Skocz do zawartości

[sklep internetowy] www_vincere_pl przykład bezczelności sklepu


montell81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

chciałbym się podzielić z Wami moim doświadczeniem ze sklepem www_vincere_pl

 

Zakupiłem u nich poprzez Allegro zacisk sztycy. Wpłaty za towar dokonałem bezpośrednio po zakupie.

Po jakimś czasie otrzymałem informację, że czarnego koloru zacisku sztycy nie ma i zaproponowano mi inny kolor lub zwrot pieniędzy.

Poprosiłem więc o kolor niebieski (pasowałby mi do ramy). Po chwili jednak otrzymuję informację o zwrocie pieniędzy na moje konto.

Sprzedawca zatem wystawia na aukcji towar, którego nie posiada za co wystawiłem komentarz neutralny.

Sklep vincere natomiast w odwecie wystawia negatywa.

 

Prawdę mówiąc to jaki ktoś komentarz wystawi na allegro nie ma dla mnie jakiegoś znaczenia

chciałem się z Wami jednak podzielić informacją na temat poziomy chamstwa i bezczelności pseudo sprzedawcy

oraz sposobu w jaki traktuje się swoich klientów.

 

Czy warto robić z kimś takim jakiekolwiek interesy?

Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj dokładnie o co mi chodziło w poście.

Nie chodzi mi o kolor ani o to, że czegoś tam nie mieli bo jestem w stanie to zrozumieć.

Nie rozumiem natomiast złośliwego negatywnego komentarza, bo z mojej strony wszystko zostało załatwione jak należy.

Taki poziom niestety prezentują "przedsiębiorcy' w tym kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Miałem podobną sytuację, wystawiłem komentarz neutralny (bo ostatecznie towar dostałem) ale załatwienie transakcji ze strony sprzedającego trwało wieczność - nie chodzi o ten sklep, piszę o podobnym przebiegu pewnej transakcji z innym sprzedawcą. W odwecie dostałem komentarz negatywny. Jako nabywca skomentowałem transakcję jako pierwszy, z reguły taka zasada obowiązuje.

2. Komentarz można anulować co nie zmieni faktu że jest on na koncie obu kontrahentów - specyficznie "wykreślony" i z opisem że strony zgodziły się na anulowanie. Komentarz taki nie figuruje w statystyce transakcyjnej (po anulowaniu nadal jest ilość negatywów sprzed wystawienia tego, którego sprawa dotyczy). Wystawiony negatyw jest na liście ogólnej komentarzy i w negatywnych gdy kliknie się taką opcję.

3. Spór transakcyjny toczą między sobą strony transakcji, allegro nie bierze w tym udziału tłumacząc że jedynie udostępnia podwórko do zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytuj może komentarze, to będziemy mieli szerszy ogląd sprawy. Ja mam bardzo pozytywne doświadczenia z tym sklepem, kupowałem 2 razy i 2 razy wysyłka tego samego dnia co zakup(ale w moim przypadku wszystko było dostępne - kupowałem ze strony sklepu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój neutralny komentarz:

"Niestety sprzedawca wystawia towar, którego nie posiada. Z mojej strony wpłata nastąpiła bezpośrednio po zakupie więc z transakcji wywiązałem się w 100% Zwrot pieniędzy bezproblemowy."

 

Negatywny komentarz vincere wystawiony po odrzuceniu przeze mnie prośby o unieważnienie komentarza neutralnego:

"Doskonały, szybki i uprzejmy kontakt:) Allegrowicz, który wie, czego chce!! Szczerze polecam, dziękuję i nie zapraszam ponownie:) Pozdrawiam"

 

Nie mógł być to przypadek lub pomyłka gdyż system Allegro przy wystawianiu komentarza negatywnego lub neutralnego dodatkowo zadaje pytanie czy jesteśmy tego pewni i czy nie istnieje inna możliwość rozwiązania problemu.

Ponadto w tym samym czasie vincere wystawiał komentarze kilku innym użytkownikom i traf chciał, że akurat na mnie to trafiło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierniczę, aż tak im na tych pozytywnych zależy? Rzeczywiście bezczelny komentarz z ich strony, sam uważam, że neutral za wystawienie czegoś czego się nie posiada to minimum, zresztą możesz zgłosić sprawę do allegro, bo takie przypadki "nagradzają" zawieszeniem konta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój komentarz neutralny komentarz:

"Niestety sprzedawca wystawia towar, którego nie posiada. Z mojej strony wpłata nastąpiła bezpośrednio po zakupie więc z transakcji wywiązałem się w 100% Zwrot pieniędzy bezproblemowy."

 

Negatywny komentarz vincere wystawiony po odrzuceniu przeze mnie prośby o unieważnienie komentarza neutralnego:

"Doskonały, szybki i uprzejmy kontakt:) Allegrowicz, który wie, czego chce!! Szczerze polecam, dziękuję i nie zapraszam ponownie:) Pozdrawiam"

 

Nie mógł być to przypadek lub pomyłka gdyż system Allegro przy wystawianiu komentarza negatywnego lub neutralnego dodatkowo zadaje pytanie czy jesteśmy tego pewni i czy nie istnieje inna możliwość rozwiązania problemu.

