Skocz do zawartości

[buty spd] Pierwesze buty - jakie,gdzie kupić i za ile?

Maly88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Od wielu osób słyszałem pochwały na temat obuwia z systemem SPD. Sam nie korzystałem do tej pory z takowego obuwia. W tym roku noszę się z zamiarem zakupu. Nie znam się jednak zbytnio na tej materii. Zauważyłem tylko, że buty te z reguły są bardzo drogie. Mam zatem takie pytanie do wszystkich, którzy mają doświadczenie z tego typu obuwiem. Interesuje mnie obuwie do jazdy przełajowej (MTB XC). Jakie buty i pedałka pedały polecacie? Z tym, że ważna jest dla mnie cena - powiedzmy, że do 270 zł za buty. Gdzie kupować? Przez Internet czy osobiście? Znacie jakiś dobry, zaufany sklep on-line? jaka marka butów? Czy tylko Shimano czy inne marki?

Witam.Podłączę się pod pytanie, także szukam swoich pierwszych butów spd ale raczej do jazdy turystycznej po górach i może do sporadycznych startów w maratonach MTB.

Co sądzicie o tych butach? Buty rowerowe ACCENT TERRANO r. 43 ALPEBIKE (2239915496) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

witam

mam takie tylko 44 rozmiar i jestem bardzo zadowolony z własciwości użytkowych, jak i co ważne dla mnie w miarę "cywilnego" wyglądu :) acha - z Twoim budźetem to buty i pedały w tej cenie byś znalazł jeśli kasa gra ważną role :)

Ja napiszę tylko tyle - kupujcie lub chociaż przymierzajcie buty w sklepach stacjonarnych. Można fartem kupić dobry rozmiar wysyłkowo ale w tych butach będziecie spędzać sporo czasu i ważne żeby były bardzo dobrze dopasowane, tym bardziej że są z reguły wykonane ze sztywnych materiałów. Często tez buty różnych firm mogą nie pasować do Waszego kształtu stopy - ja tak miałem z Shimano. Za cholere nie dało się dobrać żadnego modelu bo albo za duże albo piły i zdecydowałem się na buty Speca.