Skocz do zawartości

[1000 do 1500zł] uniwersalny do jazdy po mieście i lesie, wzrost 187


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

jestem amatorem jazdy rowerem, ale od zeszłego roku załapałem bakcyla i bardzo mi się to spodobało, kupiłem rower w zeszłym roku taki nieznanej firmy jako ze nie przypuszczałem że jazda rowerem stanie się moją pasją, teraz już wiem że nie był to dobry zakup :(

moje pytanie kieruję więc to wszystkim mądrych osób które potrafią mi dobrze doradzić: mam 187cm wzrostu, waga 100kg, rowerem mam zamiar jeździć po drogach osiedlowych, po lesie oraz do pracy po drodze szosowej, granica cenowa to tak od 1000 - 1500zł.

Bardzo proszę o propozycje :)

pozdrawiam

Napisano

Witam,

jestem nowy na tym forum, więc na początku chciałbym się przywitać - cześć. Zastanawiam się nad niżej podanymi rowerami:

 

http://allegro.pl/kr...2223741258.html

http://allegro.pl/kr...2247623596.html

http://allegro.pl/cr...2241556311.html

 

Jeśli chodzi o wagę, przeznaczenie i cenę to jest podobna do twórcy tematu. Dodam tylko, że wakacyjnie chciałbym się wybrać w wycieczkę po Polsce. Mam dylemat:

1. czy rama 19" nie będzie za mała? - wysokość w kroczu 65 cm.

2. czy do Kands Maestro będzie można bezproblemowo dołączyć błotniki i bagażnik?

3. Jeśli rama 19" jest za mała czy warto inwestować w Kross-a Trans Alp lub Pacyfic w porównaniu do Kands Maestro? (chodzi mi o nowe rocznikowo rowery z większą ramą) różnica dochodzi do 300-500zł, a za tyle to chyba uda się kupić dobry bagażnik, oświetlenie i błotniki

4. Jak wygląda serwis jeśli chodzi o rowery Kands?

 

Pozdrawiam,

freddi2

Napisano

Co znaczy:

4. Jak wygląda serwis jeśli chodzi o rowery Kands?

To nie renault czy jakiś inny mitsubishi :) każdy porządniejszy serwis da radę, a i przeciętny rowerzysta powinien umieć to i owo. Mój dziadek sam serwisował swoją ukrainę.

Napisano

Miałem na myśli serwis gwarancyjny. Odwiedziłem stronę producenta http://www.transrower.pl i niestety nic na temat napraw gwarancyjnych nie znalazłem. Co ciekawe firma nie posiada poczty we własnej domenie i korzysta z gmaila :icon_cool: Czy polecacie tą firmę?

Napisano

Mam od "nich" rower, jeszcze (odpukać) nic się nie zepsuło :)

Natomiast, kupiłem teściowi trekking i tu:

1. rower przyszedł z uszkodzonym wskaźnikiem przełożenia w klamkomanetce tylnej

2. reklammacjia

3. przysłane nowe klamkomanetki (półkę wyższe) 2 szt. (przód i tyl)

 

Strona www. - wiem jest, jakby tu powiedzieć... surowa, ale z drugiej strony może dlatego ich rowery są tańsze od konkurencji.

Napisano

Witam mam na imię Tomek i podpinam się pod temat 193cm wzrostu 102kg. wagi i mam zamiar kupić rower który był już proponowany komuś o "moich" gabarytach. I tu pytanie czy nie będzie za mały. Z góry dzięki.

http://allegro.pl/ju...2221777058.html

 

 

Polecam Krossa Level A2 z ramą dla Ciebie 21. Super sprzęt polecam

Napisano

 

 

Polecam Krossa Level A2 z ramą dla Ciebie 21. Super sprzęt polecam

 

 

Koła 26' a chce 28' ale dziekuje , a czy ktos miał do czynienia z modelem ktory zlinkowalem? pozdrawiam

Napisano

 

 

Koła 26' a chce 28' ale dziekuje , a czy ktos miał do czynienia z modelem ktory zlinkowalem? pozdrawiam

 

Trochę na temat Lazaro http://www.forumrowerowe.org/topic/95623-rower-lazaro-integral-v/page__p__1027092?do=findComment&comment=1027092 Czy warto dopłacać ok 100 zł do Kends Maestro? - różnicę jakie zauważyłem występują w amortyzatorach i piastach. Kends ma piasty SHIMANO ALIVIO i amortyzatory SR SUNTOUR NVX, a Lazaro piasty JOY TECH i amortyzatory SR-SUNTOUR NEX 4110

 

Pozdrawiam,

Napisano

Jeśli ma się tą stówę do dopłacenia to warto, na pewno stosunek cena/jakość idzie w górę. Przedewszystkim w amortyzatorze ze względu na blokadę skoku, która w rowerze cross jest, albo powinna być dużą zaletą amortyzacji. Mnie osobiście brakuje w Lazaro właśnie blokady amortyzatora.

 

Co do pytań o wielkość ram, już kilka razy psałem: mój lazaro to 21" , przy wzroście 186cm mam wysuniętą sztycę siodłową na max i jest na styk z nogami w pedałach. Więc przy wzroście powyżej 190cm na pewno trzeba mieć inną sztycę. Inna sprawa, że pewnie można to dogadać ze sprzedawcą, ja przy zamówieniu wersji damskiej dla żony bez problemu wymieniłem siodło bez żadnych dopłat.

Napisano

Jeśli ma się tą stówę do dopłacenia to warto, na pewno stosunek cena/jakość idzie w górę. Przedewszystkim w amortyzatorze ze względu na blokadę skoku, która w rowerze cross jest, albo powinna być dużą zaletą amortyzacji. Mnie osobiście brakuje w Lazaro właśnie blokady amortyzatora.

 

Co do pytań o wielkość ram, już kilka razy psałem: mój lazaro to 21" , przy wzroście 186cm mam wysuniętą sztycę siodłową na max i jest na styk z nogami w pedałach. Więc przy wzroście powyżej 190cm na pewno trzeba mieć inną sztycę. Inna sprawa, że pewnie można to dogadać ze sprzedawcą, ja przy zamówieniu wersji damskiej dla żony bez problemu wymieniłem siodło bez żadnych dopłat.

 

 

Dziekuje za pomoc. A co do sztycy to czy te 5cm roznicy miedzy moim a Twoim wzrostem to chyba nie wiele... zdecyduje sie chyba na rame 21'. Zaryzykuje i mam nadzieje ze bedzie dobrze. Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...