Skocz do zawartości

[Amortyzator]Street

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam pisałem tu taj kiedyś na forum o amorku do streetu większość z was polecało mi kupić Duro Dj , ale kolega go zakupił i po jakimś czasie to coś nie wytrzymało nawet 2 miesięcy . Mam ofertę kupić do street Rock Shox Dart 3 wiem mogę coś sobie zrobić bo ten amor przeznaczony jest do XC ale kilku kumpli jeździło na amorkach po 150zł nawet i jakoś nie narzekali . I moje pytanie czy będzie sie to opłacało ? Jestem początkującym i ważę dość dużo wsadzićtego amora do Ramy Point , na pierwszy raz może będzie dobrze ale planuje zmiane ramy na wakacje na coś lepszego . A więc czy ktoś może mi powiedzieć jakie będzie zachowanie tego darta ?

Napisano

dart 3 nie jest najgorszy

po tuningu dobrze chodzi

mój kolega go ma, przerobił i jeździł z pół roku aż złapał luzy ;x

ja bym Ci proponował uzbierać z 400-500zł i kupić Marzocchi Dirt Jumpera

ale z ramą w streecie sobie cienko będziesz radził słabą geometrie ma

do streetu najlepsze są ramki NS lub Dartmoor używkę możesz kupić za 300zł+

Napisano

Jak na pierwszy raz ten point będzie dobry ma chyba podobną geometrię do a-ganga miałem na kilka dni od kolegi jego rower i powiem szczerze bardzo fajny , ale zastanawiałem sie nad Dartmoor two6player (bo wole 26 i mam 26 koła i nie chce mi sie zmienić obręczy ) albo coś innego , wracając do darta po tuningu jest dobry a jak złapie luzy to co dalej da sie cośz tym zrobić czy juz jest spisany na straty a i jak zrobić ten tuning może wieszalbo ko inny.

A mam około 700 zł ale muszę kupić jeszcze piastę i resztę aby mieć juz kompletny rowerek do jazdy :)

Napisano