rowerus Napisano 30 Marca 2012 Napisano 30 Marca 2012 Witam. Szukam roweru crossowego na własne potrzeby, do jazdy 1,5-2,5k km na sezon (wyprawy do 100 km). Szczerze to nie mam żadnego doświadczenia w tego typu rowerach. Chciałbym wybrać "coś wartego swojej ceny", oraz bez większych wydatków naprawczych w przyszłości. Mój wzrost 178 cm, waga około 65 kg Moje propozycje to Kross Evado 1.0 Rower crossowy KROSS Evado 1.0 Męski 2012 | Rowery i akcesoria | Rowery męskie | Rowery Crossowe | Sklep sportowy - Perfect Sport Moje uwagi: - dość słabej jakości amortyzator - niska cena Kross Evado 2.0 Rower Kross Evado 2.0 Moje uwagi: - mechaniczne hamulce tarczowe (nigdy takich nie używałem) - dość mała ilość biegów (21) Kellys Axis 2012 (droższy o 150 zł od przedziału w temacie) Kellys Axis Black - SKLEP Internetowy i Stacjonarny - Rowery crossowe Kellys Moje uwagi: - dobry amortyzator z blokadą skoku - spora ilość biegów (27) - bardzo wysoka cena - być może jest to rower zbyt dobry na moje potrzeby Ostatnio byłem praktycznie zdecydowany na Evado 2.0. Trchę zastanowił mnie ten Axis (o wiele lepszy osprzęt, przy 160 zł różnicy). Ewentualnie Evado 1.0, jednak w tym przypadku "gryzie" mnie ten dość słabej jakości amortyzator. Proszę o poradę, zakup planuję na połowę kwietnia. Ps. Spośród ww. rowerów tylko na Evado 1.0 się przejechałem - a to z powodu dość małej dostępności innych bike'ów w moim mieście..
CzikO Napisano 30 Marca 2012 Napisano 30 Marca 2012 Nigdy nie jest za dobry sprzęt ;] ja brał bym axis-a z Twoich propozycji. Pamiętaj wyższa klasa roweru pozwala na lepszą rozbudowę w przyszłości i na długą bezawaryjną jazdę. Drobnostki jak przerzutki, piasty na wolnobieg i inne niskiej klasy elementy zaczną Cię bardzo szybko denerwować nieprecyzyjnym działaniem, więc warto się zastanowić nad dopłatą do lepszego osprzętu.