Lezza Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 Cześć, ostatnio byłem zmuszony do odkręcenia hamulców oraz zacisków i spotkało mnie dziwne aczkolwiek bardzo interesujące zjawisko w postaci malutkiego oringa który był na jednej ze śrub przykręcanych do ramy z przodu. Dziwne jest to, bo tam jest 10-12Nm ścisku, więc ten oring szlag trafi a o dziwo go szlag nie trafił... niestety nie mogę sobie przypomnieć w którym dokładnie miejscu był.... ale wydaje mi się że na samym początku, dlatego nie jest w ogóle zniszczony. Jest miękki, więc bez trudu jestem w stanie go założyć z powrotem I teraz pytanie do Was. Po co on jest? gdzie go dać z powrotem? dlaczego jak już jest tylko jeden? i dlaczego w żadnej instrukcji AVIDA nie ma ani jednego rysuneczku o nim? Zdjęcie: Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 Wg mnie ten oring nie jest mocowany w zadnym miejscu, gdzie zacisk przykrecony jest do ramy/widelca. Może to zasługa tego kto składał rower? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lezza Napisano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 Wg mnie ten oring nie jest mocowany w zadnym miejscu, gdzie zacisk przykrecony jest do ramy/widelca. Może to zasługa tego kto składał rower? No nikt tego nie dotykał oprócz Kellysa. Jeżeli tak by było, to dali ciała na całej linii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 Ale zonk W tym połączeniu nie powinno być żadnego origna Panowie z taśmy montażowej różne potrafią dziwa stworzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lezza Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 ha! po odkręceniu jednej manetki z matchmakerem, w śrubie był jeden oring zgnieciony w drugim matchmakerze nie było. hahaha no nie mogę, naprawdę. Ciekawe gdzie jeszcze są! :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nastar Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Widać Kellysy kryją ciekawe tajemnice :-) Zobaczymy co mój przede mną jeszcze odkryje ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2012 Mam taki oring, nawet dwa, oryginalnie były w zestawie wentyla pod nakrętką, między obręczą a nakrętką ale skąd się u Ciebie wziął w tym miejscu to nie mam pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Druid Napisano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 Ja taki Oring mam w miejscu gdzie jest śrubka do odpowietrzania! Sprawdź może u Ciebie tam braknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seebcioo Napisano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 Jedno jest pewne, z pewnością nie było go na śrubce, którą mocujemy zacisk do ramy / amortyzatora / adaptera Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.