montell81 Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Witam chciałbym się podzielić z Wami moim doświadczeniem ze sklepem www_vincere_pl Zakupiłem u nich poprzez Allegro zacisk sztycy. Wpłaty za towar dokonałem bezpośrednio po zakupie. Po jakimś czasie otrzymałem informację, że czarnego koloru zacisku sztycy nie ma i zaproponowano mi inny kolor lub zwrot pieniędzy. Poprosiłem więc o kolor niebieski (pasowałby mi do ramy). Po chwili jednak otrzymuję informację o zwrocie pieniędzy na moje konto. Sprzedawca zatem wystawia na aukcji towar, którego nie posiada za co wystawiłem komentarz neutralny. Sklep vincere natomiast w odwecie wystawia negatywa. Prawdę mówiąc to jaki ktoś komentarz wystawi na allegro nie ma dla mnie jakiegoś znaczenia chciałem się z Wami jednak podzielić informacją na temat poziomy chamstwa i bezczelności pseudo sprzedawcy oraz sposobu w jaki traktuje się swoich klientów. Czy warto robić z kimś takim jakiekolwiek interesy? Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodymisiu886 Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Sklep wystawia przedmioty masowo na allegro, kupiłeś oni nie mieli wybranego koloru to zwrócili pieniądze i w czym problem... Zwykłe niedopatrzenie ze strony sklepu, uczciwi na tyle, że zwrócili pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Przeczytaj dokładnie o co mi chodziło w poście. Nie chodzi mi o kolor ani o to, że czegoś tam nie mieli bo jestem w stanie to zrozumieć. Nie rozumiem natomiast złośliwego negatywnego komentarza, bo z mojej strony wszystko zostało załatwione jak należy. Taki poziom niestety prezentują "przedsiębiorcy' w tym kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 2 Kwietnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Hym, ja mam raczej bardzo pozytywne doświadczenia z tym sklepem, ale fakt - w tym wypadku zachowali się trochę nie fair. Komentarz zawsze można anulować, chociaż niesmak pozostanie :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qdlaty123 Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Zanim kolejni powieszą psy na sklepie - powstrzymajcie się - dobrze byłoby porównać jak zwykle dwie wersje....a okazji pewnie nie będzie... Nie staję w obronie Vincere.....miałem styczność...uważam że sklep na poziomie...złego słowa nie napiszę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Z przyjemnością przyjąłbym fakt wypowiedzenia się w tej kwestii właściciela sklepu, ale podejrzewam, że wiele do powiedzenia nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Nie lepiej napisać do nich albo zadzwonić i wyjaśnić tego negatywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 1. Miałem podobną sytuację, wystawiłem komentarz neutralny (bo ostatecznie towar dostałem) ale załatwienie transakcji ze strony sprzedającego trwało wieczność - nie chodzi o ten sklep, piszę o podobnym przebiegu pewnej transakcji z innym sprzedawcą. W odwecie dostałem komentarz negatywny. Jako nabywca skomentowałem transakcję jako pierwszy, z reguły taka zasada obowiązuje. 2. Komentarz można anulować co nie zmieni faktu że jest on na koncie obu kontrahentów - specyficznie "wykreślony" i z opisem że strony zgodziły się na anulowanie. Komentarz taki nie figuruje w statystyce transakcyjnej (po anulowaniu nadal jest ilość negatywów sprzed wystawienia tego, którego sprawa dotyczy). Wystawiony negatyw jest na liście ogólnej komentarzy i w negatywnych gdy kliknie się taką opcję. 