Skocz do zawartości

[hamulce] Magura HS 33 - Czy dobry wybór


acinpreis

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zbyszek

Mam magure hs-22 z tylu i hs-33 z przodu i sa swietne naprawde polecam.Wczesniej mialem V-ki tekto i roznica jest ogromna .Magura ma super modulacje i ogromna sile.Dodatkowo jeszcze zmiana klockow ,jak masz magure to je zmienisz w 1 minute.Ja jezdze we FR ostatnio takze w dirt i to nie prawda ze magura jest tylko do trialu,wydaje mi sie ze w xc na pewno da rade .Wyregulowanie moze sprawic ci na poczatku troche problemu ,ale zawsze 1 raz jest najtrudniejszy ,potem to juz bedzie latwe .PO prostu swietny hamulec nawet jezeli stary (moja hs-33 ma 5 lat).Wiec KUPUJ KUPUJ KUPUJ ,POLECAM W 100 %.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje jeździc na tych magurkach i powiem Ci że sa cholernie mocne. Nie wiem jak sprawuja sie w gorach ale po miescie to brzytwa. Moze lepiej kupic avid single digit 7 z klamkami z płynną regulacją mod '06 na allegro, ostatnio byly za 204 zl na oba kola.... To jest przeciez za darmo... a tez sa przerabanie mocne (i lekkie).

 

Wybor nalezy do ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Magurke HS33 Raceline na tyle i jestem bardzo z niej zadowolony. Zakładając ją nie myślałem, że to taka żyleta. Jest co najmniej tak mocna jak SH 525. Klocki zdzierają się bardzo wolno nawet w zimę, gdzie mają trudne warunki (sól, woda). Nie polecam natomiast HS33 z rocznika 2005, bo ma beznadziejny booster, który rozgina się razem z ramą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dodam swoje pytanie bo nie chce nowego topicu tworzyc.

Mam magury hs-11 i posiadam rowniez klamki od 33. I chcialem sie was zapytac czy jest mozilwosc a jak tak to czy jest sens zamienic klamki??

Poprawi sie ich sila beda mialy wiecej regulacji? Czekam niecierpliwie na odpowiedz i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym mieć dobre hamulce, które będą miały dobrą precyzję.

jeżdże szybko i nie chcę znowu czesać asfaltu głową jak mi wyjedzie jakiś szaleniec w czterech kólkach.

a skoro ni mogę mieć tarczówek bo mi rama nie pozwala to pomyślałem o hydraulikach.

i tu pojawia sie pytanie czy jest sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gość

czy ktoś mogłby napisać jaka jest różnica miedzy hs 33 a hs 22. Chodzi mi zarówno o techniczne jak i o to czy bardzo różni sie w praktyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gość

czy ktoś mogłby napisać jaka jest różnica miedzy hs 33 a hs 22. Chodzi mi zarówno o techniczne jak i o to czy bardzo różni sie w praktyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek

hs33 od hs22 rozni sie klamka.mi bardziej sie podoba ta od hs22 jest pancerna i tez ma regulacje co prawda trzeba uzyc imbusa ale regulacja jest.w sile tez nie widze olbrzymiej roznicy moge w hs22 zatrzymac tylne kolo nawet malym palcem(wiem bo ostatnio probowalem) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rownoleglego prowadzenia klockow to nie wiem czy jest to takie fajne rozwiazane. Mam Xt z przodu i z tylu. Hamuja jak brzytwa ale ustawienie ich zajmuje mase czasu. Sprawca tego wszytskiego sa wlasnie owe pantografy ktore ustawiaja mi klocki w jednej pozycji ale po paru przyhamowaniach i tak sie ustawia po swojemu:/ ech ale ja tam lubie jak moj rowerek sie ze mna droczy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hs22 ma inna srednice tloczka wiec nie mzoe tak samo hamować :]

