klopot8888 Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Interesuje mnie waga roweru wyżej wymienionej dziewuszki Kiedyś oglądałem pewien program za, którym nie przepadam i ww. Pani opowiadała, że jej mechanik zdziera nawet lakier , żeby zaoszczędzić 100gr. Orientuję się ktoś apropos tego tematu P.s. Myślę, że temat jest zbyt ogólny, aby umiejscowić go w dziale "mania lekkości" Pozdrawiam
iza121 Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 waga 9,4kg z pedałami było o tym rowerku w przed przedostatnim magazynie rowerowym tj 1-2/2012
klopot8888 Napisano 1 Kwietnia 2012 Autor Napisano 1 Kwietnia 2012 O to mnie kolego zaskoczyłeś , raczej myślałem o spektakularnych wynikach Dzięki
olomaster Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Dałoby radę dużo lżej, ale mechanik się wypowiadał, że dużo ograniczają ich sponsorzy.
iza121 Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 O to mnie kolego zaskoczyłeś fajnie, że jestem kolegą
CMIK Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 klopot8888 za Twoim pośrednictwem zwracał się do mechanika:)
kondzios230 Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Za www.majawloszczowska.pl - W Pekinie rower ważył 8,7 kg. Nie wiem, czy bez większych powodów podnieśliby wagę o prawie kilogram
kubek20 Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Tylko w Pekinie jechała jeszcze na 26", teraz jeździ głównie na 29" i pewnie wagę tego sprzęta podali
iza121 Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 ja słyszałam, że jest to kompromis pomiędzy wagą, a wytrzymałością - ile w tym prawdy nie wiem . Po za tym w Pekinie jechała jeszcze też na hardtailu (dobrze pamiętam?) co też ma znaczenie wagowe
tobo Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Chyba nadal jest to sztywniak. A co do wagi to można zobaczyć zdjęcie i policzyć wagę komponentów.
iza121 Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Chyba nadal jest to sztywniak. fakt spojrzałam w gazetę jest to nadal sztywniak: Scott Scale 29RC po tuningu
klopot8888 Napisano 1 Kwietnia 2012 Autor Napisano 1 Kwietnia 2012 fajnie, że jestem kolegą Kolego w znaczeniu bractwa rowerowego
klopot8888 Napisano 1 Kwietnia 2012 Autor Napisano 1 Kwietnia 2012 iza121 to kobieta... W takim układzie wybacz siostro, moją niefrasobliwość
blinkers13 Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 9,4kg to w sumie sporo, w porównaniu z takim Cannonem Flash Carbon, ważącym poniżej 8kg
iza121 Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Kolego w znaczeniu bractwa rowerowego aha W takim układzie wybacz siostro, moją niefrasobliwość nie ma sprawy bracie
elkaziorro Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 9,4kg to w sumie sporo, w porównaniu z takim Cannonem Flash Carbon, ważącym poniżej 8kg Sporo, nie sporo, kwestia dyskusyjna. Najwyraźniej dla Majki w sam raz, patrząc na wyniki
kadargo Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Wszyscy zdziwieni. Pamiętajcie że ten sprzęt przy maksymalnym katowaniu ma dowieźć Majkę do mety. Stąd ten kompromis pomiędzy wagą i wytrzymałością. Gdyby chodziło o konkurs na wagę myślę że team spokojnie dałby Jej rower 7kg albo lepiej.
Klosiu Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Nie tylko lekkość się liczy. Ważna jest też wytrzymałość, jak się patrzy rowery zawodników XC to wcale to nie są monstra wagi. Byle przegląd lightbike'u daje masę lżejszych maszyn. Tylko że one w większości nie jeżdżą, służą do pozowania .
klopot8888 Napisano 1 Kwietnia 2012 Autor Napisano 1 Kwietnia 2012 Dałoby radę dużo lżej, ale mechanik się wypowiadał, że dużo ograniczają ich sponsorzy. Jeżeli rzeczywiście jest to kwestia sponsorska to rzecz jest zatrważająca-mistrzyni świata oraz srebrna medalistka IO musi ograniczać się finansowo jeżeli chodzi o sprzęt W tym momencie wychodzi sprawiedliwość- średniej klasy piłkarz bez większych sukcesów zarabia tyle, że nie musi się bać o przyszłość Chociaż wątpie że kwestia finansowa odgrywa rolę w tym wypadku
TrzecieKolo Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Jakby ważył i 10kg to też pewnie by wygrywała Nie rower w końcu wygrywa, tylko zawodniczka. Poza tym przy takich dropach i dość ostrych trasach to chyba nie mogą wylajtowić roweru tak na maxa, musi dotrwać do końca
olomaster Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Jeżeli rzeczywiście jest to kwestia sponsorska to rzecz jest zatrważająca-mistrzyni świata oraz srebrna medalistka IO musi ograniczać się finansowo jeżeli chodzi o sprzęt W tym momencie wychodzi sprawiedliwość- średniej klasy piłkarz bez większych sukcesów zarabia tyle, że nie musi się bać o przyszłość Chociaż wątpie że kwestia finansowa odgrywa rolę w tym wypadku Ale tu chodzi o to ze dani sponsorzy poprostu nie posiadają już w swojej ofercie lżejszych komponentów, a umowa nie pozwala na stosowanie innych lzejszych Tapatalk'nięte z androida
klopot8888 Napisano 1 Kwietnia 2012 Autor Napisano 1 Kwietnia 2012 Ale tu chodzi o to ze dani sponsorzy poprostu nie posiadają już w swojej ofercie lżejszych komponentów, a umowa nie pozwala na stosowanie innych lzejszych Tapatalk'nięte z androida i Wszystko jasne:)
tobo Napisano 1 Kwietnia 2012 Napisano 1 Kwietnia 2012 Czy ona musi robić to czego chce sponsor? Taka jest zasada sponsoringu - ja płacę za to żebyś pokazał mój produkt. To nie tylko bezpośrednio przerzutka, rama czy koła, to także pieniądze wyłożone na gaże zawodników. Inną dosyć powszechną techniką jest użytkowanie czegoś innego z logo sponsora - to trochę zawstydzające dla niego no ale co robić. Sponsor jest tak ważny, że czasami zawodnicy łamią prawo. Gunn Rita która zdobyła olimpijske złoto zamiast na mecie podnieść flagę Norwegii podniosła flagę.... meridy Podstawowym zakazem olimpijskim jest reklama (przynajmniej wtedy tak było). Przecież na pewno nie zrobiła tego bo jest zapominalska hehe.
slawek993 Napisano 6 Kwietnia 2012 Napisano 6 Kwietnia 2012 Myślę że nie chodzi tu zbytnio o kase tylko o kompromis pomiędzy wagą, a wytrzymałością.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.