3. Spór transakcyjny toczą między sobą strony transakcji, allegro nie bierze w tym udziału tłumacząc że jedynie udostępnia podwórko do zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Oczywiście komentarze można anulować, ale w konsekwencji anulowany zostanie również ten, który ja wystawiłem a neutral temu sprzedawcy się jak najbardziej należy. Zapewne więc na to perfidnie liczył Vincere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Zacytuj może komentarze, to będziemy mieli szerszy ogląd sprawy. Ja mam bardzo pozytywne doświadczenia z tym sklepem, kupowałem 2 razy i 2 razy wysyłka tego samego dnia co zakup(ale w moim przypadku wszystko było dostępne - kupowałem ze strony sklepu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Mój neutralny komentarz: "Niestety sprzedawca wystawia towar, którego nie posiada. Z mojej strony wpłata nastąpiła bezpośrednio po zakupie więc z transakcji wywiązałem się w 100% Zwrot pieniędzy bezproblemowy." Negatywny komentarz vincere wystawiony po odrzuceniu przeze mnie prośby o unieważnienie komentarza neutralnego: "Doskonały, szybki i uprzejmy kontakt:) Allegrowicz, który wie, czego chce!! Szczerze polecam, dziękuję i nie zapraszam ponownie:) Pozdrawiam" Nie mógł być to przypadek lub pomyłka gdyż system Allegro przy wystawianiu komentarza negatywnego lub neutralnego dodatkowo zadaje pytanie czy jesteśmy tego pewni i czy nie istnieje inna możliwość rozwiązania problemu. Ponadto w tym samym czasie vincere wystawiał komentarze kilku innym użytkownikom i traf chciał, że akurat na mnie to trafiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Ja pierniczę, aż tak im na tych pozytywnych zależy? Rzeczywiście bezczelny komentarz z ich strony, sam uważam, że neutral za wystawienie czegoś czego się nie posiada to minimum, zresztą możesz zgłosić sprawę do allegro, bo takie przypadki "nagradzają" zawieszeniem konta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Mój komentarz neutralny komentarz: "Niestety sprzedawca wystawia towar, którego nie posiada. Z mojej strony wpłata nastąpiła bezpośrednio po zakupie więc z transakcji wywiązałem się w 100% Zwrot pieniędzy bezproblemowy." Negatywny komentarz vincere wystawiony po odrzuceniu przeze mnie prośby o unieważnienie komentarza neutralnego: "Doskonały, szybki i uprzejmy kontakt:) Allegrowicz, który wie, czego chce!! Szczerze polecam, dziękuję i nie zapraszam ponownie:) Pozdrawiam" Nie mógł być to przypadek lub pomyłka gdyż system Allegro przy wystawianiu komentarza negatywnego lub neutralnego dodatkowo zadaje pytanie czy jesteśmy tego pewni i czy nie istnieje inna możliwość rozwiązania problemu. Ponadto w tym samym czasie vincere wystawiał komentarze kilku innym użytkownikom i traf chciał, że akurat na mnie to trafiło Fragment "NIE zapraszam ponownie" chyba nie świadczy o przypadkowości, choć cała reszta tak wygląda. Trochę to dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Jedyną możliwością usuniącia przez Allegro komentarza (jakiego kolwiek) jest nakaz sądowy. Taka ciekawostka..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Pytanie czy ktoś będzie aż tak bardzo chciał usunięcia komentarza bo to sporo zachodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Zaznaczam, że nie chodzi mi o komentarze same w sobie tylko zwrócić uwagę na fakt w jaki sposób potraktowany może zostać każdy z Was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Wg mnie przypadek jako wytłumaczenie nie wchodzi w grę. Jeśli ktoś rozmawia to może się przejęzyczyć, źle kogoś zrozumieć i tyle. A komentarz to słowo pisane, można go przeczytać zanim się zatwierdzi. To wg mnie zobowiązuje do rozwagi. Mój sprzedawca karał negatywami wszystkie komentarze których treść uznał za uwłaczające jego wiarygodności - były też i pozytywne zawierające np uwagę że kontakt mógłby być lepszy. Moją głupotą było niezbyt wnikliwe sprawdzenie komentarzy sprzedawcy, który miał tylko kilka negatywów ale za to sporo komentarzy wzajemnie anulowanych. Komentarz, nawet jeśli jest "przekreślony" to jest widoczny a jego treść pozwala dosyć łatwo wysnuwać wnioski co do uzasadnienia ich wystawienia. Wniosek można wysnuć taki: największym problemem nie jest bezkarność tych którzy wystawiają komentarze negatywne, tylko zwyczajnie wkurzające wygodnictwo allegro. Ale to niestety cecha monopolistów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Niestety masz rację Tobo. Natomiast częściowe rozwiązanie tego problemu to po prostu wprowadzenie takiego systemu, który wymusza wystawienie komentarza przez sprzedającego w pierwszej kolejności oraz automatyczne wystawienie komentarza pozytywnego po dokonaniu wpłaty poprzez PayU. Dzięki temu systemowi kupujący nie miałby oporów przed wystawieniem zasłużonego komentarza, gdyż nie narażał by się na odwet. Na tym wszystkim zyskałby przyszły, potencjalny klient. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Nie widzę możłiwości wymuszenia wystawienia komentarza przez sprzedającego jako pierwszego, na pewno nie w przypadku przesyłek pobraniowych, czy płatności nieprzechodzących przez system allegro. W takim przypadku nawet jeśli masz potwierdzenie dokonania szybkiej i "regulaminowej" wpłaty to i tak komu miałbyś przedstawić dowód swojej prawdomówności, skoro allegro nie bierze udziału w sporze? Dla nich to wygodne, ludzie się wkurzają ale co z tego? Jestem pewien że zdecydowana większość z tych wkurzonych nie zrezygnuje z usług serwisu allegro. Wg mnie automatyczne wystawianie pozytywa przy opcji płatności przez PayU też nie jest ok - bo przecież to że sprzedawca dostanie pieniądze nie oznacza że kupujący wywiązał się z płatności jak należy, mógł przecież zwlekać ponad podany czas na dokonanie wpłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 By nie odbiegać zbytnio od meritum tego o czym chciałem napisać w pierwszym poście, bo nie chodzi o same komentarze. Nie zniechęcam do robienia zakupów u Vincere. Zastanówcie się, każdy z Was czy kupować u sprzedawcy Vincere, przez którego zostaniesz ukarany za jego niedbalstwo, niechlujstwo i błędy? Czy mieć do czynienia z osobą, która nie ma godności, honoru i odwagi do przyznania się do błędu? We mnie większy szacunek i przede wszystkim zaufanie wzbudzają osoby, które potrafią przyznać się do błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 a moim zdaniem powinieneś zniechęcać do zakupów u nich. Wystawianie rzeczy których sie nie posiada fizycznie nie powinno mieć miejsca. Gdybys to Ty nie wywiązał się z umowy sprawa pewnie skonczyla sie na policji i zaiweszeniem Twojego konta. Wylicytowałeś, zapłaciłeś, jest Twoje. Moim zdaniem powinni grzecznie przeprosić i postarać się załatwić to na Twoją korzyć a nie krótko "Niema, dowidzenia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 Witaj eloo Nie widzę potrzeby zniechęcania do sklepu Vincere ponieważ zdecydowana większość osób czytających ten wątek to ludzie inteligentni i dochodzą do wniosku, że dokonywanie zakupów w tym sklepie niesie za sobą kłopoty jakie mnie spotkały. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przeor Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 Na szczęście są fora internetowe, sól w oku dla takich cwaniaków. Ja już dodałem na czarną listę i polecam wszystkim to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kilo Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 Prawdę mówiąc to jaki ktoś komentarz wystawi na allegro nie ma dla mnie jakiegoś znaczenia chciałem się z Wami jednak podzielić informacją na temat poziomy chamstwa i bezczelności pseudo sprzedawcy oraz sposobu w jaki traktuje się swoich klientów. Jakoś trudno mi sobie to wyobrazić, kupowałem u nich kilka razy i zawsze było ok. Za to obejrzałem sobie Twoje anulowane komentarze i wynika z nich jasno, że to Ty szantażujesz komentarzami. To jak to jest? Może im naurągałeś tak jak na tu na forum i się doigrałeś. Swoją drogą to negatyw na najwyższym poziomie, ładnie i grzecznie do samego końca! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EpicPoznan Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 Jeżeli szantażem nazywasz prośbę o naprawienie szkody, to wszech i wobec oznajmiam, że jestem szantażystą! A ilu negatywów nie wystawiłem dzięki temu, że zaproponowałem sposób rozwiązania problemu... Także wszelkie cwaniaki - nie róbcie ze mną interesów bo nie odpuszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.