a magura hs-33 wcale nei jest taka piekna - ja ksie zapowietzry to jest kupa roboty z tym za pierwszym razem

co do rcznika 2005 to nei jest booster tylko mocowanie EVO2 - sluzy do montowania a nie zapobiegania rozginania ramie w roczniku 2006 masz juz EVO2 i booster w komplecie

co do sily hamowania - owszem ogromna ale na dobrych klockach zwykle znikaja w oczach

moim zdaniem secik SD7 + XTR klamka na dobrych linkach daje taka sama żylete i jest mnie jproblemowa - wygodniejsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie ośmieszajmy się :lol: Jakoś w modelu z 2004r. te "mocowanie EVO2" nie potrzebne było, a konstrukcja w 2005r. się nie zmieniła. Po prostu Magura wypuściła bubel i się do tego nie przyznała. W modelu 2006r. są 2 boostery: na pivoty i zewnętrzny.

Mój kumpel wywalił ten "booster" na pivoty bo nic nie dawał i jeszcze był to zbędny ciężar. Co do zapowietrzania HS33 to ile razy zdarza ci się to w sezonie, że tak narzekasz?

 

Co do porównania SD7 na (Jagwire Xteme) vs. HS33 to wygrywają zdecydowanie te drugie. Jeździłem na obu więc mam porównanie. Co do klamki to szkoda kasy na XTR bo jest gorsza od Avid 7 speed dial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do porównania SD7 na (Jagwire Xteme) vs. HS33 to wygrywają zdecydowanie te drugie.

 

Dokładnie.

Odnośnie odpowietrzania - jeśli hamulec jest sprawny to robi się to naprawdę rzadko - HSkę 33 odpowietrzałem po ponad 2 latach, tylko dlatego, że pękł pancerz przy zderzeniu z (dosyć sporym) samochodem.

Inne egzemplarze też odpowietrzałem tak rzadko, bo wcześniej nie było takiej potrzeby.

 

hs33 od hs22 rozni sie klamka.mi bardziej sie podoba ta od hs22 jest pancerna i tez ma regulacje co prawda trzeba uzyc imbusa ale regulacja jest.

 

Dokładnie, też wolałem klamkę z HSów 22 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie ośmieszajmy się :lol: Jakoś w modelu z 2004r. te "mocowanie EVO2" nie potrzebne było, a konstrukcja w 2005r. się nie zmieniła. Po prostu Magura wypuściła bubel i się do tego nie przyznała. W modelu 2006r. są 2 boostery: na pivoty i zewnętrzny.

Mój kumpel wywalił ten "booster" na pivoty bo nic nie dawał i jeszcze był to zbędny ciężar. Co do zapowietrzania HS33 to ile razy zdarza ci się to w sezonie, że tak narzekasz?

 

Co do porównania SD7 na (Jagwire Xteme) vs. HS33 to wygrywają zdecydowanie te drugie. Jeździłem na obu więc mam porównanie. Co do klamki to szkoda kasy na XTR bo jest gorsza od Avid 7 speed dial.

 

 

:lol:

ja nie chcę kwestionować Twojej wiedzy ale widać że ejst znikoma :)

od roku 2005 zmieniła się całkowicie budowa mocowania :D nawet śruby są inne

 

do roku 2004 mamy takie czarne plastykowe przykrecane to mocowania ktore opieralo sie na ramie od 2005 mamy EVO2 i mocowania inaczej odlane z takimi wypustkami ktore wchodzą w mocowanie EVO2 to nei jest żaden booster :huh:

 

zapowietzrania nie chodzi mi że zdazra się często ale jak sie to robi pierwszy raz to tak skutecznie potrafi zniechecic do tego hamulca - ale n szczeście z odpowieetzrania na odpowietzranie ejst to coraz prostsze :blink:

a odpowietzrałem bo musiałem skrócić pzrewody i zajeło mi to sporo czasu ale już wiem co robiłem źle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...