mi na bezawaryjności sprzętu bo chcę aby to był udany zakup na kilka kolejnych lat a w temacie rowerów jestem zielona.

Wybrałam wstępnie (ale nadal nie jestem pewna )romet gazela 1.0 z 2011r za cenę około 1200zł. Co sądzicie o tym rowerze bo opinii w necie próżno szukać a pojedyncze opinie co do produktów tej marki są totalnie rozbieżne. Czy w tej cenie powinnam wybrać coś lepszego a jeżeli tak to co i dlaczego?

Dodam, że mam 179 cm wzrostu, rometa znalazłam z ramą 20’’ mam nadzieję, że będzie ok.

Z góry dziękuję za odpowiedzi, podpowiedzi i sugestie.

Romet GAZELA 10 : Rowery : Katalog Rowerowy bikeKatalog.pl

Napisano

Nie przesadzaj - nie jesteś znowu takia "wielka"

:)

Romet to przede wszysstkim "tylko" (lub aż) rama, więc od samego Rometu awaryjność, czy też bezawaryjność nie za bardzo zależy. Jeździć będziesz bardziej "agresywnie", czy tylko lajtowo?

Napisano

Wytrzymałość rowerów raczej powinno się mierzyć przebiegiem a nie wiekiem. Przy odpowiednim serwisowaniu to do 5000 km bez żadnych wymian. Miałem kiedyś treking podobnej klasy, nawet gorszy. Potem trzeba będzie trochę dołożyć w postaci łańcucha, kasety i być może klocków hamulcowych. Jeżeli ma się zdarzyć w tym rowerze jakaś poważna awaria, to zapewne należy się jej spodziewać do 500 km. Jak przejedzie taki dystans bezawaryjnie, można uznać, że raczej już nic nie powinno się zdarzyć, ewentualnie jakieś rzeczy wynikające z takiej czy innej eksploatacji.

Rama 20"-21" będzie na Twój wzrost ok.

Napisano

Nie wiekiem, ani kilometrami :) tylko właśnie jak zauważyłeś "traktowaniem"

Obejżyj ten post:

http://www.forumrowerowe.org/topic/109293-do-1000-rower-trekkingowy-dla-dziewczyny/page__fromsearch__1