BoberMusic Napisano 9 Kwietnia 2012 Napisano 9 Kwietnia 2012 Witam, jako że to mój pierwszy post to od razu przywitam się ze wszystkimi Planuję na przełomie czerwca i lipca kupić nowy rower, ponieważ obecny jest już na mnie po pierwsze za mały, a po drugie został mocno uszkodzony przez powódź w 2010 roku i podtopienia w 2011. Ale przejdę do rzeczy. Planuję wydać na rower kwotę od 1600 do 1800 zł. Jestem dość wysoki (188 cm wzrostu) i sporo ważę (bo aż 106 kg). Rozglądałem się za kilkoma modelami z wyżej wymienionej półki cenowej i znalazłem kilka modeli, które zwróciły moją uwagę. Na wstępie zaznaczam, że nie znam się zbyt dobrze na wszystkich modelach części rowerowych, więc proszę o wyrozumiałość jeśli popełnię jakiś błąd Kandydat Numer 1: Merida Matts 40-D - model na rok 2011 - Cena 1599 zł Merida Matts 40-D 22'' 2011 Wwa Sklep WYPRZEDAŻ (2241633702) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Sporo o nim czytałem i zdania na ich temat są podzielone. Jedni piszą, że amortyzator w tym modelu nie nadaje się do niczego, inni że w tej cenie nie warto pchać się w hamulce hydrauliczne, a jeszcze w innym miejscu przeczytałem że korba to absolutna porażka. Czy to wszystko prawda? Kandydat Numer 2: Kross Level A2 Disc - model na rok 2011 - Cena 1749 zł http://www.mudserwis.com/kross-2011-level-a2-disc-p-1409.html Wiem, że Alivio jest dobrą przerzutką, bo miałem okazję używać przez krótki czas, ale czy rower jako całość wart jest swojej ceny? I ponawiam pytanie odnośnie hamulców hydraulicznych - czy w tej cenie eksploatacja ich nie będzie męczarnią? Kandydat Numer 3: Kellys Viper 6.0 White - Model na rok 2012 - Cena 1799 zł http://www.domenasportowa.pl/product-pol-12959-Rower-gorski-Kellys-Viper-6-0-White-2012.html Tutaj przemawia za mną tylna przerzutka Deore i widelec, o którym też naczytałem się sporo dobrego. To może zakrawać na pewną manię jeśli chodzi o hamulce, ale czy te mechaniczne tarczówki Tektro to dobry sprzęt? Miał