piotrlarysz Napisano 2 Kwietnia 2012 Napisano 2 Kwietnia 2012 Witam. Jak napisałem w temacie które obręcze lepsze?? Moja waga to 76 kg. Jazda głównie po szosie lesie, piaskach. Bardzo proszę o pomoc.
kadargo Napisano 2 Kwietnia 2012 Napisano 2 Kwietnia 2012 Mam 10kg więcej i 717 spokojnie wytrzymują. Zdecydowanie ich nie oszczędzam.
elkaziorro Napisano 2 Kwietnia 2012 Napisano 2 Kwietnia 2012 Ja ujeżdżam 317, wagę mam podobną do Twojej i też ich nie oszczędzam, góry, maratony itp. Spisują się bardzo dobrze. 717 są nieco lżejsze, ale niemal dwukrotnie droższe. Jak nie zależy Ci na cenie, bierz 717, jak chcesz nieco zaoszczędzić, na 317 się nie zawiedziesz.
skjaatel Napisano 2 Kwietnia 2012 Napisano 2 Kwietnia 2012 Z tego co pamiętam Mavici 3xx miały zdecydowanie słabsze łączenie (zgrzew) niż 7xx
Piksel Napisano 12 Stycznia 2013 Napisano 12 Stycznia 2013 Dzięki za otwarcie tematu. Mam ten sam problem, stoję właśnie przed zmianą obręczy i zastanawiam się nad w.w. Mavicami. Ważę 60kg, jeżdżę dość ostro, głównie w terenie, trochę maratonów i gór, obręcz będzie zapleciona na piaście XTRa i DT competitionach. No i mam dylemat, różnica w cenie znaczna, bo za jedną 717 mam prawie dwie 317.Różnica w wadze dla mnie pomijalna, 10g przeboleję z łatwością, bardziej chodzi mi o wytrzymałość.Chodzą słuchy, że 717 jest bardziej wytrzymała od od 317, ale niestety nie wiem ile w tym prawdy. Co myślicie, inwestować w prawie legendę jaką jest 717, czy kupić sporo tańszą 317? Aha, jeszcze jedna ważna sprawa -trwałość powłoki.Obręcz będzie używana z v-kami, więc zależy mi, aby była możliwe jak najtrwalsza.
Mod Team mrmorty Napisano 12 Stycznia 2013 Mod Team Napisano 12 Stycznia 2013 Nie odkopuję tematu - wiem że Piksel nim się interesował. Dziś byłem w zaprzyjaźnionym sklepie i też pytałem o te obręcze. Z racji mojej wagi chłopaki zalecili mi 317-tke, bo ponoc 717 to dla anorektyków Nie chciałbym skłamac ale 717 jest chyba też i węższa więc wg forumowych przykazań kapcia pow 2,25 tu już nie nada. U mnie stanęło ostatecznie na Accent Airplane bo w kwestii szerokości była bezkonkurencyjna 20,5 mm szerokości wewnętrznej, a ja lubię dac na tył kapcia 2,4
kadargo Napisano 12 Stycznia 2013 Napisano 12 Stycznia 2013 Ważę ok.85kg, nie oszczędzam roweru w ogóle, można nawet powiedzieć że katuję. Obręcze mają się super i Gravity 2,3" nie spadają.
Piksel Napisano 12 Stycznia 2013 Napisano 12 Stycznia 2013 O solidności 717 przekonywać mnie nie trzeba, bardziej interesuje mnie jak wypadają one w porównaniu do 317 i czy są warte takiej różnicy w cenie.
