Skocz do zawartości

[rower cross około 1500 zl] do pracy po miescie, prosze o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

chciałbym zakupić rower, do codziennego dojazdu do pracy. w jedna stronę, mam około 25 km. 90 procent trasy, to ścieżki rowerowe i ulice, pozostałe 10, to utwardzona ziemia na poboczu drogi i trochę bruku. zależy mi, żeby rower był szybki, wąskie opony, lekki i takie tam. nie chce się na nim odchudzać, tylko jak najszybciej się przemieścić po zakorkowanym mieście. wcześniej miałem rower giant cypress dx, niestety, ktoś go sobie pożyczył na wieczne nieoddanie. myślałem, by zakupić taki sam rowerek, gdyż dla mnie śmigał jak przecinak, ale jestem laikiem, dlatego liczę na rade mądrzejszych, czy może w tej klasie, za ta kasę, znajdę coś lepszego, od w/w roweru.

z góry dziękuje za odp:)

ps.mam 175 cm wzrostu, jaka to będzie rama?

Napisano

Jaceksz, dziękuje za odp:) ale ten rower kosztuje 1550 zl, mimo, iż to Romet, a wokół tej firmy, teraz krążą mieszane uczucia. pytałem o ramę, dlatego, ze kilka przystanków busem ode mnie, jest sklep rowerowy, w którym widziałem promocje na gianta dx, w zależności od modelu, od 1250 do 1500 zł. do tego, bardzo kusząco wygląda ten kross evado model z zeszłego roku, oraz kandsy maestro czy lazaro. uff głowa boli od wyboru, a różnica w cenie do 400- 500 złotych, ech. ciężki wybór, by potem nie żałować. może ktoś w Poznaniu się orientuje, gdzie znajdę sklep z tymi kandsami czy lazaro?

Napisano