Skocz do zawartości

[ buty ]Buty MTB 200 ZŁ

bartosz646

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam butów mtb do około 200 zł . ( rozmiar 43 ) Co moglibyście mi polecić ( jestem amatorem ) ?

Ważne żeby były

- jak najlżejsze

-wygodne

- z przylepcami ( bez klamr gdyż potrzebuje coś co się szybko zapina na zawody - trenuje triathlon gdzie najpierw się płynie a potem trzeba jechać rowerem a czas załorzenia butów jest liczony )

Wiem że powinienem mieć buty szosowe ale lubię pojeździć po lesie więc decyduje się na mtb.

Podepnę się pod temat bo mam podobne pytanie jak kolega wyżej a nie chce nie potrzebne dublować:

Sam zamierzam przesiąść się na SPD, jednakże zastanawiam się nad wyborem butów: Sportowe MTB czy Turystyczne? Chciałbym się zapytać doświadczanych osób o radę , ponieważ pomimo tego , ze przeczytałem duża liczbę tematów o tym to i tak do końca nie jestem przekonany, który rodzaj wybrać. Posiadam rower Author Kinetic 2011, na którym przejechałem przez ostatni sezon około 2k km. W tym sezonie zamierzam przejechać trochę więcej. Lubie przycisnąć i pokonywać jakiś dystans na czas. Jeżdżę na rożnym terenie i pokonuje rożne trasy ( przeważnie są to wypady do 20,30,50 km, rzadko, ale jednak są wyjazdy do 100km ) . Zazwyczaj jest to droga mieszana(ścieżki rowerowe, las, asfalt itd) z przewaga asfaltu. Zdarza mi się raz przez parę dni jeździć przeważnie asfaltem a drugi raz jeżdżę głównie lasem (jura krakowsko-czestochowska - regiony Olsztyna).

Gdy już jestem na rowerku to wybitnie nie chodzę dużo (wejście do sklepu, wdrapanie się na jakaś skałkę itd., ewentualnie zwiedzić jakieś ruiny). Zawsze myślałem, ze buty sportowe MTB to są dla osób, które biorą udział w zawodach i jeżdżą głownie w lesie i trudniejszym terenie. No a ja częściej jednak ten asfalt pokonuje, także sam nie wiem co wybrać.

Dotychczas jeździłem w typowych adidasach w których podeszwa po jakimś czasie traciła swoja sztywność (stawały się bardziej elastyczne przy przedniej części stopy).