matriki Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 Witam, Znalazłem ostatnio w piwnicy kolarzówkę dziadka która od zakupu nie była używana postanowiłem ją złożyć i zacząć na niej jeździć ale generalnie nie znam się na rowerach i mam już pierwszy problem a jest nim przerzutka nie mam zielonego pojęcia jak mam ją podpiąć tu są zdjęcia http://pokazywarka.pl/jccmud/ znając moje szczęście napisałem temat pewnie w złym dziale więc z góry za to przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegosz Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 prawdopodobnie musisz linkę przełożyć przez tą przelotkę na przerzutce (nad sprężyną, widoczną na 2 zdjęciu) i przykręcić śrubką, której nie masz (przynajmniej na zdjęciach), która powinna być wkręcona w blaszkę z otworem, jakiś 1cm dalej w lewo na tymże zdjęciu. Dokładniej rzecz ujmując, linka powinna być przyciśnięta do tej blaszki podkładką. Jak już znajdziesz tą śrubę, to najlepiej nawiń delikatnie linkę dookoła, żeby większa powierzchnia ją przyciskała (nie zupełnie, tak zawiń o jakieś 90*). Pewnie może tam być też specjalna śrubka z otworem, przez który przepuszcza się linkę, ale rozwiązanie, które Ci podałem na pewno też się sprawdzi, bo sam tak mam w przerzutce favorita. Jakby coś było niejasne, pisz śmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...