agac112 Napisano 7 Kwietnia 2012 Napisano 7 Kwietnia 2012 Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jako, że jestem tutaj nowa chciałam wszystkich przywitać. Mam na imię Agnieszka i chciałabym zakupić sobie rowerek do jazdy zarówno po mieście jak i ścieżkach leśnych. Nie znam się na rowerach, ale przeglądając forum dowiedziałam się, że do takich celów najlepszy będzie rower typu cross. Odwiedziłam jeden sklep w moim mieście, gdzie proponowano mi dwa rowery: 1. Unibike Crossfire http://www.rowerzysta.pl/cross/rower-crossowy-unibike-crossfire-lds-2012.html 2. Author Integra http://roweroteka.pl/Rower_Author_Integra_crossowy_2011-1152.html Proszę podpowiedzcie mi który z nich będzie fajniejszy oraz czy przy moim wzroście 172 cm Unibike Crossfire będzie na mnie pasował.... a mam na myśli to czy rama 17 cali jest ok do mojego wzrostu. Niestety Unibike nie wiedząc czemu dla pań produkuje tylko rowerki 17 calowe, natomiast Author ma 17 i 19 calowe. Pozdrawiam. AGA.
Mod Team michuuu Napisano 7 Kwietnia 2012 Mod Team Napisano 7 Kwietnia 2012 Unibike bardzo fajny w ub. tygodniu kupiony dla żony. Były przymiarki do Authora Integra i padło na Unibika bo "fajniejszy" .Autor porównywalny, wybór to raczej osobnicze preferencje. Unibike -17" dla kobiety 164cm jest ok. Ale ma długi regulowany mostek(w naszym podniesiony) więc przymiarka odpowie czy rozmiar dobry. Nie przekreślałbym 17"-stki.
agac112 Napisano 7 Kwietnia 2012 Autor Napisano 7 Kwietnia 2012 Unibike bardzo fajny w ub. tygodniu kupiony dla żony. Były przymiarki do Authora Integra i padło na Unibika bo "fajniejszy" .Autor porównywalny, wybór to raczej osobnicze preferencje. Unibike -17" dla kobiety 164cm jest ok. Ale ma długi regulowany mostek(w naszym podniesiony) więc przymiarka odpowie czy rozmiar dobry. Nie przekreślałbym 17"-stki. Dziękuję za podpowiedź. Czy mostek to jest to na czym podnosi się kierownicę? A czy Twoja żona na Unibiku wysoko ma wysunięte siodełko?