acinpreis Napisano 9 Marca 2006 Udostępnij Napisano 9 Marca 2006 Mam zamiar zakupić Magury HS 33. Będą używane do XC. Prosze o jakieś opinie, dotyczące sprawowania się i niezawodności. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość zbyszek Napisano 9 Marca 2006 Udostępnij Napisano 9 Marca 2006 Mam magure hs-22 z tylu i hs-33 z przodu i sa swietne naprawde polecam.Wczesniej mialem V-ki tekto i roznica jest ogromna .Magura ma super modulacje i ogromna sile.Dodatkowo jeszcze zmiana klockow ,jak masz magure to je zmienisz w 1 minute.Ja jezdze we FR ostatnio takze w dirt i to nie prawda ze magura jest tylko do trialu,wydaje mi sie ze w xc na pewno da rade .Wyregulowanie moze sprawic ci na poczatku troche problemu ,ale zawsze 1 raz jest najtrudniejszy ,potem to juz bedzie latwe .PO prostu swietny hamulec nawet jezeli stary (moja hs-33 ma 5 lat).Wiec KUPUJ KUPUJ KUPUJ ,POLECAM W 100 %. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tapir Napisano 9 Marca 2006 Udostępnij Napisano 9 Marca 2006 Miałem okazje jeździc na tych magurkach i powiem Ci że sa cholernie mocne. Nie wiem jak sprawuja sie w gorach ale po miescie to brzytwa. Moze lepiej kupic avid single digit 7 z klamkami z płynną regulacją mod '06 na allegro, ostatnio byly za 204 zl na oba kola.... To jest przeciez za darmo... a tez sa przerabanie mocne (i lekkie). Wybor nalezy do ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 9 Marca 2006 Udostępnij Napisano 9 Marca 2006 Mam Magurke HS33 Raceline na tyle i jestem bardzo z niej zadowolony. Zakładając ją nie myślałem, że to taka żyleta. Jest co najmniej tak mocna jak SH 525. Klocki zdzierają się bardzo wolno nawet w zimę, gdzie mają trudne warunki (sól, woda). Nie polecam natomiast HS33 z rocznika 2005, bo ma beznadziejny booster, który rozgina się razem z ramą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puma [JFK] Napisano 9 Marca 2006 Udostępnij Napisano 9 Marca 2006 ma beznadziejny booster, który rozgina się razem z ramą. Ten booster jest po prostu komiczny :lol: zrobiony z jakiś cienkich drucików, to można w rękach wyginać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seeker_pl Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 Witam, dodam swoje pytanie bo nie chce nowego topicu tworzyc. Mam magury hs-11 i posiadam rowniez klamki od 33. I chcialem sie was zapytac czy jest mozilwosc a jak tak to czy jest sens zamienic klamki?? Poprawi sie ich sila beda mialy wiecej regulacji? Czekam niecierpliwie na odpowiedz i Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bambus81 Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 Witajcie, jeżdżę trkingiem, głównie po mieście, czasami w trasę i zalży mi na hamulcach które będą mocne, a jednocześnie będą miały dużą precyzję hmowania. jak sądzicie kupować magurę czy jakieś tradycyjne V-ki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puma [JFK] Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 Po co ci hydrauliki do trekkinga? :shock: wystarczą ci spokojnie v'ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bambus81 Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 chciałbym mieć dobre hamulce, które będą miały dobrą precyzję. jeżdże szybko i nie chcę znowu czesać asfaltu głową jak mi wyjedzie jakiś szaleniec w czterech kólkach. a skoro ni mogę mieć tarczówek bo mi rama nie pozwala to pomyślałem o hydraulikach. i tu pojawia sie pytanie czy jest sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puma [JFK] Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 Do trekkinga nie ma sensu, wystarczą w 100% dobre v'ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bambus81 Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 a jeśli dobre to jakie? z tego co widze to chyba avidy są najbardziej chwalone? lx z prowadzeniem równoległym nie są zbyt dobrze oceniane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puma [JFK] Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 Avid jest specjalistą w hamulcach :wink: Weź SD5(90 zł) albo SD7(150 zł). Ceny za 2 koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bambus81 Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 klamki do tego też pewnie avida? a tak sie zastanawiam czemu magura jest zbędna w trekingu, czym sie w takim razie charaktryzują te hamulce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puma [JFK] Napisano 11 Marca 2006 Udostępnij Napisano 11 Marca 2006 Klamki nie musza być koniecznie Avida, ale zestaw SD5 z klamkami za 150 zł jest dobrą propozycją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 17 Marca 2006 Udostępnij Napisano 17 Marca 2006 czy ktoś mogłby napisać jaka jest różnica miedzy hs 33 a hs 22. Chodzi mi zarówno o techniczne jak i o to czy bardzo różni sie w praktyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 