miskov17 Napisano 12 Stycznia 2013 Napisano 12 Stycznia 2013 Myślę, że my tutaj niewiele pomożemy, musisz sam sobie odpowiedzieć czy warto dokładać tyle kasy dla lepszego stopu i paru gram mniej. Wg mnie nie, większe znaczenie będzie miał poprawny zaplot i szprychy a nie ew. minimalne różnice w sztywności obu obręczy. Zarówno 317 i 717 mają swoją dobrą markę także nie powinieneś się zawieść. No chyba, że jak szaleć to szaleć i kupić od szwajcarskiej konkurencji XR440 ceramic...wtedy vki nabierają nowego znaczenia. 217zł za ceramikę to zasadniczo pół darmo
Piksel Napisano 12 Stycznia 2013 Napisano 12 Stycznia 2013 BS ma tego DT za 200zł, niestety wersja na 28 szprych, a ja mam 32, nigdzie indziej ich nie widziałem w takiej cenie. Wie ktoś ile realnie waży 317? Skłaniam się chyba bardziej ku nim, bo znalazłem je jeszcze taniej i za jedną 717 kupuję dwie 317.
miskov17 Napisano 12 Stycznia 2013 Napisano 12 Stycznia 2013 Wyjdzie, że ciągle reklamuję ale takich sprzedawców warto wyprzedaż w dt4you Obręcze Mavica trzymają wagę, odchyły max 5g.
Schwefel Napisano 12 Stycznia 2013 Napisano 12 Stycznia 2013 Nie chciałbym skłamac ale 717 jest chyba też i węższa więc wg forumowych przykazań kapcia pow 2,25 tu już nie nada. To fakt 717 jest wąski i Ardent 2,25" wyglądał trochę śmiesznie na niej ale bez problemu dał się założyć i nie spadał. Zaniżone Conti 2,2" spokojnie wchodzą. Co do wytrzymałości to nie mam najmniejszych zastrzeżeń.
Cox Napisano 12 Stycznia 2013 Napisano 12 Stycznia 2013 ja na 17 mm wewnętrznej w crossride ub dawałem nobby nic 2.25 i nic nie spadało, nie było problemów, tylko trochę źle się układał i "falował" myślę że z 717 (też ma 17mm) nie będzie problemu z zaniżonymi 2.3
jobba Napisano 13 Stycznia 2013 Napisano 13 Stycznia 2013 Ja osobiscie nie polecam Mavic`ow 317. Poltora roku temu mialem ja na tyle, zaliczylem jedna glebe gdzie przelecialem przez kierownice do przodu, i rower spadajac uderzyl obrecza w patyk o srednicy ok. 5-6 cm. Po tym obrecz miala bicie, dosyc duze. Wydawala sie dosyc mieka, wiec ja zcentrowalem i sprzedalem (: Sorry za brak znakow
Carbon Napisano 13 Stycznia 2013 Napisano 13 Stycznia 2013 Patyk jak patyk, ale jaki był nacisk stykowy? Bo może rower miał na tyle duży pęd, że po prostu nie wytrzymała obręcz.
rzymo Napisano 13 Stycznia 2013 Napisano 13 Stycznia 2013 (...) XC717 (dawne X317) jest obręczą mocniejszą, lżejszą, ale i droższą. Niestety jest tak samo wąska jak XM317, czyli 17mm w środku. Samo łączenie jest mocniejsze w 717. Różnica wagowa w wersji pod tarczę to 30-40gram (395-400 vs 435-440g).
Piksel Napisano 13 Stycznia 2013 Napisano 13 Stycznia 2013 XC717 (dawne X317) Raczej dawne X517, bo 317 to po prostu niższy model. Hmm, widzę że opinie są podzielone, coraz bardziej się skłaniam ku 317, ale z drugiej strony wolę zapłacić więcej, żeby nie mieć problemów z kołem, no nie wiem...
rzymo Napisano 13 Stycznia 2013 Napisano 13 Stycznia 2013 Nie, X317 = XC717. To są identyczne obręcze, zmieniły się naklejki. Edit: Dla jasności, X317 to NIE jest XM 317
miskov17 Napisano 13 Stycznia 2013 Napisano 13 Stycznia 2013 X317 było pod tarcz, X517 pod vki Mi x517 pękła wzdłuż ale cóż, swoje miała przelatane.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.