cookiesrulez Napisano 6 Marca 2006 Napisano 6 Marca 2006 Krótko - "pan z serwisu" powiedział mi przy podbijaniu gwarancji że mogę sobie kupować dętki ze zwykłym samochodowym wentylem. A ja naiwny posłuchałem i po przebiciu opony kupiłem sobie dętkę z wentylem samochodowym , chociaż fabrycznie były wentyle Presta (te wąskie). Okazało się że otwór na wentyl w obręczy jest za mały. :angry: Czy mogę bez odbicia na trwałości obręczy rozwiercic trochę otwór na wentyl tak żeby wszedł tam wentyl samochodowy?
Blue Napisano 6 Marca 2006 Napisano 6 Marca 2006 Idz do tego goscia i wymien .... proste... bez sensu rozwiercac.
szuruburuman Napisano 6 Marca 2006 Napisano 6 Marca 2006 zrób tak jak radzi przedmówca, a jak nie wyjdzie to kup nową dętke- za jej cene nie warto osłabiać dm'ek
sebekfireman Napisano 6 Marca 2006 Napisano 6 Marca 2006 Możesz spokojnie rozwiercić dziurkę - na pewno nie osłabi to obręczy (oczywiście rozwiercić tylko tyle aby akurat wszedł wentyl samochodowy). Możesz też zrobić tak jak Tobie radzą powyżej. Wybór należy do Ciebie
ralf Napisano 6 Marca 2006 Napisano 6 Marca 2006 chyba lepszym rozwiazaniem bedzie wymiana detki, no chyba ze kolega stracił paragon
Żaba Napisano 7 Marca 2006 Napisano 7 Marca 2006 Wszystko pieknie , tylko , że DM - 24 POWINNA fabrycznie podchodzić pod zawór samochodowy.Mam już trzecią tą rafkę i zawsze kładłem dętki z "samochodziarzem". Może więc to nie Alexrims DM-24?
Marcin5611 Napisano 7 Marca 2006 Napisano 7 Marca 2006 Żaba ma racje sam mam koła na dm24 - biale.. i normalnie samochodowki wchodza paru znajomych tez ma dm24 i tez samochodowki normalnie wchodza...
Alvaren Napisano 7 Marca 2006 Napisano 7 Marca 2006 Najlepiej zapodaj fote obręczy bo to cos dziwne z tymi wentylami słyszałem kiedyś o takim czymś że czasem goście podmieniaja obręcze a na klejają naklejki z innych obręczy. Z obręczemialexa można tak zrobić............... a co do ciekawostek Krossa czemu nikt nie kupi takiej maszyny http://www.rower.com/archiwum.php?art=2520...mit=5&offset=10 to oczywiście KROSS
ralf Napisano 7 Marca 2006 Napisano 7 Marca 2006 no mozliwe ze Alvaren ma racje, w koncu musza jakos zarobic. a ten Kross nawet fajny
cookiesrulez Napisano 7 Marca 2006 Autor Napisano 7 Marca 2006 Ten Kross jest fajny, ale to tylko koncept i na pewno nie będzie produkowany seryjnie, przynajmniej w tym roku. Sam się pytałem na tej konferencji. Dokładnie się nie przyglądałem, wiem że ma z przodu Boxxera, z tyłu Metela i klamkomanetki Sainta. W końcu przewierciłem tę obręcz i nic się nie stało (nie pękła itp), ale fabryczna jest więc chyba to prawdziwa DMka, jak nie to Kross dał ciała. ja mam taką (cyfrówki nie mam więc nie dam zdjęć swojej) http://allegro.pl/item90358929_nowa_obrecz...otw_czarna.html Ale póki co się trzymają więc nie narzekam.
Gość Gość Napisano 7 Marca 2006 Napisano 7 Marca 2006 Z tego linka widać że jest to tańsza wersja DM'ki niekapslowana i może w niej jest ten otwór na wentyl mniejszej średnicy??
cdan Napisano 26 Maja 2006 Napisano 26 Maja 2006 Dokładnie tak jak mówisz, intermis, w niekapslowanej wersji jest mniejszy otwór na wentyl i też musiałem rozwiercać
Darkszczur Napisano 27 Maja 2006 Napisano 27 Maja 2006 mam jedno pyt odnośnie samych obręczy a nie chę zakładać nowego tematu i robić bałagan otóż wczoraj byłem na pokazie tego kolesia: Petr Kraus (tutaj macie jego filmik z argentyny) otóz robił on naprawde zaczepiste rzeczy (przeskoczył 9 osób ). przyjrzałem się jego rowerowi i zdziwiły mnie dwie rzeczy: na obręczach kół miał napisane DM 24 i jężdził na ramie author a-gang 24:00(ale to już nie do tematu). jak myślicie czy były to naprawde dm'ki czy to jest dziwne?? bo mnie to dziwi żeby taki koleś jeżdził na takich "zwykłych" obręczach. (skoczył z ponad 2 m na płaskie na tylnie koło)
cookiesrulez Napisano 27 Maja 2006 Autor Napisano 27 Maja 2006 Obręcze może i "zwykłe", ale bardzo dobre. Poza tym gościu ma dobrą technikę, więc tak nie męczy sprzętu.
Streetowiec Napisano 12 Sierpnia 2006 Napisano 12 Sierpnia 2006 ja też mam te dętki z tymi wentylami i obręcze z cienkimi otworkami moj kumpel wywiercił większą dziure a uprawia Dh na Giancie Ac1 do tej pory nic mu sie z obręczami nie stało:D ale to twój wybór co zrobisz:P Pozdro
TheKamil Napisano 14 Sierpnia 2006 Napisano 14 Sierpnia 2006 Ja też mam DMki 24 niekapslowane , może to jest wersja OEM bo miałem je w seryjnym rowerze . tez miałem problem z wentylkiem shrader ale nie trzeba żadnego rozwiercania pare pociąginęć pilnikiem
Raptor Napisano 14 Sierpnia 2006 Napisano 14 Sierpnia 2006 Moje 24-ki trzymają się świetnie, mimo 120 kg zero centry Wentyle wchodzą bez najmniejszego problemu. Może jakaś szęśliwa partia??
Splr Napisano 17 Sierpnia 2006 Napisano 17 Sierpnia 2006 :028: Jak kolega powyżej: 114kg hardkorowe XC i DM24 są nie do zaje... ...chania Żeby było śmieszniej - po zakupie "na dzieńdobry" palnąłem tak konkretnie w krawężnik, że każda normalna felga dałaby dawno za wygraną. Mój alex co prawda spłaszczył się ociupinkę w tym miejscu (no, w sumie wyszedł przez dętkę i oponę na wierzch) ale nawet na milimetr się nie zgiął. Jak dla mnie sensacja.
jelen Napisano 19 Sierpnia 2006 Napisano 19 Sierpnia 2006 grubasy ja mam dm 24 tyle ze kapslowana no i wchodza samaochodowki
zido Napisano 16 Listopada 2006 Napisano 16 Listopada 2006 Dziś kupiłem dętke z samochodówka. Troszeczke brakowało a bym wcisnął... Tata wziął wiertarke, wiertło 8,5mm i jest poprawiłem pilniczkiem i jest pro
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.