17 Marca 2006 Udostępnij Napisano 17 Marca 2006 czy ktoś mogłby napisać jaka jest różnica miedzy hs 33 a hs 22. Chodzi mi zarówno o techniczne jak i o to czy bardzo różni sie w praktyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość zbyszek Napisano 17 Marca 2006 Udostępnij Napisano 17 Marca 2006 hs33 od hs22 rozni sie klamka.mi bardziej sie podoba ta od hs22 jest pancerna i tez ma regulacje co prawda trzeba uzyc imbusa ale regulacja jest.w sile tez nie widze olbrzymiej roznicy moge w hs22 zatrzymac tylne kolo nawet malym palcem(wiem bo ostatnio probowalem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroma Napisano 18 Marca 2006 Udostępnij Napisano 18 Marca 2006 Zbyszek jak jezdzisz? trial, xc...? i opisz dokladnie jak sie spisuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tapir Napisano 18 Marca 2006 Udostępnij Napisano 18 Marca 2006 Co do rownoleglego prowadzenia klockow to nie wiem czy jest to takie fajne rozwiazane. Mam Xt z przodu i z tylu. Hamuja jak brzytwa ale ustawienie ich zajmuje mase czasu. Sprawca tego wszytskiego sa wlasnie owe pantografy ktore ustawiaja mi klocki w jednej pozycji ale po paru przyhamowaniach i tak sie ustawia po swojemu:/ ech ale ja tam lubie jak moj rowerek sie ze mna droczy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pachfin Napisano 18 Marca 2006 Udostępnij Napisano 18 Marca 2006 hs22 ma inna srednice tloczka wiec nie mzoe tak samo hamować :] a magura hs-33 wcale nei jest taka piekna - ja ksie zapowietzry to jest kupa roboty z tym za pierwszym razem co do rcznika 2005 to nei jest booster tylko mocowanie EVO2 - sluzy do montowania a nie zapobiegania rozginania ramie w roczniku 2006 masz juz EVO2 i booster w komplecie co do sily hamowania - owszem ogromna ale na dobrych klockach zwykle znikaja w oczach moim zdaniem secik SD7 + XTR klamka na dobrych linkach daje taka sama żylete i jest mnie jproblemowa - wygodniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 18 Marca 2006 Udostępnij Napisano 18 Marca 2006 No nie ośmieszajmy się :lol: Jakoś w modelu z 2004r. te "mocowanie EVO2" nie potrzebne było, a konstrukcja w 2005r. się nie zmieniła. Po prostu Magura wypuściła bubel i się do tego nie przyznała. W modelu 2006r. są 2 boostery: na pivoty i zewnętrzny. Mój kumpel wywalił ten "booster" na pivoty bo nic nie dawał i jeszcze był to zbędny ciężar. Co do zapowietrzania HS33 to ile razy zdarza ci się to w sezonie, że tak narzekasz? Co do porównania SD7 na (Jagwire Xteme) vs. HS33 to wygrywają zdecydowanie te drugie. Jeździłem na obu więc mam porównanie. Co do klamki to szkoda kasy na XTR bo jest gorsza od Avid 7 speed dial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 19 Marca 2006 Udostępnij Napisano 19 Marca 2006 Co do porównania SD7 na (Jagwire Xteme) vs. HS33 to wygrywają zdecydowanie te drugie. Dokładnie. Odnośnie odpowietrzania - jeśli hamulec jest sprawny to robi się to naprawdę rzadko - HSkę 33 odpowietrzałem po ponad 2 latach, tylko dlatego, że pękł pancerz przy zderzeniu z (dosyć sporym) samochodem. Inne egzemplarze też odpowietrzałem tak rzadko, bo wcześniej nie było takiej potrzeby. hs33 od hs22 rozni sie klamka.mi bardziej sie podoba ta od hs22 jest pancerna i tez ma regulacje co prawda trzeba uzyc imbusa ale regulacja jest. Dokładnie, też wolałem klamkę z HSów 22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pachfin Napisano 19 Marca 2006 Udostępnij Napisano 19 Marca 2006 No nie ośmieszajmy się :lol: Jakoś w modelu z 2004r. te "mocowanie EVO2" nie potrzebne było, a konstrukcja w 2005r. się nie zmieniła. Po prostu Magura wypuściła bubel i się do tego nie przyznała. W modelu 2006r. są 2 boostery: na pivoty i zewnętrzny. Mój kumpel wywalił ten "booster" na pivoty bo nic nie dawał i jeszcze był to zbędny ciężar. Co do zapowietrzania HS33 to ile razy zdarza ci się to w sezonie, że tak narzekasz? Co do porównania SD7 na (Jagwire Xteme) vs. HS33 to wygrywają zdecydowanie te drugie. Jeździłem na obu więc mam porównanie. Co do klamki to szkoda kasy na XTR bo jest gorsza od Avid 7 speed dial. :lol: ja nie chcę kwestionować Twojej wiedzy ale widać że ejst znikoma od roku 2005 zmieniła się całkowicie budowa mocowania nawet śruby są inne do roku 2004 mamy takie czarne plastykowe przykrecane to mocowania ktore opieralo sie na ramie od 2005 mamy EVO2 i mocowania inaczej odlane z takimi wypustkami ktore wchodzą w mocowanie EVO2 to nei jest żaden booster zapowietzrania nie chodzi mi że zdazra się często ale jak sie to robi pierwszy raz to tak skutecznie potrafi zniechecic do tego hamulca - ale n szczeście z odpowieetzrania na odpowietzranie ejst to coraz prostsze a odpowietzrałem bo musiałem skrócić pzrewody i zajeło mi to sporo czasu ale już wiem co robiłem źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.