jacek090 Napisano 4 Kwietnia 2012 Napisano 4 Kwietnia 2012 Witam Miałem już podobny temat , ale kwota się zmieniła , więc pytam ponownie Rower głównie do miasta (wysokie krwężniki) i czasami na jakieś wypad poza miasto ( droga żwirowa) Został mi polecony ten rowerek http://www.salon-rowerowy.pl/rower-kross-level-a6-vbrake-2011-transport-gratis-p-865.html za 1900zł Czy do 2000 zł mogę liczyć na coś lepszego czy nie bardzo ? Wybór z MTB/Cross jest mi tak naprawdę obojętny Co do krossa , naprawdę co 2 sezony (więcej niż 4k/sezon nie zrobię) amortyzator będzie się już nadawał tylko do wymiany ? (Ważę niemalże 95kg ;() (Jako posiadacz 10-letniego roweru za 300zł , który dopiero teraz się psuje ciężko mi przyjąć , że coś za ponad 5x większą cenę będzie szybciej się zużywało) Czy montaż tarcz ( daleka przyszłość) jest w miarę opłacalny ? PS jeśli nic lepszego od krossa nie dostanę to widze , że nie ma pedałów w zestawie , znajdzie się coś w niedużej cenie godnego polecenia ?
mklos1 Napisano 4 Kwietnia 2012 Napisano 4 Kwietnia 2012 Jeżeli chcesz zamontować tarcze tej samej klasy, co Shimano M445/M446, to nie ma sensu pchać się obecnie w V-ki, bo się nie opłaca. Zakup, montaż i zbędne V-ki, które odłożysz na półkę.
jacek090 Napisano 4 Kwietnia 2012 Autor Napisano 4 Kwietnia 2012 Chodzi mi o aspekt techniczy czy w przyszłość ( 4-5lat) jest możliwy (źle ująłem pytanie , oczywiśćie , żen ie zmieniałbym ich ) Te modele co podałeś są dostępne w wersji DISC , ale słyszałem , że są przeciętne więc chyba lepiej zostać przy v-kach ( 400 zł dopłaty) http://www.salon-rowerowy.pl/rower-kross-level-a6-disc-2011-transport-gratis-p-864.html
mklos1 Napisano 4 Kwietnia 2012 Napisano 4 Kwietnia 2012 Wszystko zależy od tego jak jeździsz i czego oczekujesz. Ja mam M445 w Levelu A4 i są zupełnie wystarczające. Komplet M445 na "wolnym rynku" kosztuje około 370 PLN (bez tarcz). Dolicz tarcze, dolicz przesyłkę... Przy Twojej masie kupił bym tarcze. Ja ważę koło 100 kg. Mam porównanie. W trekingu masa startowa wynosi około 120-125kg. Nie wiem czy V-ki są konstrukcyjnie przystosowane do pracy z taką masą... Sądzę, że to jest ich granica...
LaN Napisano 4 Kwietnia 2012 Napisano 4 Kwietnia 2012 podepne sie a co powiecie o merida 40-D / 100-V / 300-d warto zainwestowac w 300-D w odniesieniu do tych 3 modeli meridy/ innych marek rowerow? jazda to asfalt/ szuter/ lasy ogolnie rower na wielodniowe wycieczki z sakwami
jacek090 Napisano 4 Kwietnia 2012 Autor Napisano 4 Kwietnia 2012 hm zastanowiłem się nad tymi tarczami , ale jednak zrezygnuję Ledwo co 2 k wysupałem ( zaczęłem od 1500) a wiem że jak dołoże to potem będę chciał A7 ( bardzo mi się podoba) więc pozostanę przy V-kach Czyli w cenie 1900 A6 to raczej jeden z lepszych wyborów ?
mklos1 Napisano 5 Kwietnia 2012 Napisano 5 Kwietnia 2012 jazda to asfalt/ szuter/ lasy ogolnie rower na wielodniowe wycieczki z sakwami Bardzo dużo osób kupuje MTB i robi z niego treking/mieszczuch. Moim zdaniem MTB do takiej jazdy się nie nadaje. Trzeba szukać rowerów typu cross/treking.
jacek090 Napisano 5 Kwietnia 2012 Autor Napisano 5 Kwietnia 2012 A polecasz coś z crossów z podobnym/równie dobrym osprzętem ? Kupiłbym tego A6 , ale naprawdę czy amortyzator wytrzyma 90kg-95kg (oczywiście standardowo na wakacje do 80 kg , ale czy w tym czasie zostanie coś z amorka jeszcze)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.