Maly88 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 Witam serdecznie, Od wielu osób słyszałem pochwały na temat obuwia z systemem SPD. Sam nie korzystałem do tej pory z takowego obuwia. W tym roku noszę się z zamiarem zakupu. Nie znam się jednak zbytnio na tej materii. Zauważyłem tylko, że buty te z reguły są bardzo drogie. Mam zatem takie pytanie do wszystkich, którzy mają doświadczenie z tego typu obuwiem. Interesuje mnie obuwie do jazdy przełajowej (MTB XC). Jakie buty i pedałka pedały polecacie? Z tym, że ważna jest dla mnie cena - powiedzmy, że do 270 zł za buty. Gdzie kupować? Przez Internet czy osobiście? Znacie jakiś dobry, zaufany sklep on-line? jaka marka butów? Czy tylko Shimano czy inne marki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 Na pierwsze buty polecam vermont z allegro. Mam już drugi rok i nic się z nimi ni dzieje, dobra jakość. http://allegro.pl/listing/user.php/run?change_view=1&order=d&string=spd&us_id=18891138 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMJot Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 Witam.Podłączę się pod pytanie, także szukam swoich pierwszych butów spd ale raczej do jazdy turystycznej po górach i może do sporadycznych startów w maratonach MTB. Co sądzicie o tych butach? http://allegro.pl/buty-rowerowe-accent-terrano-r-43-alpebike-i2239915496.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris2011 Napisano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2012 Cześc, Ja mam buty Accent Traffic i jak na razie jestem zadowolony. jeżdzę z w nich juz trzeci sezon i nie ma problemu. Moge polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...