Skocz do zawartości

[Narzędzia] Wybór walizki narzędziowej

GIZIU

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chciałbym kupić zestaw narzędzi potrzebnych do serwisowania roweru. Wiadomo: bacik, skuwacz, klucze do suportu/kasety, łyżki itp. Wiem co mi potrzeba ale przede wszystkim nie znam się na markach a i nie chciałbym kupować oddzielnie bo chciałbym mieć wszystko poukładane. Nie wiem czy taki Bike Hand to niska półka czy jest ok i do domu wystarczy. Prosiłbym więc o pomoc w wyborze markowej walizki do powiedzmy max 250zł ewentualnie napiszcie którą firmę produkującą narzędzia polecacie (tylko nie piszcie o Park-Tool'u :icon_cool: ). Z góry dzięki za pomoc.

• Mod Team
Napisano

W tej cenie to chyba tylko Bike Hand lub Velomann. Do użytkowego domowego taki zestaw na pewno wystarczy, ale zastanów się czy jest sens kupowania całego kompletu w walizce. Niby fajnie, bo masz klucze w jednym miejscu, ale czy na pewno wszystkie? Dokupisz sobie chociażby obcinaczki do linek i pancerzy, i do walizki już ich nie wsadzisz, bo nie będzie miejsca. Pomijam fakt, że klucze imbusowe czy śrubokręt na pewno już w domu masz.

Napisano

Masz rację. To jaka firma ma największy wybór narzędzi i sprawdzi się w domowym warsztacie ? Wybrać Bike Hand, Velomanna, IceTools czy może Super-B ?

Napisano

Na twoim miejscu kupiłbym, w markecie typu Praktiker, skrzynkę plastikowa na narzędzia - wielkości jaka Ci odpowiada. Jeśli chcesz, nakleisz kilka wlepek i będzie już "rowerowa". Narzędzia proponuje sobie dobrać tylko te które potrzebujesz. Jak już wcześniej wspomniano, nie potrzebujesz pewnie imbusów, a zapewne potrzebujesz dobrać odpowiedni klucz do twojej korby/suportu.

Co do firmy, warto zainwestować w dobre imbusy i skuwacz. Reszta już w zasadzie dowolnej firmy będzie służyć. Osobiście mam większość potrzebnych kluczy z firmy PRO

Pozdr.

Napisano
Prosiłbym więc o pomoc w wyborze markowej walizki do powiedzmy max 250zł