Ponadto w tym samym czasie vincere wystawiał komentarze kilku innym użytkownikom i traf chciał, że akurat na mnie to trafiło ;)

Fragment "NIE zapraszam ponownie" chyba nie świadczy o przypadkowości, choć cała reszta tak wygląda. Trochę to dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie przypadek jako wytłumaczenie nie wchodzi w grę. Jeśli ktoś rozmawia to może się przejęzyczyć, źle kogoś zrozumieć i tyle. A komentarz to słowo pisane, można go przeczytać zanim się zatwierdzi. To wg mnie zobowiązuje do rozwagi.

Mój sprzedawca karał negatywami wszystkie komentarze których treść uznał za uwłaczające jego wiarygodności - były też i pozytywne zawierające np uwagę że kontakt mógłby być lepszy. Moją głupotą było niezbyt wnikliwe sprawdzenie komentarzy sprzedawcy, który miał tylko kilka negatywów ale za to sporo komentarzy wzajemnie anulowanych. Komentarz, nawet jeśli jest "przekreślony" to jest widoczny a jego treść pozwala dosyć łatwo wysnuwać wnioski co do uzasadnienia ich wystawienia.

Wniosek można wysnuć taki: największym problemem nie jest bezkarność tych którzy wystawiają komentarze negatywne, tylko zwyczajnie wkurzające wygodnictwo allegro. Ale to niestety cecha monopolistów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety masz rację Tobo.

Natomiast częściowe rozwiązanie tego problemu to po prostu wprowadzenie takiego systemu, który wymusza wystawienie komentarza przez sprzedającego w pierwszej kolejności

oraz automatyczne wystawienie komentarza pozytywnego po dokonaniu wpłaty poprzez PayU.

Dzięki temu systemowi kupujący nie miałby oporów przed wystawieniem zasłużonego komentarza, gdyż nie narażał by się na odwet.

Na tym wszystkim zyskałby przyszły, potencjalny klient.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę możłiwości wymuszenia wystawienia komentarza przez sprzedającego jako pierwszego, na pewno nie w przypadku przesyłek pobraniowych, czy płatności nieprzechodzących przez system allegro. W takim przypadku nawet jeśli masz potwierdzenie dokonania szybkiej i "regulaminowej" wpłaty to i tak komu miałbyś przedstawić dowód swojej prawdomówności, skoro allegro nie bierze udziału w sporze? Dla nich to wygodne, ludzie się wkurzają ale co z tego? Jestem pewien że zdecydowana większość z tych wkurzonych nie zrezygnuje z usług serwisu allegro.

Wg mnie automatyczne wystawianie pozytywa przy opcji płatności przez PayU też nie jest ok - bo przecież to że sprzedawca dostanie pieniądze nie oznacza że kupujący wywiązał się z płatności jak należy, mógł przecież zwlekać ponad podany czas na dokonanie wpłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By nie odbiegać zbytnio od meritum tego o czym chciałem napisać w pierwszym poście, bo nie chodzi o same komentarze.

 

Nie zniechęcam do robienia zakupów u Vincere.

Zastanówcie się, każdy z Was

czy kupować u sprzedawcy Vincere, przez którego zostaniesz ukarany za jego niedbalstwo, niechlujstwo i błędy?

Czy mieć do czynienia z osobą, która nie ma godności, honoru i odwagi do przyznania się do błędu?

 

We mnie większy szacunek i przede wszystkim zaufanie wzbudzają osoby, które potrafią przyznać się do błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moim zdaniem powinieneś zniechęcać do zakupów u nich. Wystawianie rzeczy których sie nie posiada fizycznie nie powinno mieć miejsca. Gdybys to Ty nie wywiązał się z umowy sprawa pewnie skonczyla sie na policji i zaiweszeniem Twojego konta. Wylicytowałeś, zapłaciłeś, jest Twoje.

Moim zdaniem powinni grzecznie przeprosić i postarać się załatwić to na Twoją korzyć a nie krótko "Niema, dowidzenia".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj eloo :)

 

Nie widzę potrzeby zniechęcania do sklepu Vincere

ponieważ zdecydowana większość osób czytających ten wątek

to ludzie inteligentni

i dochodzą do wniosku, że dokonywanie zakupów w tym sklepie

niesie za sobą kłopoty jakie mnie spotkały.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc to jaki ktoś komentarz wystawi na allegro nie ma dla mnie jakiegoś znaczenia chciałem się z Wami jednak podzielić informacją na temat poziomy chamstwa i bezczelności pseudo sprzedawcy oraz sposobu w jaki traktuje się swoich klientów.

 

Jakoś trudno mi sobie to wyobrazić, kupowałem u nich kilka razy i zawsze było ok. Za to obejrzałem sobie Twoje anulowane komentarze i wynika z nich jasno, że to Ty szantażujesz komentarzami. To jak to jest? Może im naurągałeś tak jak na tu na forum i się doigrałeś. Swoją drogą to negatyw na najwyższym poziomie, ładnie i grzecznie do samego końca!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli szantażem nazywasz prośbę o naprawienie szkody, to wszech i wobec oznajmiam, że jestem szantażystą! A ilu negatywów nie wystawiłem dzięki temu, że zaproponowałem sposób rozwiązania problemu... Także wszelkie cwaniaki - nie róbcie ze mną interesów bo nie odpuszczę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...